درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 23:54   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37682صفحه نخست » بانک و بیمهچهارشنبه، 7 فروردین 1398 - 13:42
مدیرعامل بانک توسعه تعاون/ پرداخت هزار فقره تسهیلات به سیل زدگان گلستان و مازندران
مدیرعامل بانک توسعه تعاون اقدامات این بانک در ارتباط با سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران را تشریح کرد و گفت این بانک آمادگی پرداخت هزار فقره تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی قرض الحسنه را دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل بانک توسعه تعاون اقدامات این بانک در ارتباط با سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران را تشریح کرد و گفت این بانک آمادگی پرداخت هزار فقره تسهیلات ۵۰ میلیون ریالی قرض الحسنه را دارد.
 
 به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی 
بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان با اظهار تأسف از بروز حوادث و بلایای طبیعی اخیر که منجر به ایجاد شرایط بحرانی و آسیب و خسارت‌های مالی و جانی در استان‌های گلستان و مازندران شده است، گفت: بانک توسعه تعاون خود را موظف و مکلف به همدلی و حمایت از مردم شریف و نجیب آسیب‌دیده حادثه سیل اخیر استان گلستان و مازندران می‌داند و در این خصوص سعی و تلاش شد تا همراه و همسو با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و مردم فهیم و نوع‌دوست ایران اسلامی خدماتی را در این رابطه به مردم منطقه ارائه کند.
 
 وی ضمن اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون آمادگی پرداخت هزار فقره تسهیلات اعتباری قرض‌الحسنه پنجاه میلیون ریالی در قالب ۷۰۰ فقره به آسیب‌دیدگان استان گلستان و سیصد فقره به آسیب‌دیدگان استان مازندران که در حادثه سیل اخیر دچار سانحه شده‌اند گفت: این تسهیلات اعتباری با معرفی استانداری و فرمانداری استان و شهرستان‌های ذی‌ربط و با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طریق شعب این بانک به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
 
 مهدیان بابیان اینکه این بانک علاوه بر تخصیص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در قالب تهیه و اهداء هدایا کمک‌های غیر نقدی که به‌صورت تأمین بخشی از نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان ناشی از سیل از قبیل پتو، پوشاک بچه، وسایل بهداشتی، آب‌معدنی، ماسک، بالش، چکمه که در قالب دو کامیون و چهار خودروی نیسان برای مصرف مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران ارسال گردیده است گفت؛ مدیران ستادی و استانی این بانک نیز در راستای همدلی و همراهی با مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران نسبت به اختصاص یک روز حقوق خود به این موضوع اقدام نموده‌اند.
 
 رئیس هیات‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دیگر اقدامات این بانک در جهت کمک به مردم حادثه‌دیده استان‌های گلستان و مازندران استمهال تسهیلات پرداختی قبل از وقوع حادثه و اعطای تنفس متناسب با شرایط متقاضی و بخشش جرائم دیرکرد مطالبات غیر جاری در کلیه بخش‌های اقتصادی یادکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد