درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:26   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37613صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 15:51
هشدار واتس اپ: فیس بوک خود را پاک کنید!
برایان اکتون، یکی از بنیان گذاران وات ساپ، خطاب به کاربران اعلام کرده است که حساب کاربری خود را در فیس بوک حذف کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برایان اکتون، یکی از بنیان گذاران وات ساپ، خطاب به کاربران اعلام کرده است که حساب کاربری خود را در فیس بوک حذف کنند.

به گزارش ایسنا، اوایل سال گذشته میلادی بود که شبکه اجتماعی فیس بوک گرفتار یک رسوایی امنیتی و اطلاعاتی شد، به گونه ای که حریم خصوصی کاربرانش را با همکاری یک مؤسسه مشاوره و تحقیقاتی تحت عنوان کمبریج آنالتیکا افشا کرده و در اختیار آن گذاشته بود. همین امر موجب شد که سر و صدای خیل عظیمی از کاربران و منتقدان را در فضای مجازی دربیاورد و بسیاری نیز به نشانه اعتراض، صفحه کاربری خود را در این شبکه اجتماعی برای همیشه ترک کرده و حذف کنند.

شرکت فیس بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس اپ در سال ۲۰۱۴، ۱۹ میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت های جدید به دنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام رسان محبوب بوده است. طبق آمارهای منتشرشده در ژانویه ۲۰۱۸، پیام رسان واتس اپ هم‎اکنون میزبان حدود یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه است.

براساس گزارشی که در Daily Mail آمده است، حالا برایان اکتون، یکی از بنیانگذاران و مؤسسان واتس‎اپ، به تازگی عنوان کرده است که همه کاربران در سراسر جهان باید به منظور احترام و محافظت از حریم خصوصی خود، صفحه کاربری و اکانت های خود را در فیس بوک ببندند و برای همیشه آن را ترک بگویند.

این سخنان اکنون که جنجال های بسیاری را به راه انداخته است، بیشتر از این لحاظ که واتس‎اپ خود زیرمجموعه فیس بوک است و روزی به وسیله همین شرکت پر و بال پیدا کرد، عجیب و دور از ذهن است و به عقیده بسیاری از تحلیلگران، اظهارات برایان اکتون مظهر واقعی نمک‏نشناسی است.

البته برخی دیگر از کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که واتس‎اپ همواره از نخستین روز تأسیس و آغاز به کار خود، تاکید فراوانی بر محافظت از حریم خصوصی کاربرانش داشته است و این بدان معناست که واتس‎اپ تنها به منظور جلوگیری از نقض حریم شخصی و افشای اطلاعات خصوصی و محرمانه آنها از کاربران درخواست کرده که از فیس بوک برای همیشه خارج شده و حساب کاربری و اکانت خود را در این شبکه اجتماعی ببندند.

پس از انتشار خبر رسوایی فیس بوک و نقض حریم شخصی کاربرانش، افراد مشهور و شرکت های کوچک و بزرگ بسیاری اقدام به حذف صفحه کاربری خود در این شبکه اجتماعی کرده اند تا بدین ترتیب، اعتراض خود را نسبت به سهل‎انگاری فیس بوک نشان دهند.

با اینکه فیس بوک در تمامی روزنامه ها و شبکه های اجتماعی از تمامی کاربرانش در این خصوص عذرخواهی کرد و در بیانیه ای نیز احتمال هرگونه جاسوسی و افشای اطلاعات آنها را رد کرد، اما همچنان خشم عموم مردم در سراسر جهان نسبت به این شبکه اجتماعی محبوب و پرطرفدار فروکش نکرده است.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  تهیه «فهرست سیاه» روزنامه‌نگاران در ترکیه


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران