درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 05:17   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37850صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریسه شنبه، 20 فروردین 1398 - 08:43
روابط عمومی و مدیریت رسانه
دکتر شهاب اکبریان - مدیریت رسانه از مهمترین ارکان یک روابط عمومی موفق و موثر است. چرا که اگر روابط عمومی را پل ارتباطی بین سازمان و نهاد متبوعه با افکار عمومی،مشتریان و به طور کلی ذینفعان تعریف نماییم،بطور یقین این ارتباط تنها از طریق رسانه تحقق پیدا می کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت رسانه از مهمترین ارکان یک روابط عمومی موفق و موثر است. چرا که اگر روابط عمومی را پل ارتباطی بین سازمان و نهاد متبوعه با افکار عمومی،مشتریان و به طور کلی ذینفعان تعریف نماییم،بطور یقین این ارتباط تنها از طریق رسانه تحقق پیدا می کند.

 

روابط عمومی فعال و مقتدر، روابط عمومی است که ارتباط موثری و گسترده ای با مخاطبین، جامعه هدف، داشته باشد و البته این مهم وقتی امکان پذیر است که رسانه مورد توجه ویژه قرار گیرد، چرا که روابط عمومی با شناخت صحیح از رسانه می تواند بیشترین تاثیر را روی مخاطبین و گروه هدف خود بگذارد. برخی از صاحبنظران ارتباطات، عمده فعالیت روابط عمومی را در شناخت و ارتباط با رسانه ها معنا می کنند. چراکه تاکید این صاحبنظران تقویت ارتباط هدفمند روابط عمومی سازمان و نهادها با مخاطبین و ذینفعان خود از طریق رسانه بوده و لذا حجم قابل توجه از عملکرد روابط عمومی را به شناسایی و ارتباط همه جانبه با رسانه ها معطوف می نمایند.

 

شاید بر همین اساس است که رسانه ها، روابط عمومی را همکاران نزدیک خود می دانند و همواره تعاملات نزدیکی با یکدیگر دارند. رسانه ها این قابلیت را دارند که ضمن برجسته کردن موفقیت ها و دستاروردهای سازمانها در بسیاری از موارد از دامن زدن به ابعاد اخبار و گزارشهایی که می تواند منافع سازمان را به مخاطره بیاندازد،جلوگیری و یا بطور هدفمند کمترین آسیب را نصیب سازمان خود نماید.

 

بر این اساس روابط عمومی در مدیریت رسانه معنا و مفهوم پیدا می کند و لذا مدیران و کارشناسان روابط عمومی می باید همواره با شناخت کامل از رسانه ها،ابعاد و اهمیت آن را مورد توجه قرار داده و زبان رسانه را به خوبی دریابند تا بتوانند بیشترین تاثیر را در حوزه افکار عمومی روی مخاطبین خود بگذارند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی