درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 03:09   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37866صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 11:34
دکتر سهمانی: بانک رفاه برای کمک به هموطنان آسیب دیده از تمامی توان و ظرفیت های خود استفاده می کند
با توجه به وقوع سیلاب های اخیر و در پی ابلاغیه های بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات مربوط به خدمت رسانی به استان های سیل زده را از روزهای آغازین سال 98 شروع کرده ایم که همچنان ادامه دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با توجه به وقوع سیلاب های اخیر و در پی ابلاغیه های بانک مرکزی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدامات مربوط به خدمت رسانی به استان های سیل زده را از روزهای آغازین سال 98 شروع کرده ایم که همچنان ادامه دارد.

به گزارش شارا به نقل از
روابط عمومی بانک رفاه، دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل این بانک طی سخنانی از حضور مستمر و اثربخش بانک رفاه کارگران در یاری رسانی به هموطنان سیل زده خبر داد و گفت: بانک رفاه به عنوان یک بانک اجتماعی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی حوادث و اتفاقات مربوط به سیلاب های اخیر در برخی از استان ها را به دقت زیر نظر دارد. لذا با توجه به حوزه کاری اقداماتی را تا به حال انجام داده و برنامه هایی نیز در دست اقدام دارد.


دکتر سهمانی با بیان اینکه بانک رفاه برای اینکه در مسیر کمک رسانی به استانهای آسیب دیده و هموطنان نیازمند بتواند بیشترین و بهترین نتیجه را کسب کند اقدام به تشکیل کمیته بحران سیل کرده است تا بتواند با بررسی و نحوه کمک رسانی بانک، اقدامات آتی را به شکل اثربخش مدیریت کند گفت: بانک رفاه از تمامی ظرفیت ها و زیرساخت های خود استفاده می کند تا به هموطنان آسیب دیده کمک رسانی کند.


وی بر بررسی و تجزیه و تحلیل دقیق میزان آسیب های وارده در استان های درگیر تأکید کرد و گفت: طی روزهای آتی باید با بررسی دقیق میزان آسیب ها را برآورد کرده و متناسب با نیازها، اقدامات لازم را انجام دهیم.


دکتر سهمانی بر لزوم مشارکت جدی تمامی ارکان بانک در این اقدام خبر داد و گفت: کشور هم اکنون در یک بحران جدی قرار دارد و لازم است با تمام توان و قوا در این زمینه فعالیت کنیم. البته بحمدالله در این مسیر تمامی مدیران عالی از هیأت مدیره تا معاونان و مدیران در ساعات آغازین وقوع سیلاب مجدانه و متعهدانه خدمت رسانی به هموطنان را در دستور کار خود داشته اند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد