درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 05:26   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37900صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریدوشنبه، 26 فروردین 1398 - 08:03
چگونه خبر را بیابیم/ آشوب ذهنی و مشکل گشائی گروهی
بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از کانون‌های روابط عمومی مانند کچام با برپایی جلسات مشکل گشائی گروهی به ایده‌ها و نظرات مبتکرانه‌یی دست می‌یابند. موضوع مهم در چنین جلساتی آن است که تمام افراد را به بیان هر نظری که به فکرشان می‌رسد تشویق می‌کند.

 

ممکن است که آن عقیده کاملاً غیر عملی باشد اما هیچ کس اجازه ندارد بگوید «عملی نیست» یا «چه نظر احمقانه‌ای» و این موجب پرورش فکر اخلاق و حس همکاری مردم می‌گردد.


تمام نظرات بدون توجه به شایستگی شدن در یک جدول یا تخته سفید نوشته می‌شود. با نگاه کردن به این نظرات می‌توان افکار جدید را با هم آمیخته و نظریات جدیدی به دست آورد. نظریه دیگر آن است که به هر کس سه نقطه رنگی داده شود و از‌ آن‌ها خواسته شود تا نقطه‌ها را در مقابل سه تا از بهترین نظریات با در نظر گرفتن اقتصاد و وقت شناسی آن قرار دهند، سپس شما می‌توانید بر روی نظریاتی که نقاط بیشتری را گرفته‌اند، تأکید کنید.


اگر شما گروه زیادی از مردم را برای اظهار نظریات مبتکرانه دعوت کرده‌اید، می‌توانید به هر شخص 25 تا 50 کارت یادداشت بدهید و از او بخواهید که بر روی هر کارت یکی از نظرات خود را بنویسد. بدین وسیله می‌توانید 5 تا 6 نظریه مشترک میان کارت‌ها پیدا کرده و دربارة آن‌ها بحث کنید.


شما می‌توانید از راه‌های مختلف مسائل را حل کرده و اخبار جدیدی خلق کنید. در صفحات بعدی به بررسی تکنیک‌های خلاقیت درباره مسائل زیر می‌پردازیم:

1) وقایع خاص

2) اعتراضات

3) بررسی‌ها و انتخابات

4) لیست 10 نفر برتر

5) کارهای نمایشی
6) معرفی محصولات
7) مجامع و اعتصابات

8) حضور شخصیت‌ها

 

دنیس ال ویلکاکس دانشگاه سان خوزه

لارنس نولت  مشاور روابط عمومی ویلیامزبورگ، ویرجینیا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی