درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 13:46   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37731صفحه نخست » یکشنبه، 11 فروردین 1398 - 22:23
افزایش سرمایه گذاری در ساخت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی
نتایج تحقیقات نشان می دهد که سرمایه گذاری بر روی AI (هوش مصنوعی) و ML (یادگیری ماشین) از 12 میلیارد دلار در سال 2017 به 57.6 میلیارد دلار تا سال 2021 افزایش خواهد یافت. پیش بینی ها حاکی از افزایش 34 درصدی تعداد اختراعات ثبت شده در فاصله سال های 2013 تا 2017 می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| با گسترش دامنه فعالیت شرکت های فن آوری مانند گوگل، آمازون و اوبر، بخش تحقیقات مربوط به ساخت محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی به یک صنعت رو به رشد تبدیل شده است.

 

نتایج تحقیقات نشان می دهد که سرمایه گذاری بر روی AI (هوش مصنوعی) و ML (یادگیری ماشین) از 12 میلیارد دلار در سال 2017 به 57.6 میلیارد دلار تا سال 2021 افزایش خواهد یافت. پیش بینی ها حاکی از افزایش 34 درصدی تعداد اختراعات ثبت شده در فاصله سال های 2013 تا 2017 می باشد.


با افزوده شدن تعداد این محصولات، تقاضا برای استخدام مهندسین و محققین نیز بیشتر خواهد شد. این یعنی پیشنهاد حقوق و دستمزدهای آنچنانی از سوی برخی از شرکت های پیشرو در زمینه فن آوری. در حال حاضر میانگین حقوق و دستمزد مهندسین AI و ML در آمریکا 138 هزار دلار در سال می باشد. این نگرانی وجود دارد که پرداخت دستمزدهای کلان سبب تخلیه شدن دانشگاه ها از استادان باتجربه و نخبه شود که بالطبع تحقیقات خود را در انستیتوها و مراکز مرتبط با شغل شان ادامه خواهند داد.


واضح است که تقاضا برای متخصصین در حال افزایش است. به دلیل ارتباط نزدیک بین موسسات علمی و شرکت های بزرگ فن آوری، به طور فزاینده نمونه هایی از منابع آموزشی ارائه شده توسط شرکت ها را مشاهده می کنیم. برای مثال گوگل پلت فرم آموزش در حوزه های AI و ML را توسعه داده است و اجازه دسترسی جهانی به پروژه های علمی و دست اندرکاران را می دهد.


یادگیری ماشین یا Machine Learning به عنوان یکی از شاخه های وسیع و کاربردی هوش مصنوعی به تنظیم و اکتشافات شیوه ها و الگوریتم هایی می پردازد که بر اساس آن رایانه ها و سامانه ها توانایی یادگیری را پیدا می کنند. هر بار که شما یک جستجوی اینترنتی در گوگل انجام می دهید،

 

یادگیری ماشینی انجام می شود، چراکه نرم افزار یادگیری آنها چگونه رتبه بندی صفحات وب را درک کرده است. هنگامی که فیسبوک یا برنامه عکس اپل دوستان و تصاویر شما را می شناسد، این نیز یادگیری ماشین است. گستره آن می تواند از تشخیص خودکار چهره تا فراگیری شیوه گام برداری روبات های دوپا با دریافت سیگنال پاداش و تنبیه باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد