درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 07:15   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37737صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 12 فروردین 1398 - 14:04
نامگذاری عصر جدید در ژاپن
ژاپن اول ماه آوریل نام عصر جدید را اعلام کرد. عصر جدید Reiwa، نامیده شده است که به معنای «نظم و توافق» است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در  ژاپن، نام عصر جدید در روز اول آوریل اعلام شد.
 
 به گزارش اسپوتنیک، ژاپن اول ماه آوریل نام عصر جدید را اعلام کرد. عصر جدید Reiwa، نامیده شده است که به معنای «نظم و توافق» است.
 
 امپراطور جدید ژاپن که 248-مین امپراطور ژاپن است تحت این شعار کشور را رهبری خواهد کرد. امپراطور جدید ژاپن «ناروهیتو» اول ماه مه بر تخت سلطنت خواهد نشست. امپراطور قبلی ابراز تمایل کرد از این سمت استعفا بدهد که این اتفاق برای اولین بار طی 200 سال گذشته رخ داده است.
 
 هر امپراطور تحت شعار خاص خود حکومت می کند. مطابق با تقویم ژاپنی، هر عصر و دوره امپراطوری تحت شعار خاصی جریان دارد. به عنوان مثال، هم اکنون 31-مین سال عصر «برقراری صلح» در حال گذر است.
 
 اعلام نام عصر جدید تا آخرین دقایق آشکار نشده بود و فقط چند نفر از آن باخبر بودند. امپراطور جدید، نخست وزیر ژاپن و دبیرکل کابینه. در روزهای اخیر ژاپنی ها با شرط بندی سعی می کردند شعار عصر جدید را حدس بزنند.
 
 هم اکنون مقامات ژاپن در تمام سطوح و تمام شرکت ها باید با سرعت زیاد این علایم را روی آویزها، تابلوها و تقویم ها و گواهی رانندگی و غیره و غیره به چاپ برسانند. تا 27 آوریل تمام این کارها باید به اتمام برسد که در آن تاریخ مراسم تشریفاتی تعویض امپراطور برگزار خواهد شد. در سراسر ژاپن تا 6 ماه مه تعطیلات عمومی اعلام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد