درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 07:12   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37603صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 28 اسفند 1397 - 16:30
آمادگی کامل بانک ملی ایران برای خدمت رسانی در ایام نوروز
بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمت مطلوب به مشتریان در ایام نوروز آماده باش کامل است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک ملی ایران به منظور ارایه خدمت مطلوب به مشتریان در ایام نوروز آماده باش کامل است.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، نظر به شرایط حاکم در روزهای پایانی سال و همچنین ایام نوروزی و انتظارات مشتریان از شبکه بانکی برای تسریع و تسهیل ارایه خدمات بانکی، ضمن آماده باش شعب کشیک بانک ملی ایران در ایام نوروز، تمام واحدهای این بانک در روز سه شنبه 28 اسفند ماه نیز مقارن با آخرین سه شنبه سال، تا ساعت 16 فعال بوده و به مشتریان خدمت رسانی می کنند.
 
 شعب منتخب نیز در روزهای 29 اسفند سال جاری و نیز 3، 4 و 12 فروردین ماه سال آینده، از ساعت 9 تا 12 در خدمت مشتریان هستند.
 
 همچنین با توجه به اینکه در این ایام، حمل فیزیکی پول در ابعاد گسترده برای مشتریان چندان مطلوب نیست، از این رو همواره برنامه ریزی و پیش بینی به موقع برای تامین نقدینگی خودپردازها در تمام اوقات شبانه روز ایام مذکور در دستور کار قرار داشته است و تمامی دستگاه های خودپرداز به صورت مستمر پشتیبانی می شوند.
 
 لیست اسامی شعب منتخب و دستگاه های خودپرداز بانک بر روی سایت بانک قابل مشاهده است.
 
 از سویی جهت فراهم کردن رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مردم و با توجه به نیاز مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، سقف برداشت روزانه وجه نقد برای ملی کارت ها از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک از 25 اسفندماه امسال تا 17 فروردین ماه سال 1398 تا سقف پنج میلیون ریال افزایش یافته است.
 
 علاوه بر این، مشتریان می توانند در هر زمان و مکانی در این ایام از خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران بهره ببرند. با سامانه بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران «بام» کاربر تقریبا از حضور در شعبه برای انجام عملیات بانکی بی نیاز است.
 
 کاربران «بام» در هر لحظه که به اینترنت دسترسی داشته باشند، می توانند از دو روش مراجعه به سایت و یا راه اندازی اپلیکیشن، از خدمات آن استفاده کند. دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات این سامانه است.
 
 پیام رسان «بله» نیز به عنوان تنها پیام رسان ارتباطی و بانکی کشور علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیام رسان از جمله گفت و گو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور ، انجام کار خیر و ... را برای مشتریان فراهم کرده است.
 
 بانک ملی ایران همچنین برای افزایش سرعت خدمت رسانی، در روزهای پایان سال که شعب بانک ها با افزایش حضور مشتریان رو به رو هستند، از دستیار ویژه ای به نام «ربات آلفا» بهره گرفته است که این ربات در روزهای اوج کاری پایان سال در شعبه مرکزی، مجتمع تجاری پالادیوم و فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) مستقر شده و وظیفه اطلاع رسانی درباره خدمات بانک را بر عهده گرفته است.
 
 مشتریان بانک ملی ایران می توانند از کارت های هدیه این بانک که بدون محدودیت و با مبالغ و طرح های متغیر در تمامی شعب قابل ارائه است، نیز برای عیدی دادن به عزیزان خود در ایام نوروز استفاده کنند.
 
 کارت هدیه بانک ملی ایران علاوه بر شعب، از دستگاه های VTM و کیوسک های این بانک در پایگاه های شبانه روزی و شهاب نیز به صورت آنی قابل دریافت است.
 
 اپلیکیشن شصت نیز امکان انتخاب، طراحی و دریافت کارت هدیه را برای کاربرانش فراهم کرده است. استفاده کنندگان از این اپلیکیشن می توانند با سفارش کارت هدیه و طراحی آن، کد QR مربوط به آن را دریافت کرده و با مراجعه به کیوسک های بانک ملی ایران، کارت هدیه را دریافت کنند.
 
 مشتریانی که قصد انجام سفرهای نوروزی به خارج از کشور را نیز دارند می توانند عوارض خروج از کشور خود را از طریق دستگاه های POS، CASHLESS، کیوسک های بانک ملی ایران و همچنین اپلیکیشن موبایلی بله، سامانه بام این بانک و اپلیکیشن موبایلی ایوا پرداخت کنند.
 
 بانک ملی ایران همچنین علاوه بر ارایه خدمات بانکداری شبانه روزی در ایام نوروز، امکانی را فراهم کرده تا گردشگران پایتخت بتوانند از موزه این بانک نیز دیدن کنند.
 
 موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز روزهای دوم تا یازدهم فروردین ماه سال 98 از ساعت 11 تا 16 میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است و علاقه مندان می توانند ضمن اطلاع از سیر تحول بانکداری در ایران، از آثار فاخر متعلق به ادوار مختلف تاریخی و سبک های مختلف هنری نیز بازدید کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی