درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:19   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37738صفحه نخست » دوشنبه، 12 فروردین 1398 - 14:08
پارلمان اتحادیه اروپا دستورالعمل حق تالیف برای رسانه‌های دیجیتالی را تصویب کرد
در هفته گذشته دستورالعمل بحث‌برانگیز حق تالیف برای رسانه‌های دیجیتالی بعد از سه سال تلاش در پارلمان اتحادیه اروپا تصویب شد. براساس این قانون شرکت‌های گوگل، فیس‌بوک، تویتر و دیگر شبکه‌های بزرگ دیجیتالی مجبور خواهند بود به خالق آثار هنری و فرهنگی پول بپردازد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در هفته گذشته دستورالعمل بحث‌برانگیز حق تالیف برای رسانه‌های دیجیتالی بعد از سه سال تلاش در پارلمان اتحادیه اروپا تصویب شد. براساس این قانون شرکت‌های گوگل، فیس‌بوک، تویتر و دیگر شبکه‌های بزرگ دیجیتالی مجبور خواهند بود به خالق آثار هنری و فرهنگی پول بپردازد.
 
 هادی فهیمی‌فر، کارشناس فناوری و اطلاعات در کمون استکهلم، به بخش فارسی|دری رادیوی سویدن می‌گوید:
 
 - مخاطب این دستورالعمل مردمان عادی نیستند، در واقع شرکت‌های غول‌پیکر دیجیتالی باید به خالقین آثار هنری و فرهنگی پول بپردازند.
 
 دستورالعمل پرداخت حق تالیف در اروپا مخالفین زیادی دارد ولی با این وجود نیز توانست تعداد آرای لازم را به‌دست آورد و تا سال ۲۰۲۱ اجرایی شود.
 
 ماده سیزدهم این دستورالعمل از شرکت‌های دیجیتالی می‌خواهد که سیستمی را ایجاد کنند که مانع انتشار آثار دارای ثبت حق تالیف، شوند. این ماده را منتقدین سانسور قبل از انتشار می‌نامند. به باور هادی فهیمی‌فر اینترنت کند خواهد شد ولی خبر مثبت این است که مولفین آثار پول دریافت خواهند کرد.
 
 ماده یازدهم نیز تقاضا می‌کند که شرکت‌های دیجیتالی برای اجازه‌دادن انتشار مقالات خبری باید از روزنامه‌ها مجوز دریافت کنند و این مجوز با پرداخت پول به همراه ست. این روش به باور برخی از افراد مالیات بر پیوند یا لینک است.
 
 سویدن و دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا باید در دو سال پیش‌رو تدارکات لازم را مهیا کنند تا این دستورالعمل بتواند اجرایی شود.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد