درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 26 شهریور 1398 - 07:26   

زادروز نیویورک تایمز

  زادروز نیویورک تایمز


ادامه ادامه مطلب یک

میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد

  میزگرد تخصصی " تبلیغات در فضای تحریم" برگزار شد


ادامه ادامه مطلب دو

اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد

  اتتصاب مدیرکل روابط عمومی شهرداری مشهد


ادامه ادامه مطلب سه

انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد

  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بحران های روابط عمومی که در سال ۲۰۱۹ مشخص شده اند
  زادروز نیویورک تایمز
  اینترنت و ترویج دمکراسی
  استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است
  بنیانگذار روانشناسی رشد
  روان‌شناسی رشد
  روان‌شناسی
  انتصاب سرپرست روابط عمومی شورای شهر شیراز
  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد
  آیین معارفه و تکریم رئیس مرکز روابط عمومی دانشگاه آزاد برگزار شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37822صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 18 فروردین 1398 - 14:02
کمپانی اپل طعمه یک کلاه برداری بزرگ شد
کمپانی اپل بدون اطلاع در دام یک کلاهبرداری بزرگ قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کمپانی اپل بدون اطلاع در دام یک کلاهبرداری بزرگ قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گجت نیوز، به نظر می رسد که دو دانشجوی چینی به اسامی «یانگ‌یانگ ژو» و «کوان جیانگ» در ایالت اورگان آمریکا، از سال 2017 هزاران آیفون تقلبی را برای تعمیر به اپل تحویل داده‌اند. بر اساس برآوردها، این کلاهبرداری بیش از 895 هزار دلار برای کمپانی اپل هزینه داشته است.


این دو دانشجو، محموله‌ای از گوشی های آیفون تقلبی را از چین دریافت کردند. آنها سپس با اعلام مشکل «روشن نشدن دستگاه‌ها» از طریق آنلاین یا مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها، گوشی ها را به شرکت تحویل دادند. بعد از آن گوشی های تحویل گرفته از اپل را به منبع اصلی در چین ‌ارسال کردند و فردی هم سهم این دو را به حساب بانکی مادر جیانگ در آمریکا واریز می‌کرد.


اپل برخی از این گوشی ها را تعمیر و اکثر آن‌ها را با دستگاه‌های ریفربیش شده تعویض کرده است. کمپانی اپل بیش از 3 هزار آیفون تقلبی را دریافت کرد که از این تعداد، 1493 دستگاه را پس از سرویس‌دهی لازم (تعمیر یا تعویض) به درخواست‌کنندگان پس داده است. اما حجم بالای آیفون های خراب، شک و شبهه آنها را برانگیخت.


در تابستان 2017 واحد رسیدگی به تخلفات کمپانی به بررسی اوضاع پرداخت و برای توقف این اقدامات با جیانگ اتمام حجت کرد. اپل پاسخی را از طرف وی دریافت نکرد، و احتمال می رود که اخطاریه‌ها به آدرس ثبت شده‌ی ژو ارسال شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تحلیل محتوای نشریه پیام صادق: مطالعه موردی


  ابرقدرت ‎های صنعت نشر


  بررسی اهمیت آموزش در روابط عمومی ها


  انتصاب سرپرست اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد


  گوگل یک میلیارد یورو جریمه و مالیات به فرانسه پرداخت می کند


  تحلیل محتوای سازمان بر پایه OKR (اهداف و نتایج کلیدی)


  شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان فریدونکنار فعالیت خود را آغاز کرد


  تور رسانه‌ای روستا مشکلات و موانع پیشرفت روستایی را منعکس می‌کند


  دفتر جدید روابط عمومی شهرداری کوهسار راه اندازی شد


  مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی: گفتمان‌ نو برای تقویت فضای حرفه‌ای رسانه‌ها ضروری است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس روابط عمومی ایران