درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37720صفحه نخست » خبر یکشنبه، 10 فروردین 1398 - 14:36
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان: روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی فعال‌تر شوند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: ایجاد یک بستر مناسب و ارتباط مستمر و خوب میان مدیران و دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها و مردم بر عهده روابط عمومی‌هاست و این بدان معناست که حتی اگر ضعف‌هایی در سیستم اطلاع‌رسانی یک سازمان یا دستگاه اجرایی وجود دارد، این روابط عمومی‌ها هستند که وظیفه دارند در جهت رفع آن بکوشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: ایجاد یک بستر مناسب و ارتباط مستمر و خوب میان مدیران و دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها و مردم بر عهده روابط عمومی‌هاست و این بدان معناست که حتی اگر ضعف‌هایی در سیستم اطلاع‌رسانی یک سازمان یا دستگاه اجرایی وجود دارد، این روابط عمومی‌ها هستند که وظیفه دارند در جهت رفع آن بکوشند.

به گزارش شارا، امروزه رسانه‌ها پل ارتباطی دولت و مسوولان با مردم به‌شمار می‌روند. در این میان روابط عمومی‌ها می‌توانند ارتباط مدیران و دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها را تقویت کنند. بدون شک اگر روابط عمومی‌ها ضعیف و ناکارآمد باشند به‌سختی می‌توان عملکرد دستگاه‌های اجرایی را در جامعه منعکس کرد. محمدرضا علیزاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو با کرمان‌نو در این‌باره بیان کرد: اگر ضعف‌هایی در سیستم اطلاع‌رسانی یک سازمان یا دستگاه اجرایی وجود دارد، این روابط عمومی‌ها هستند که وظیفه دارند در جهت رفع آن بکوشند.

این مقام مسوول تشریح کرد: ارتباط نزدیک میان مدیران دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها می‌تواند یک ارتباط دوطرفه قوی‌ و به نفع هر دو طرف باشد. درحقیقت هم رسانه‌ها و مردم از این تعامل و ارتباط بهره‌مند می‌شوند و هم اینکه دستگاه‌های اجرایی از قدرت و جایگاه‌ رسانه‌ها آگاهی بیشتری می‌یابند.

وی افزود: مسلماً برای ایجاد چنین ارتباط نزدیکی باید تلاش بیشتری صورت گیرد تا اقدامات و فعالیت‌هایی که توسط دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود به مردم و در مقابل، دیدگاه‌ها، مسائل و مشکلات مردم به دستگاه‌های اجرایی اطلاع‌رسانی شود.

علیزاده در پاسخ به این سوال که چرا این ارتباط در بعضی دستگاه‌های اجرایی ضعیف‌ و در بعضی سازمان‌ها مستحکم‌تر است، تصریح کرد: قطعاً این رویکرد برمی‌گردد به سیستم حاکم بر آن دستگاه اجرایی. من فکر می‌کنم یکی از نهادهای حساسی که می‌تواند این ارتباط و تعامل را خیلی خوب برقرار کند، روابط عمومی‌ها هستند. به این صورت که روابط عمومی‌ها باید تدابیری بیندیشند و آن را اجرا کنند تا تعاملات بین مدیران اجرایی و رسانه‌ها به عنوان یک ظرفیت تلقی و آن را تقویت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: البته قطعاً مدیران اجرایی این احساس را دارند که رسانه‌ها حامی آنها هستند و درحقیقت به توسعه وآبادانی استان، جامعه و کشور کمک می‌کنند اما به زعم من باید پذیرفت آنجاهایی هم که یک مقداری این تعامل ضعیف است همان‌طور که گفتم بایستی روابط عمومی‌ها نقش فعال‌تری و پررنگ‌تری ایفا کنند تا بتوانند این تعامل را شکل بدهند.

علیزاده در پاسخ به این سوال که چرا برخی از مسوولان و دستگاه‌های اجرایی ارتباط‌شان را با خبرنگاران و رسانه‌ها مخل فعالیت‌هایشان قلمداد می‌کنند، تشریح کرد: ممکن است عملکرد و پیشینه یک مدیر یا مسوول اجرایی را در ارتباط با رسانه‌ها ناخوشایند تصور کنیم اما نمی‌توانیم آن را به همه مسوولان و دستگاه‌های اجرایی تعمیم دهیم. از سوی دیگر مسوولان هم باید این را بپذیرند که اگر یک نقد کارشناسانه‌ای از سوی رسانه‌ای منتشر می‌شود این می‌تواند در پیشبرد اهداف آن نهاد یا سیستم مفید واقع شود.

وی تاکید کرد: باید مسوولان و نهادهای اجرایی توجه کنند که بهتر است نگاه ویژه‌ای نسبت به رسانه‌ها و جایگاه آنها داشته باشند. علیزاده تصریح کرد: ایجاد بستر مناسب و ارتباط مستمر و خوب میان مدیران و دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها و مردم بر عهده روابط عمومی‌هاست و این بدان معناست که حتی اگر ضعف‌هایی در سیستم اطلاع‌رسانی یک سازمان یا دستگاه اجرایی وجود دارد، این روابط عمومی‌ها هستند که وظیفه دارند در جهت رفع آن بکوشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با اشاره به راهکارهایی برای تقویت و بهترشدن ارتباط میان روابط‌عمومی سازمان‌ها با رسانه‌ها، افزود: به نظر من اولاً در این زمینه خانه مطبوعات می‌تواند به عنوان یک تشکل صنفی خیلی تاثیرگذار باشد. به این صورت که خانه مطبوعات باید به دنبال فراهم شدن زمینه‌هایی باشد تا بتواند در شورای اداری مسائل و مواردی را که لازم هست و ضرورت دارد، منعکس کند. ثانیاً وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز می‌تواند در این حوزه وارد شود و ظرفیت‌های رسانه‌ها را تشریح کند و جایگاه رسانه تبیین کند. ثالثاً در گردهمایی‌هایی که روابط عمومی‌ها حضور دارند باید جلسات و کارگاه‌هایی برگزار شود و نقش مطبوعات، خبرنگاران به درستی اطلاع‌رسانی و تبیین شود. بنابراین هم نهادهای دولتی و هم جایگاهی مانند خانه مطبوعات می‌توانند با برگزاری کارگاه‌ها و تبیین جایگاه رسانه‌ها به تغییر نگرش مسوولان و نهادها نسبت به رسانه‌ها کمک کنند.




 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد