درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 07:00   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37610صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 1 فروردین 1398 - 15:31
اطلاع رسانی حلقه گمشده
اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اهمیت نقش اطلاع رسانی به مردم بویژه در حوادث و بحران ها بر کسی پوشیده نیست، این روزها و در آستانه سال جدید برخی دستگاه های خدماتی و امدادی در کردستان، رسانه ها را از برنامه های خود بی اطلاع گذاشته اند.


به گزارش ایرنا، در آستانه سال نو که نهادهای امدادی بدنبال تنظیم برنامه های خود برای ارائه به مسافران و گردشگران هستند یکی از این دستگاه های هلال احمر است که این روزها برغم پیگیری های زیاد اهالی رسانه هنوز اقدامی برای اعلام برنامه های خود در قالب طرح نوروزی نکرده است.


طرح نوروزی 98 برخی دستگاه های خدماتی و امدادی از 25 اسفند آغاز شده و نهادهای مربوطه هر کدام به سهم خود اطلاعاتی از برنامه های شان در تعطیلات نوروزی به رسانه ها ارائه می دهند.


دستگاه های امدادی و خدماتی می دانند همکاری و همراهی با رسانه ها، آنها را در پیشبرد برنامه ها و اعلام خدمات شان به مردم کمک می کند پس باید از این بستر به نحو بهتری برای ارائه عملکرد استفاده کنند.


برخی مدیران اجرایی و روابط عمومی ارگان ها و سازمان ها، تصورشان از رسانه اغلب جنبه تصویری است و کمتر به سمت همکاری با رسانه های نوشتاری و مکتوب می روند حال آنکه تاثیر گذاری این رسانه ها بویژه بدلیل حضورشان در فضای مجازی و در هر زمان و مکان در دسترس بودن بسیار بیشتر است.


امید است مدیران اجرایی بویژه مسئولان روابط عمومی دستگاه های خدمات رسان در کنار دیگر مسئولیت های خود، در این ایام که نیاز به اطلاع رسانی بیشتری به مردم و مسافران نوروزی وجود دارد با رسانه ها در انعکاس عملکرد و ارائه برنامه های خود بیشتر همکاری کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی