درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 12:18   

گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد

  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی
  درس‌های کلیدی از موفقیت کمپین روابط‌عمومی
  انواع مختلف شهرت
  گوگل 28 کارمند را به دلیل شرکت در اعتراض به قرارداد 1.2 میلیارد دلاری اسرائیل اخراج کرد
  درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
  عکس خبر؛ عکاس رویترز برای عکس بیمارستان ناصر برنده جایزه ورلد پرس فوتو ۲۰۲۴ شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37677صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 6 فروردین 1398 - 17:39
همدلی بانک توسعه تعاون با سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون اقدامات این بانک را در ارتباط با سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون اقدامات این بانک را در ارتباط با سیل‌زدگان استان‌های گلستان و مازندران تشریح کرد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی
بانک توسعه تعاون، حجت‌الله مهدیان رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون صبح امروز در گفتگو با روابط عمومی این بانک، با اظهار تأسف از بروز حوادث و بلایای طبیعی اخیر که منجر به ایجاد شرایط بحرانی و آسیب و خسارت‌های مالی و جانی در استان‌های گلستان و مازندران گردید گفت: بانک توسعه تعاون خود را موظف و مکلف به همدلی و حمایت از مردم شریف و نجیب آسیب‌دیده حادثه سیل اخیر استان گلستان و مازندران می‌داند و در این خصوص سعی و تلاش گردید تا همراه و همسو با سایر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط و مردم فهیم و نوع‌دوست ایران اسلامی خدماتی را در این رابطه به مردم منطقه ارائه نمایند.
 
 مهدیان ضمن اشاره به اینکه بانک توسعه تعاون آمادگی پرداخت هزار فقره تسهیلات اعتباری قرض‌الحسنه پنجاه میلیون ریالی در قالب ۷۰۰ فقره به آسیب‌دیدگان استان گلستان و سیصد فقره به آسیب‌دیدگان استان مازندران که در حادثه سیل اخیر دچار سانحه شده‌اند گفت: این تسهیلات اعتباری با معرفی استانداری و فرمانداری استان و شهرستان‌های ذی‌ربط و با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان از طریق شعب این بانک به متقاضیان پرداخت خواهد شد.
 
 مهدیان بابیان اینکه این بانک علاوه بر تخصیص مبلغ یک میلیارد و پانصد میلیون ریال در قالب تهیه و اهداء هدایا کمک‌های غیر نقدی که به‌صورت تأمین بخشی از نیازهای ضروری آسیب‌دیدگان ناشی از سیل از قبیل پتو، پوشاک بچه، وسایل بهداشتی، آب‌معدنی، ماسک، بالش، چکمه که در قالب دو کامیون و چهار خودروی نیسان برای مصرف مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران ارسال گردیده است گفت؛ مدیران ستادی و استانی این بانک نیز در راستای همدلی و همراهی با مردم آسیب‌دیده استان‌های گلستان و مازندران نسبت به اختصاص یک روز حقوق خود به این موضوع اقدام نموده‌اند.
 
 رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون از دیگر اقدامات این بانک در جهت کمک به مردم حادثه‌دیده استان‌های گلستان و مازندران استمهال تسهیلات پرداختی قبل از وقوع حادثه و اعطای تنفس متناسب با شرایط متقاضی و بخشش جرائم دیرکرد مطالبات غیر جاری در کلیه بخش‌های اقتصادی یادکرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  رازهای روابط‌عمومی


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد