درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 23 آذر 1398 - 09:35   

فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران

  فراخوان اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب یک

شخصیت سال مجله «تایم»

  شخصیت سال مجله «تایم»


ادامه ادامه مطلب دو

کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری

  کارگاههای آموزشی ارتباطات بصری


ادامه ادامه مطلب سه

جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی

  جای خالی آموزش بیمه به کودکان در رسانه های جمعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند
  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران
  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید
  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار
  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی
  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی
  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل
  آشنایی با 10 بهترین اختراعات سال 2019
  ایجاد نظام اطلاعاتی کامپیوتری مشترک برای نهادهای بخش عمومی سوئد
  با واتساپ خداحافظی کنید اگر یکی از این 6 میلیون نفر هستید
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37771صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 15 فروردین 1398 - 01:53
4 ویژگی رهبران موفق عصر جدید
نویسنده: زهرا چوپانکاره - رهبران در زمان امتیازدهی سالانه کارشان از تاثیرات ‏اجتماعی به عنوان مهم¬ترین عامل نام برده¬اند. از دید آنان ‏این عامل حتی پیش از عملکرد مالی و یا رضایت کارمندان و ‏مشتریان قرار دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در حال حاضر چالش­های مربوط به مهارت از هر زمان دیگری آشکارتر شده است. شکاف مهارتی موجود در بخش­های مختلف دنیا از دید رهبران پوشیده نیست و دیگر مشخص شده که سیستم­های آموزشی فعلی برای حل این موضوع کارآمدی کافی را ندارند. اغلب مدیران می­گویند که ترجیح می­دهند به جای استخدام نیروهای جدید به تربیت و آموزش نیروی انسانی حال حاضر خود بپردازند اما تحقیق صورت گرفته نشان می­دهد در مورد اینکه چه مهارت­هایی بیش از سایر مهارت­ها مورد نیاز است و چه کسی مسئولیت این آموزش را بر عهده دارد، میان کارمندان جوان و رهبران تفاوت وجود دارد.

با رسیدن به چنین نتایجی بود که دریافتیم برخی از رهبران در حوزه جامعه، استراتژی، تکنولوژی و استعداد در قیاس با دیگران پیشرفت بهتری داشته­اند و در برخورد با چالش­های موجود در ین حوزه­ها موفق­تر عمل کرده‌اند. پس از دسته­بندی این مدیران به چهار تیپ و شیوه مدیریتی رسیدیم.

1. قهرمانان اجتماعی:
برخی از رهبران به خاطر توانایی­شان در انجام کار نیک شناخته می­شوند. این طرفداران اجتماع برای
کسب و کار خودشان هم از ابتکارات اجتماعی استفاده می­کنند. خوش­بینی آنها برای خلق تاثیرات اجتماعی به شیوه­های گوناگونی بر روی چشم­انداز آنها هم موثر واقع می­شود. این دسته از رهبران بیش از بقیه می­گقتند که نیروی انسانی آنها برای انتقال به عصر دیجیتال آماده است و بسیار بیشتر از دیگران آماده­اند تا این نیروها را آموزش دهند. شرکت­هایی که رهبرانشان قهرمانان اجتماعی شناخته می­شوند رشد بیشتری به نسبت آنانی دارند که نتوانسته­اند بین انجام کار نیک و کسب سود تعادل ایجاد کنند.

2. تصمیم­گیران داده‌محور:
برخی از مدیران از طریق در پیش گرفتن راه­های داده‌محور و روشمند بر چالش استراتژی تصمیم­گیری غلبه می­کنند. این تصمیم­گیران داده‌محور تقریبا دو برابر بیشتر امکان دارد که بگویند حاضرند بر روی موقعیت­های موجود در دوره چهارم انقلاب صنعتی سرمایه­گذاری کنند. در سال گذشته تقریبا نیمی از سازمان­های این‌چنینی رشد فروش سالانه 5 درصدی یا بیشتر نشان دادند در حالی که در سایر شرکت‌ها چنین نتایجی تنها در یک‌چهارم آنها دیده شد.

3. تحول ­آفرینان:
این رهبران متوجه این هستند که سرمایه­گذاری در خلاقیت­های تحول­آفرین باعث می­شود که سازمانشان از رقبا متمایز شود. آنها اعتماد به نفس دارند که سبب می­شود بهتر با نادانسته­ها و نقاط مبهم دوره چهارم انقلاب صنعتی روبه­رو شوند، شرکت­هایی که به خود اطمینان دارند آمادگی بهتری برای به کار گرفتن تکنولوژی­های تحول­آفرین دارند. سازمان­های زیر نظر تحول­آفرینان معمولا فرایندهای تصمیم­گیری روشن­تری دارند و احتمال اینکه تصمیمات مبتنی بر داده را از شیوه­های مختلف اتخاذ کنند بیشتر است.

4. استعدادهای درخشان:
این مدیران در حال آماده کردن نیروی انسانی خود برای انتقال به دوره دیجیتال هستند. احتمال اینکه آنها برای کارهای آینده بر روی بازتربیت نیروهای خود حاضر به سرمایه­گذاری باشند به نسبت سایر مدیران احتمال قوی­تری است. استعدادهای درخشان همچنین به ایجاد تاثیرات اجتماعی و دیدن نتیجه سریع کارشان هم توجه دارند و 64 درصد از آنان تا همین حالا موفق شده­اند جریان­های مالی و سودآور جدیدی مبتنی بر خلاقیت­های متاثر از جامعه ایجاد کنند.

 

منبع: https://karkhaneonline.ir

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 مهارت مفید برای یادگیری شاغلان روابط عمومی


  ضرورت جلب اعتماد دوباره مشتریان در حوزه روابط عمومی


  نمونه دعوتنامه: آیین تجلیل


  اینگونه از دست مردم‌آزارها در اینستاگرام خلاص شوید


  مزایا و ضرورت مستندسازی بحران


  با موبایل جدید نوکیا آشنا شوید: ستاره ارزان بازار


  ۴ روش مدیریت شهرت آنلاین که می تواند تصویر روابط عمومی شما را تقویت کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود