درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:27   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37733صفحه نخست » یکشنبه، 11 فروردین 1398 - 22:32
زوکربرگ: کنترل محتوا در اینترنت فقط کار شرکت‌ها نیست
مارک زوکربرگ می‌گوید دولت‌ها و قانونگذاران باید در کنترل محتوا در اینترنت نقش فعالتری داشته باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مارک زوکربرگ می‌گوید دولت‌ها و قانونگذاران باید در کنترل محتوا در اینترنت نقش فعالتری داشته باشند.

رئیس
فیسبوک در مقاله‌ای که در واشنگتن پست منتشر شد گفت مسئولیت نظارت بر محتوای مضر در اینترنت بزرگتر از آن است که فقط شرکت‌ها آن را به عهده بگیرند.

او خواستار قوانین جدید در چهار حوزه شد: محتوای مضر، سلامت انتخابات، حریم خصوصی و قابلیت انتقال داده.

بنیانگذار فیسبوک همچنین خواستار قوانین تازه‌ای شد که به "تمام وبسایت‌ها" اعمال شود و "مانع از گسترش سریع محتوای مضر بین پلتفورم‌ها شود."

زوکربرگ نوشت فیسبوک مسئولیت بزرگی برای حل این مسئله دارد و من چشم انتظار دیدار با قانونگذاران در تمام دنیا هستم.


زوکربرگ چه می خواهد؟
- قوانین عمومی که تمام سایت‌های رسانه‌ای از آن تبعیت کنند و ضمانت قضایی داشته باشد تا پخش محتوای مضر کنترل شود


- تمام شرکتهای عمده فناوری هر سه ماه یک گزارش شفافیت منتشر کنند، معادل گزارش مالی


- قوانین سختتری در تمام دنیا برای حفاظت از سلامت انتخابات‌ها وضع شود و تشخیص بازیگران سیاسی در انتخابات‌ها کار عادی وبسایت‌ها باشد


- قوانینی برای نامزدها، خود انتخابات و "موضوعات سیاسی تفرقه‌افکنانه" که فقط شامل دوره مبارزات انتخاباتی نباشد


- استانداردهای جدید برای تمام شرکت‌های اینترنتی در زمینه کنترل استفاده از اطلاعات برای تبلیغات سیاسی و هدف گرفتن رای دهندگان در اینترنت


- تعیین یک چارچوب مشترک جهانی که قوانین را در سطح دنیا استاندارد کند نه اینکه قوانین از کشوری به کشور دیگر تغییر فاحش کنند


- قوانین روشن درباره اینکه وقتی اطلاعات مردم از یک سرویس دهنده به دیگری منتقل می‌شود مسئول آن کیست


- کشورهای بیشتری قوانین اطلاعات خصوصی داشته باشند، مثل مقررات حفاظت از داده‌های اتحادیه اروپا که از سال گذاشته اجرا شده است

انتشار نامه سرگشاده آقای زوکربرگ -که در برخی روزنامه‌های اروپایی هم منتشر می‌شود- در حالی است که شرکت عظیم فیسبوک بشدت زیر فشاد انتقاد است؛ نقش فیسبوک در فعالیت‌های شرکت کمبریج آنالیتیکا و سوء استفاده از اطلاعات در انتخابات‌های مختلف زیر سوال است.

دو هفته پیش مردی حمله مسلحانه خود به مسجدی در شهر کرایست چرچ در نیوزیلند را زنده از فیسبوک پخش کرد. این ویدئو پس از پخش یک و نیم میلیون بار کپی شد و از فیسبوک برای اینکه نتوانسته مانع از پخش آن شود انتقاد شده است.

پس از این حادثه فیسبوک اعلام کرد که اعمال محدودیت در پخش زنده از این وبسایت را در دست بررسی دارد. فیسبوک همچنین گفت ناسیونالیسم نژاد سفید و جدایی طلبی را ممنوع کند.

دو روز پیش فیسبوک اعلام کرد که در کشورهای اتحادیه اروپا، انتشار اطلاعاتی درباره تبلیغات سیاسی که در فیسبوک منتشر می‌شوند را آغاز کرده؛ اینکه تبلیغ‌کننده کیست، کند چقدر برای آن پرداخته و و برای چه کسانی این تبلیغات را می‌فرستند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد