درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 05:30   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37806صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیشنبه، 17 فروردین 1398 - 14:29
ارسال کمک‌های مردمی به استان سیل‌زده لرستان توسط ناوگان ترابری سنگین شرکت فولاد مبارکه
در پی جاری شدن سیل در استان‌های گلستان و لرستان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان دوشادوش سایر هم‌وطنان شریف ایران با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به یاری سیل‌زدگان این استان‌ها شتافتند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در پی جاری شدن سیل در استان‌های گلستان و لرستان، مدیران و کارکنان شرکت فولاد مبارکه اصفهان دوشادوش سایر هم‌وطنان شریف ایران با ارسال کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود به یاری سیل‌زدگان این استان‌ها شتافتند.

سرپرست روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه ضمن اعلام این خبر، عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در فولاد مبارکه را یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت دانست و تصریح کرد: مدیران و کارکنان این شرکت هنگام بلایای طبیعی در کنار مردم آسیب‌دیده بوده و هستند؛ به‌نحوی‌که با جاری شدن سیل در استان گلستان، مدیریت و کارکنان فولاد مبارکه با تکمیل فرم‌های تهیه‌شده از سوی معاونت نیروی انسانی شرکت، معادل یک روز حقوق خود را برای کمک به عزیزان سیل‌زدۀ این استان اختصاص دادند و در این امر خداپسندانه مشارکت کردند.


ایرج ترابی اختصاص عواید حاصل از بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب‌آهن اصفهان از هفتۀ نوزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور و همچنین اختصاص درآمد فروش حدود 500 بلیت دیگر از سوی مدیرعامل و معاونان این کارخانه به گرفتاران سیل در این استان را بخش دیگری از کمک‌های فولاد مبارکه به هم‌وطنان استان گلستان دانست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به همیاری و ایفای نقش فولاد مبارکه در یاری‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زدۀ استان لرستان تصریح کرد: در پی وقوع سیل در استان لرستان، مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان از فولاد مبارکه برای همیاری این عزیزان مددجویی کرد. این شرکت نیز در این زمینه دست مددخواهی مسئولان استان را به گرمی فشرد و با در اختیار قرار دادن ناوگان ترابری سنگین برای حمل کمک‌های مردمی به استان لرستان، در سربلندی استان اصفهان به‌عنوان استان معین گام برداشت.


سرپرست روابط عمومی فولاد مبارکه در همین خصوص افزود: شرکت فولاد مبارکه با اختصاص 20 دستگاه تریلر لبه‌دار و کانتینر برای انتقال 6هزار تخته چادر امدادی از کاشان و 3هزار تخته پتو از سایر شهرستان‌های استان به استان سیل‌زدۀ لرستان، ضمن همکاری با مدیریت بحران استان به یاری هم‌وطنان سیل‌زده شتافت. وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار امیدواری کرد: با همت دولت محترم و سایر ارگان‌ها و با همیاری هرچه بیشتر مردم ایران که هنگام بلایای طبیعی همانند اعضای یک پیکر با هم ابراز همدردی می‌کنند، شرایطی فراهم شود تا مردم عزیز سیل‌زده کاشانه‌های خود را ساماندهی کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی