درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
جمعه، 30 فروردین 1398 - 05:17   

آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل

  آشنایی با ۷ نکته کاربردی برای گرفتن عکس خوب با موبایل


ادامه ادامه مطلب یک

دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد

  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد


ادامه ادامه مطلب دو

قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست

  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست


ادامه ادامه مطلب سه

لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور

  لزوم ارزیابی مدیریت بحران در کشور


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گرانی اینترنت به نفع سلامتی
  دلایل اصلی ایجاد استرس
  پیش فروش تلفن تاشوی سامسونگ آغاز شد؛ هر گوشی دو هزار دلار است
  نشت اطلاعات بیش از «شش میلیون ایرانی» توسط یک شرکت حمل‌ونقل اینترنتی
  نقاط ضعف و قوت ارتباطات درون‌سازمانی را شناسایی و ارزیابی می‌کنیم
  نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی های چهارمحال و بختیاری برگزار شد
  بانک سامان در شاخص رضایتمندی مشتریان اول شد
  قاضی‌زاده: هدیه دادن به خبرنگاران برای کند کردن تیغ نقادی آن‌هاست
  دانشگاه فردوسی تلویزیون اینترنتی راه اندازی کرد
  جمع‌آوری مخفیانه اطلاعات مخاطبین ایمیل 1.5 میلیون کاربر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37737صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیدوشنبه، 12 فروردین 1398 - 14:04
نامگذاری عصر جدید در ژاپن
ژاپن اول ماه آوریل نام عصر جدید را اعلام کرد. عصر جدید Reiwa، نامیده شده است که به معنای «نظم و توافق» است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در  ژاپن، نام عصر جدید در روز اول آوریل اعلام شد.
 
 به گزارش اسپوتنیک، ژاپن اول ماه آوریل نام عصر جدید را اعلام کرد. عصر جدید Reiwa، نامیده شده است که به معنای «نظم و توافق» است.
 
 امپراطور جدید ژاپن که 248-مین امپراطور ژاپن است تحت این شعار کشور را رهبری خواهد کرد. امپراطور جدید ژاپن «ناروهیتو» اول ماه مه بر تخت سلطنت خواهد نشست. امپراطور قبلی ابراز تمایل کرد از این سمت استعفا بدهد که این اتفاق برای اولین بار طی 200 سال گذشته رخ داده است.
 
 هر امپراطور تحت شعار خاص خود حکومت می کند. مطابق با تقویم ژاپنی، هر عصر و دوره امپراطوری تحت شعار خاصی جریان دارد. به عنوان مثال، هم اکنون 31-مین سال عصر «برقراری صلح» در حال گذر است.
 
 اعلام نام عصر جدید تا آخرین دقایق آشکار نشده بود و فقط چند نفر از آن باخبر بودند. امپراطور جدید، نخست وزیر ژاپن و دبیرکل کابینه. در روزهای اخیر ژاپنی ها با شرط بندی سعی می کردند شعار عصر جدید را حدس بزنند.
 
 هم اکنون مقامات ژاپن در تمام سطوح و تمام شرکت ها باید با سرعت زیاد این علایم را روی آویزها، تابلوها و تقویم ها و گواهی رانندگی و غیره و غیره به چاپ برسانند. تا 27 آوریل تمام این کارها باید به اتمام برسد که در آن تاریخ مراسم تشریفاتی تعویض امپراطور برگزار خواهد شد. در سراسر ژاپن تا 6 ماه مه تعطیلات عمومی اعلام شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نگاهی به «باپلیک ادیتور» در رسانه ها


  افشاگری یکجانبه در روزنامه نگاری ـ اصطلاح مطبوعات زرد


  چاپ خبر جعلی در روزنامه بوستون گلوب - خبر، توسط یک خبرنگار «فری لنس» جعل شده بود!


  خبرگزاری های اصطلاحا جهانی و مسئله تبلیغ نامرئی و کنترل خبر


  رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی: رسانه‌ها با فروکش‌کردن بحران مردم را تنها نگذارند


  ابراهام لینکلن استاد مجاب گری


  شکستن قفل تلفن جدید سامسونگ ظرف چند دقیقه


  انتصاب مدیرکل حوزه مدیرعامل و پاسخگویی به شکایات شرکت فرودگاه‌ها


  کارگاه تخصصی رسانه و محیط زیست در خراسان شمالی برگزار شد


  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در سی و دومین نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی