درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 21:33   

روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند

  روابط عمومی‌هایی که نقش «بادیگارد» فیلم‌ها را بازی می‌کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظر سنجی

  نظر سنجی


ادامه ادامه مطلب دو

پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی

  پیام مدیرعامل شرکت راه آهن به مناسبت روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  میزگرد آسیب‌شناسی دلایل تغییر ماهیت جایگاه روابط عمومی‌ها در قم
  مدیران شهری باید اهمیت بیشتری به حوزه روابط عمومی قائل شوند
  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان
  دومین همایش گفت‌وگوهای انتقال تجربه برگزار شد
  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان
  روابط عمومی ادارات باید به ابر روابط عمومی تبدیل شوند
  مدیرعامل ذوب آهن اصفهان: اهمیت روابط عمومی برای سازمان همچون بخش تولید است
  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد
  آیین بزرگداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی که در کرج
  مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان: مدیران روابط عمومی ادارات واقعیت‌ها را به اطلاع مردم برسانند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37905صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 2 اردیبهشت 1398 - 08:01
قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید
برخی مقامات ساده لوح گمان می‌کنند که یک خط نامرئی مکالمه غیر رسمی را از ابتدای مصاحبه رسمی مجزا می ‌کند. در حالی که چنین مرزی در ذهن خبرنگار وجود نداشته و نخواهد داشت. آن چه گفته شده است، یا مستقیماً و یا به عنوان مقدماتی برای تحقیقات بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| لازم است سخنگویان شرکت‌ها از اظهار مطالب «محرمانه» خودداری کنند. چنانچه رییس یکی از شرکت‌ها مطلب محرمانه‌ای را به گزارشگر بگوید، نام این فرد در کنار مطلب محرمانه درج نخواهد شد. اما این مطلب، بدون ذکر نامی از شخص افشاء کننده آن و همراه یک عبارت ویژه در همان مقاله منتشر خواهد شد. «ضمن این که از منابع دیگر خبردار شده‌ایم که ...» دیگر هیچ اقدام پیشگیرانه‌ای موثر نخواهد بود.


بنابراین، مقامات با تجربه به سرعت می ‌آموزند که اگر مایل به انتشار مطالبی نیستند، به هیچ وجه نباید در حضور خبرنگاران، از آن مطلب پرده بردارند. با این وجود، برخی مقامات ساده لوح گمان می‌کنند که یک خط نامرئی مکالمه غیر رسمی را از ابتدای مصاحبه رسمی مجزا می ‌کند. در حالی که چنین مرزی در ذهن خبرنگار وجود نداشته و نخواهد داشت. آن چه گفته شده است، یا مستقیماً و یا به عنوان مقدماتی برای تحقیقات بعدی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.


همین اصل در مورد مکالمات تلفنی با رسانه‌ها نیز صادق است. چه صدای بوق را بشنوید و چه آن را نشنوید، یکایک کلمات شما ضبط خواهد شد. در صورت ضبط مکالمات، غیر ممکن است که بعدها بتوانید آن چه را گزارشگر ضبط کرده است، انکار کنید.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  ۵ وظیفه تاسف‌بار روابط عمومی در قبال رسانه‌ها


  مدیرعامل بانک توسعه تعاون: روابط عمومی از مهمترین بخش‌های هرسازمان محسوب می‌شود


  انتصاب مدیر جدید روابط عمومی انجمن برگزارکنندگان رویدادهای نمایشگاهی


  روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان دیر تجلیل شدند


  رضا گل‌محمدی: وظیفه روابط عمومی تبلیغ مدیران نیست


  فرماندار رودسر در همایش روابط عمومی ها؛ به جای ثنا گویی به من تذکر بدهید


  مشاور مدیرعامل شرکت مس و مدیر گروه روابط‌عمومی منصوب شد


  رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی: روابط عمومی‌ها از فریب افکار عمومی اجتناب کنند


  وزیر ارشاد: برخورد جدی با متخلفان توزیع و واردات کاغذ


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی