درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 05:17   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37863صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 21 فروردین 1398 - 10:57
نامه مدیرکل سابق روابط عمومی قوه قضائیه به رسانه‌ها
مدیرکل سابق روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه با خاتمه‌یافتن دوران خدمتش در دستگاه قضائی، نامه‌ای سرگشاده خطاب به اصحاب رسانه و اهالی قلم منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل سابق روابط عمومی و تشریفات قوه قضائیه با خاتمه‌یافتن دوران خدمتش در دستگاه قضائی، نامه‌ای سرگشاده خطاب به اصحاب رسانه و اهالی قلم منتشر کرد.

به گزارش شارا، متن نامه حسن رحیمی، قاضی بازنشسته دادگستری به این شرح است:
«به نام آنکه قلم را آفرید و به آن شأن و عزت سوگند بخشید
با درود به همه اهالی قلم و اصحاب رسانه و سلام بر مجاهدان عرصه آگاهی‌بخشی
اکنون که در پایان سومین دهه از عمر فعالیت خود در قوه قضائیه، بار سنگین اطلاع‌رسانی قضائی را از دوش برمی‌دارم، شایسته می‌دانم ضمن تقدیر از تلاش‌های همه خبرنگاران، روزنامه‌نگاران و اصحاب قلم که در طول این سال‌ها در ایفای این وظیفه مهم و حساس، یاریگر اینجانب بودند، نکاتی را جهت یادآوری و ثبت در حافظه تاریخی مطبوعات بیان کنم.


از آنجا که سال‌ها به عنوان قاضی دادگاه مطبوعات با مشکلات و مصائب حرفه خطیر خبرنگاری از نزدیک آشنا هستم، نمی‌توانم کتمان کنم که عمده مطبوعات و خبرنگاران، در سخت‌ترین و حساس‌ترین برهه تاریخی انقلاب اسلامی و دستگاه قضائی خصوصاً در کوران فتنه‌های داخلی، فشارهای اقتصادی جبهه استکبار و مفسدان اقتصادی، جنگ نرم فرهنگی و رسانه‌ای و در اوج هجمه‌ها و با وجود همه تنگناها و نارسایی‌ها، شانه‌های خود را مجاهدانه زیر مسئولیت سنگین اطلاع‌رسانی قضائی با حفظ مصالح عمومی قرار دادند و انصافاً در این میدان، خوش درخشیدند.


سه دهه فعالیت، تجربه‌اندوزی و خدمت در حوزه روابط عمومی و رسانه، آن‌هم در نهادی که با حوزه عدالت، قضاوت، احساسات و منافع گسترده مراجعان و مردم سر و کار دارد، به من و همه همکارانم ثابت کرد که تنها با بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند و متعهد و تعامل و هم‌افزایی با اصحاب صدیق رسانه است که می‌توان تحولات مثبت و نتایجی امیدبخش را رقم زد.


پیچیدگی، ظرافت و حساسیت اطلاع‌رسانی و روابط عمومی در دستگاه قضائی را نسبت به بسیاری از نهادها بسیار بالاتر می‌دانم و با توجه به این وجه تمایز و تلاش‌های صورت‌گرفته در سال‌های گذشته در روابط عمومی قوه قضائیه با اطمینان اعلام می‌کنم که همه تلاش‌ها انجام شد تا هم حق جامعه در خصوص آگاهی از آخرین اخبار قضائی و حقوقی ادا شود و هم دستگاه قضائی بتواند در سخت‌ترین شرایط و با وجود همه تنگناها و حساسیت‌ها در انجام مأموریت‌های عدالت‌گسترانه خود موفق عمل کند.

گرچه هیچ کاری از ناحیه هیچ عقل و عمل بشری جز در مورد معصومین علیهم‌السلام خالی از نقص و اشکال نیست اما مجموعه روابط عمومی قوه قضائیه در این مدت سعی کرد تمام توان خود را به کار بندد و با تکیه بر رصد روزآمد اخبار و اطلاعات، مشاوری امین برای قوه قضائیه باشد و واقعیات و توقعات عمومی و نتایج عملکرد دستگاه قضائی را به بدنه مدیریت اصلی این مجموعه عظیم منعکس کند تا در تصمیم‌گیری‌ها و اتخاذ مواضع رسمی مؤثر واقع شود.

این تجارب گران‌سنگ و همه فراز و فرودها و چالش‌های مختلف در حوزه روابط عمومی دستگاه قضائی به‌عنوان نهادی متمایز و خاص را سرمایه‌ای نفیس می‌دانم که می‌تواند با اندکی اهتمام و توجه تقویت‌شده تا فراروی کارکردهای رسانه‌ای این دستگاه قرار گرفته و نتایجی مطلوب به بار آورد.


امروز، تقویت روابط عمومی، توجه به روش‌های نوین اطلاع‌رسانی، افزایش ظرفیت انتقادپذیری، حضور فعال در فضای مجازی به عنوان خط مقدم جبهه فرهنگی و نهایتاً اقناع افکار عمومی، تنها راه ارتقای کارآمدی، اعتماد و رضایت عمومی است و در کنار آن، حفظ و تقویت زیرساخت‌های سخت‌افزاری و داشته‌های نرم‌افزاری در حوزه روابط عمومی و رسانه‌ای دستگاه قضائی می‌تواند مأموریت‌های رسانه‌ای و ارتباطاتی قوه قضائیه را بیش از پیش ارتقا بخشد.


در پایان، ضمن تقدیر و تشکر مجدد از زحمات همه همکاران و اصحاب رسانه که باعث کمک به ارتقای فرایند رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی دستگاه قضائی شدند، از همه عزیزان به خاطر برخی نارسایی‌ها که عمدتاً ناشی از تنگناهای بودجه‌ای و امکاناتی یا عدم درک صحیح برخی اجزا از ضرورت اطلاع‌رسانی بوده و خدای ناکرده هرگونه غفلت، قصور و تقصیر، حلالیت می‌خواهم و با افتخار به عنوان عضوی از جامعه رسانه‌ای کشور، آرزوی توفیق بیشتر در خدمت به نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران را برای خود و همه اهالی شریف و نجیب مطبوعات دارم.
حسن رحیمی


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی