درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 18:55   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37705صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 8 فروردین 1398 - 16:06
استاندار اصفهان: فناوری های نوین در روابط عمومی ها بکار گرفته شود
استاندار اصفهان گفت: فناوری های نوین و تولیدات دیجیتال جوانان و شرکت های دانش بنیان در فعالیت های روابط عمومی سازمان و نهادها بکار گرفته شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار اصفهان گفت: فناوری های نوین و تولیدات دیجیتال جوانان و شرکت های دانش بنیان در فعالیت های روابط عمومی سازمان و نهادها بکار گرفته شود.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، عباس رضایی شامگاه روز چهارشنبه در نشست با اعضای ستاد چهاردهمین جشنواره
روابط عمومی سازمان و نهادهای استان افزود: بکارگیری فناوری های نوین در حوزه روابط عمومی ها به نوآوری در این حوزه و حمایت از فعالیت های دانش بنیان و در راستای شعار رونق تولید منجر می شود.


وی بیان کرد: نوآوری، جدید و به روز بودن و ایجاد نشاط خبری را از مهمترین شاخص های ارزیابی برای این جشنواره لازم است و بر این محورها عملکرد این نهادها توسعه پیدا خواهد کرد.


استاندار اصفهان ادامه داد: نشاط خبری در کنار نقد سازنده با بیان نقاط مثبت مهم است که اصحاب رسانه و مدیران و کارشناسان روابط عمومی ها هم سو با شعار سال، ‌امید و نشاط را به سوی بخش تولید هدایت کنند.


وی با بیان اینکه فرصت و ظرفیت هایی که در بخش تولید، تجارت و خدمات وجود دارد باید برای همه مردم تبیین شود، تصریح کرد: بیان این موضوعات همراه با دستاوردهای نظام امید به آینده و اعتماد در جامعه را افزایش می دهد.


رضایی جایگاه روابط عمومی در هر سازمانی به عنوان چشم و مغز آن نهاد معرفی کرد و گفت: این جایگاه باید حفظ و اهمیت آن برای مدیران کل، معاونین و دیگر مسئولان آن ها تبیین شود.


وی رعایت اخلاق حرفه ای و احترام به مخاطب را با بهره گیری درست و کاربردی از فضای مجازی مهم ارزیابی کرد و افزود: رعایت اخلاق حرفه ای و دوری از تعصبات شخصی از بروز شایعه و آسیب به فضای روانی در جامعه جلوگیری می کند.


وی اضافه کرد: بعضی از افراد به دنبال زیرسوال بردن اقدامات دولت هستندکه با اطلاع رسانی دقیق و به موقع می توان از این تخریب و ترویج ناامیدی در جامعه جلوگیری کرد.


چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های سازمان و ادارات خدماتی و دولتی استان اصفهان اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد