درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:42   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37610صفحه نخست » پنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 15:31
اطلاع رسانی حلقه گمشده
اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.


به گزارش ایرنا، در آستانه سال نو که نهادهای امدادی بدنبال تنظیم برنامه های خود برای ارائه به مسافران و گردشگران هستند یکی از این دستگاه های هلال احمر است که این روزها برغم پیگیری های زیاد اهالی رسانه هنوز اقدامی برای اعلام برنامه های خود در قالب طرح نوروزی نکرده است.


طرح نوروزی 98 برخی دستگاه های خدماتی و امدادی از 25 اسفند آغاز شده و نهادهای مربوطه هر کدام به سهم خود اطلاعاتی از برنامه های شان در تعطیلات نوروزی به رسانه ها ارائه می دهند.


دستگاه های امدادی و خدماتی می دانند همکاری و همراهی با رسانه ها، آنها را در پیشبرد برنامه ها و اعلام خدمات شان به مردم کمک می کند پس باید از این بستر به نحو بهتری برای ارائه عملکرد استفاده کنند.


برخی مدیران اجرایی و روابط عمومی ارگان ها و سازمان ها، تصورشان از رسانه اغلب جنبه تصویری است و کمتر به سمت همکاری با رسانه های نوشتاری و مکتوب می روند حال آنکه تاثیر گذاری این رسانه ها بویژه بدلیل حضورشان در فضای مجازی و در هر زمان و مکان در دسترس بودن بسیار بیشتر است.


امید است مدیران اجرایی بویژه مسئولان روابط عمومی دستگاه های خدمات رسان در کنار دیگر مسئولیت های خود، در این ایام که نیاز به اطلاع رسانی بیشتری به مردم و مسافران نوروزی وجود دارد با رسانه ها در انعکاس عملکرد و ارائه برنامه های خود بیشتر همکاری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد