درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 تیر 1398 - 00:42   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد
  نام‌نویسی بیمه درمان تکمیلی فرهنگ، هنر و رسانه شروع شد
  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق
  خود مدیریتی با هوش هیجانی
  دیدار مدیرعامل بانک توسعه تعاون با استاندار خراسان جنوبی
  پرداخت 9 میلیارد ریال تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی عسل تاجکوه استان خراسان جنوبی
  طی سال 97 صورت گرفت: بانک توسعه تعاون استان خراسان جنوبی هزار و چهارصد میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  بازدید مدیرعامل بانک توسعه تعاون از شعب استان خراسان جنوبی
  خسرویی که به دریا زد
  مدیرعامل بانک ملی ایران: «بانک آفیسر» جایگزین سرویس های بانکداری سنتی می شود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37901صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 27 فروردین 1398 - 08:06
مقاله های خبری ویدیویی
بهترین راه برای آن که مطمئن شوید مقاله‌ شما در یک ایستگاه تلویزیونی یا رادیویی و فضای مجازی پخش می‌شود آن است که یک مقاله خبری ویدیویی (VNR) تهیه کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بهترین راه برای آن که مطمئن شوید مقاله‌ شما در یک ایستگاه تلویزیونی یا رادیویی و فضای مجازی پخش می‌شود آن است که یک مقاله خبری ویدیویی (VNR) تهیه کنید.

 

سازمان‌های بزرگ برای معرفی محصولات و خدمات خود اولین مشتریان VNR هستند. تولید مقاله های خبری ویدیویی یا VNR ها اگر مصرف ملی داشته باشد و یا در برنامه های تلویزیونی و رادیویی مورد استفاده قرار گیرند مورد قبول می‌باشند.


 زمانی که VNR به دست تولیدکننده مورد نظر می‌رسد از نظر خبری با ارزش و معتبر هست یا نه؟ به طور متوسط بین چهار تا شش هفته طول می‌کشد تا یک VNR طراحی، تولید و توزیع شود. درباره‌ وقایع فوری و ضروری باید VNR هایی یک روزه یا چند ساعته تهیه کرد.


نمونه‌ خوبی از یک کار سریع «پپسی» می‌باشد. هنگامی که در طول یک هفته اخباری درباره‌ پیدا کردن سرنگ و دیگر اشیاء در قوطی های پپیس رژیمی پخش شد، یک شرکت تولید کننده نوشیدنی های غیر الکلی با تهیه یک VNR نشان داد که ورود اشیاء خارجی به داخل قوطی ها به خاطر داشتن سرعت بالا غیر ممکن است.


این VNR به بیش از 186 میلیون بیننده تلویزیونی رسید و از کاهش خرید پپسی جلوگیری کرد. علاوه بر آن، شرکت پپسی چندین VNR نیز پخش کرد یا موضوعاتی از قبیل «پیام رییس پپسی به مشتریان»، و یک «سپاسگزاری» از مشتریان به خاطر حمایت آنان به گفته مدیالینک، ناشر و تولید کننده، VNR ها در 3170 برنامه تلویزیونی برای 500 میلیون بیننده پخش شد.

 

بسته‌ی VNR شما باید 2 تا 3 دقیقه تصاویر پشت صحنه B- roll داشته باشد تا به تولیدکننده خبری کمک کند که بتواند آن را بازنگری و کامل کند. B- roll معمولی شامل گزارش های اضافی، امواج صوتی و تعداد فایل های موجود در فیلم است. یک مرکز تحقیقاتی با نام «نیلسن مدیا » طی یک تحقیق از 130 کارگردان تلویزیونی دریافت که تقریباً 70 درصد به VNR دارای B – roll نیاز داشتند.


«تولید»: اگر چه یک نویسنده‌ روابط عمومی به راحتی می‌تواند کار نویسندگی مقالات خبری رادیویی و اعلامیه های ساده یک ایستگاه تلویزیونی محلی را انجام دهد، اما تولید یک مقاله‌ خبری ویدیویی مقوله‌ دیگری است. این روند تکاملی کاملاً فنی بوده و نیازمند آموزش های تخصصی و وسایل پیچیده است. به علاوه، نویسنده روابط عمومی نخست به عنوان خالق یک نظریه و یک facilitator تلقی می‌شود.


او می‌تواند فکری را خلق کند، یک فیلمنامه برای آن بنویسد ( عناصر تصویری و سمعی آن را دسته بندی کند) و تسهیلات لازم برای یک تولید ویدیویی و خدمات پخش و توزیع آن را فراهم کند.


همواره به خاطر داشته باشید که یک تولیدکننده ویدیویی از یک شرح خبر اولیه استفاده می‌کند (دسته بندی این که چه کسانی و چه چیزهایی باید در فیلم گنجانده شوند) تا به اهداف کاری خود دست یابد. اما معمولاً‌ از دقایق پشت صحنه آن و از اتاق ویراستاری فیلم برای تکمیل کردن 90 دقیقه فیلم خود استفاده می‌کند.

 

دنیس ال ویلکاکس دانشگاه سان خوزه

لارنس نولت  مشاور روابط عمومی ویلیامزبورگ، ویرجینیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  زوال روابط عمومی ها


  افزایش اعتبارات اطلاع‌رسانی و تبلیغی دستاورد‌های دستگاه‌های اجرایی/ یک اقدام قابل تحسین


  دومین نشست کمیته هماهنگی اطلاع رسانی مدیریت مصرف برق استان تهران


  باشگاه توانمندسازی استارتاپ‌ها (بتا) در دانشگاه صنعتی قم راه‌اندازی شد


  خمارلو: برانکو خواست فقط مدیر رسانه ای باشم


  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


  خسرویی که به دریا زد


  ضرورت تشکیل پلیس نشر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید