درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 10:11   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی

  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
  اتحادیه رسانه‌ها خواستار تحقیق فدرال در مورد حذف پیوندهای خبری کالیفرنیا توسط گوگل است
  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار
  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه
  رازهای روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37900صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 08:03
چگونه خبر را بیابیم/ آشوب ذهنی و مشکل گشائی گروهی
بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.

 

ممکن است که آن عقیده کاملاً غیر عملی باشد اما هیچ کس اجازه ندارد بگوید «عملی نیست» یا «چه نظر احمقانه‌ای» و این موجب پرورش فکر اخلاق و حس همکاری مردم می‌گردد.


تمام نظرات بدون توجه به شایستگی شدن در یک جدول یا تخته سفید نوشته می‌شود. با نگاه کردن به این نظرات می‌توان افکار جدید را با هم آمیخته و نظریات جدیدی به دست آورد. نظریه دیگر آن است که به هر کس سه نقطه رنگی داده شود و از‌ آن‌ها خواسته شود تا نقطه‌ها را در مقابل سه تا از بهترین نظریات با در نظر گرفتن اقتصاد و وقت شناسی آن قرار دهند، سپس شما می‌توانید بر روی نظریاتی که نقاط بیشتری را گرفته‌اند، تأکید کنید.


اگر شما گروه زیادی از مردم را برای اظهار نظریات مبتکرانه دعوت کرده‌اید، می‌توانید به هر شخص 25 تا 50 کارت یادداشت بدهید و از او بخواهید که بر روی هر کارت یکی از نظرات خود را بنویسد. بدین وسیله می‌توانید 5 تا 6 نظریه مشترک میان کارت‌ها پیدا کرده و دربارة آن‌ها بحث کنید.


شما می‌توانید از راه‌های مختلف مسائل را حل کرده و اخبار جدیدی خلق کنید. در صفحات بعدی به بررسی تکنیک‌های خلاقیت درباره مسائل زیر می‌پردازیم:

1) وقایع خاص

2) اعتراضات

3) بررسی‌ها و انتخابات

4) لیست 10 نفر برتر

5) کارهای نمایشی
6) معرفی محصولات
7) مجامع و اعتصابات

8) حضور شخصیت‌ها

 

دنیس ال ویلکاکس دانشگاه سان خوزه

لارنس نولت  مشاور روابط عمومی ویلیامزبورگ، ویرجینیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


  از رهبران بد تعجب نکنید: رهبران خوب یک معجزه هستند


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد