درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:34   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37875صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 14:19
انتصاب عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن
در مراسمی و با حضور مدیرعامل بانک مسکن و معاون وزیر اقتصاد، معارفه دکتر مجتبی عزیزیان هیأت مدیره بانک مسکن در محل این بانک، برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در مراسمی و با حضور مدیرعامل بانک مسکن و معاون وزیر اقتصاد، معارفه دکتر مجتبی عزیزیان هیأت مدیره بانک مسکن در محل این بانک، برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک مسکن، در این مراسم که رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن، جمعی از مدیران و مسوولان بانک و دکتر عباس معمارنژاد معاون وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور داشتند، معارفه دکتر مجتبی عزیزیان به عنوان عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رحیمی انارکی مدیرعامل بانک مسکن ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه و تشکر از دکتر معمارنژاد معاون امور بانکی،بیمه و شرکتهای دولتی وزیر اقتصاد برای حضور در مراسم و همچنین تبریک سال جدید، طی سخنانی گفت: در ابتدا جا دارد از دکتر دهقان دهنوی و زحمات وی در مدت حضورشان در بانک مسکن و تاثیر مثبتی که در حوزه های مهم و اساسی ایفا کردند، تشکر و قدردانی کنم.

وی با اشاره به فعالیت های بسیار مثبت و اثرگذار دکتر دهقان در مدت حضور خود در بانک مسکن اذعان داشت:در طی یک سال ونیم گذشته اتفاقات خوبی در حوزه انضباط مالی در بانک مسکن رخ داده و در این مدت بصورت چشمگیری منابع بانک افزایش و هزینه های بانک کاهش پیدا کرده است.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در حوزه ی محصولات و شرکت های بانک نیز، دکتر دهقان به صورت جدی ورود داشته و فعالیت های مثبتی را انجام دادند که از وی تشکر و قدردانی می کنم.

رحیمی انارکی در ادامه ضمن ابراز خرسندی از انتخاب دکتر عزیزیان به عنوان عضو هیات مدیره ی بانک مسکن، گفت: با توجه به تجربه ی دکتر عزیزیان در دو حوزه ی آی تی و طرح و برنامه، وی اقدامات پایه و اساسی را در این دو حوزه آغاز کرده و برنامه های متعددی را انجام داده است.

این مقام مسوول بانک مسکن اظهار داشت: در حوزه ی فناوری ایجاد تحولی اساسی نیاز است و باید اتفاق بیفتد. همچنین امیدواریم در حوزه ی بانکداری دیجیتال نیز، وی بتواند خواسته ها را به نحو احسن انجام دهد.

رحیمی انارکی گفت: با عنایت به وارد شدن بانک مسکن در حوزه های جدید آی تی و توجه جدی به ایجاد محصولات و طرح های جدید، انتظار می رود دکترعزیزیان با توجه به تخصصش در بحث آی تی، بتواند فعالیت های خود را طبق برنامه هایی که به وزارت اقتصاد و بانک مسکن ارایه کرده است، پیش ببرد و اتفاقات بسیار خوبی را در این حوزه رقم بزند.

در ادامه ی این مراسم، دکتر عباس معمارنژاد معاون امور بانکی،بیمه و شرکتهای دولتی وزارت اقتصاد با اشاره به اینکه بار سومی است که در خدمت مجموعه ی بانک مسکن می باشد، طی سخنانی گفت: دنیا در حال تغییر است و یکی از تحولاتی که امروزه بانکداری را دچار تغییرات می کند و آینده را متحول، دیجیتال است.

وی افزود: تحول حوزه ی دیجیتال عبارت است از اینکه، سازمان ها در مدل کسب و کار خود و در فرآیند و منابع انسانی خود، به نوعی از فن آوری های جدید استفاده کنند که بتوانند وضعیت خود را بهبود بخشند.

دکتر معمارنژاد اظهار داشت: در این حوزه سه کلمه ی مشتری یا همکاران، فرآیند ها و تکنولوژی( PPT) بسیار مهم هستند و در تحول حوزه ی دیجیتال این سه کلمه باید باهم و در کنار هم اتفاق بیفتد و فعالیت کند.

معمارنژاد در ادامه گفت: در نظام بانکی آینده، آنچه که مزیت رقابتی پایدار می باشد، تحریک بهره وری، سازگاری از طریق چابکی و تمایز از طریق نوآوری مداوم است و این مهم، پرچم یک سازمان را از سایر سازمان ها متمایز می کند.

وی همچنین افزود: بانک مسکن یک بانک تخصصی و توسعه ای است اما یک بنگاه اقتصادی نیز هست و الزام آن به فعالیت در راستای سودآوری است .

دکتر عباس معمارنژاد با اشاره به تخصص عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن در حوزه آی تی اظهار داشت: دکتر عزیزیان با توجه به تخصصشان در حوزه ی تکنولوژی و فعالیت های عملیاتی می تواند کمک شایانی را به بانک مسکن نماید.

وی در ادامه گفت: از تمامی اعضای هیات مدیره تقاضا دارم به عنوان یک تیم در راستای فعالیت های بانک، کار را به جلو هدایت کنند. دکتر معمارنژاد در پایان سخنان خود، از زحمات دکتر دهقان دهنوی عضو سابق هیات مدیره بانک مسکن قدردانی کرد و سمت جدید وی در وزارت امور اقتصادی و دارایی را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، شاهد تغییر و تحولات بیشتری در بانک مسکن باشد.

در پایان این مراسم، دکتر عزیزیان عضو جدید هیات مدیره ی بانک مسکن، در سخنانی کوتاه گفت: اعتقاد دارم خیلی وقت نداریم و اکنون وقت عمل است. وی افزود: بیشتر از اینکه نیاز به زیرساخت داشته باشیم، به نگرش و دانش به منظور پیشبرد کارهایمان نیاز است.

عزیزیان گفت: در فاز اول باید نگرشمان را تغییر دهیم. بسیاری از کارها را با دانش ذهنی انجام داده ایم که باید مستند کنیم وبا تجربه از گذشته خلاقانه به کارهای جدید بپردازیم.


عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن ضمن تشکر از دکتر معمارنژاد گفت: انشالله بتوانم با اثرگذاری مثبت خود، منشا خیر و جوابگوی اعتماد آقای دکتر دژپسند وزیر اقتصاد و همچنین مدیرعامل بانک باشم

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد