درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 07:11   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37611صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 15:33
 شورای روابط عمومی موجب تولید محتوای فاخر می شود
عضو اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان گفت: فعالیت این شورا موجب تولید محتوای فاخر در حوزه روابط عمومی و ارتباط مثبت با رسانه ها در انتشار تولیدات خبری می شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عضو اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان گفت: فعالیت این شورا موجب تولید محتوای فاخر در حوزه روابط عمومی و ارتباط مثبت با رسانه ها در انتشار تولیدات خبری می شود.

سیدرضا میرحسینی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: روابط عمومی ها با وجود این شورا به مخاطب بیشتری دسترسی خواهند داشت و پیام مجموعه دستگاه های اجرایی را به صورت مطلوب به مخاطبان می رسانند که اتفاق بزرگی در این حوزه است.


وی اظهار داشت: با توجه به اینکه استاندار کرمان رئیس و مشاور رسانه ای استاندار دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان هستند سال 98 در حوزه تولید محتوای فاخر و اطلاع رسانی در دستگاه های دولتی مطلوب تر خواهد بود و اطلاعات روابط عمومی ها پویایی و اثربخشی بیشتری خواهند داشت.


سرپرست ارتباطات و امور بین‌ الملل شهرداری کرمان گفت: شورای هماهنگی روابط عمومی این استان ارتباط پراکنده دستگاه های دولتی با رسانه ها را به صورت نظام مند و برنامه های دستگاه های مختلف را برای استفاده مطلوب تر خبرنگاران تنظیم می کند و موجب جلوگیری از موازی کاری می شود.


وی تصریح کرد: با وجود شورای هماهنگی روابط عمومی برنامه های سالانه دستگاه ها در یک جدول بدون تداخل ثبت می شود که این امر به بهبود فضای اطلاع رسانی استان کرمان کمک می کند.


میرحسینی افزود: شورای هماهنگی روابط عمومی ها برای نخستین بار در استان کرمان برای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های دولتی، شهرداری ها، موسسات عمومی و مجموعه هایی که از بودجه عمومی دولت استفاده می کنند، تشکیل شده است.


وی تاکید کرد: وجود شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان ابتکار مشاور رسانه ای استاندار کرمان بود و با شکل گیری این شورا دستگاه هایی که سرفصل مشترک همکاری دارند در تبلیغات، تولید محتوا و انتشار مطالب به صورت هماهنگ عمل می کنند.


عضو اصلی شورای هماهنگی روابط عمومی استان کرمان ادامه داد: به عنوان مثال شهرداری کرمان با دامپزشکی و دانشگاه علوم پزشکی در حوزه بهداشت و در پدیده شوم تکدی گری با سازمان بهزیستی و دانشگاه فصل مشترک همکاری دارند.
انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی های استان کرمان روز دوشنبه هفته جاری با حضور روابط عمومی های دستگاه های مختلف استان و رسانه ها در محل استانداری کرمان برگزار شد و اعضای اصلی این شورا با رای گیری انتخاب شدند.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی