درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 09:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37869صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیچهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 12:13
دیوید بکام به کمپین ریشه کنی مالاریا پیوست
دیوید بکام، ستاره مشهور فوتبال جهان، فیلمی به .....زبان دنیا، با هدف ریشه کنی بیماری مالاریا تهیه و منتشر کرد. وی هدفش از پر کردن این فیلم را ادامه کار کمپین مردمی به نام« مرگ مالاریا برای زندگی بخشیدن به میلیونها نفر» اعلام کرد، تا مردم از این طریق، متوجه فراگیری بیماری شوند. این بیماری سالانه بیش از یک میلیون نفر را به کام مرگ می کشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دیوید بکام، ستاره مشهور فوتبال جهان، فیلمی به .....زبان دنیا، با هدف ریشه کنی بیماری مالاریا تهیه و منتشر کرد. وی هدفش از پر کردن این فیلم را ادامه کار کمپین مردمی به نام« مرگ مالاریا برای زندگی بخشیدن به میلیونها نفر» اعلام کرد، تا مردم از این طریق، متوجه فراگیری بیماری شوند. این بیماری سالانه بیش از یک میلیون نفر را به کام مرگ می کشد.
 
 بر اساس گزارش ایندیپندنت، سه شنبه 9 آوریل 2019، این ستاره مشهور انگلیسی، در فیلم کوتاهی که ساخته است، در مورد بیماری مالاریا به چندین زبان از جمله اسپانیایی، انگلیسی، هندی، ماندارین توضیح می دهد. صداهایی نیز در این ویدیو میکس شده که مربوط به بیماران نجات یافته از مالاریا است که در حال درمان هستند.
 
 وی در آغاز ویدیو، به زبان انگلیسی می گوید: مالاریا تنها یک بیماری نیست بلکه یکی از مرگ بارترین بیماری هاست.
 
 بکام 43 ساله در انتهای ویدیو نیز، از همگان دعوت می کند تا در این کمپین مشارکت کنند.
 
 در این ویدیو از تکنولوژیهای روز، مانند تریدی و انیمیشن نیز استفاده شده است.
 
 طبق گفته یک سازمان غیردولتی، تقریبا نصف جمعیت جهان در معرض ابتلا به این بیماری است.
 
 به عبارت دیگر، در سال 2017 تعداد 219 میلیون نفر در 90 کشور جهان مبتلا به این بیماری شدند.
 
 این کاپیتان سابق
بریتانیایی، مانند اندی ماری، تنیسور مشهور، به کمپین ریشه کن سازی این بیماری پیوست.
 
 بکام خاطر نشان کرد که در انگلیس بیش از ده سال بود در کمپینی مشابه این کمپین، برای ریشه کن سازی مالاریا فعالیت داشته است و از اهمیت این فعالیت برای خودش تاکید کرد.
 
 وی افزود: این واقعیت برای من خیلی سخت است که هر دو دقیقه یک کودک در اثر مالاریا می میرد.
 
 بیماری مالاریا که از طریق یک پشه منتقل می شود علائمی مانند سردرد، تهوع و دمای تب بالای 38 درجه و احساس گرمای بسیار و سوزش است. در صورت بروز چنین علائمی در اسرع وقت معالجه را شروع کنید.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد