درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 06:56   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37592صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 27 اسفند 1397 - 19:42
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: کلام و اجرا در عصر ارتباطات مبنی کار روابط عمومیها است و فعالیت این نهاد باید فرهنگی و جهت دار باشد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: کلام و اجرا در عصر ارتباطات مبنی کار روابط عمومیها است و فعالیت این نهاد باید فرهنگی و جهت دار باشد.


به گزارش شارا به نقل از ایرنا، محمدصادق بصیری روز دوشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان کرمان با اشاره به بعثت پیامبر اسلام (ص) افزود: موفقیت نبی مکرم اسلام (ص) بر اساس کار فرهنگی و روابط عمومی در عصر جاهلیت بود.


وی تصریح کرد: ابزار پیامبر اسلام (ص) دانایی و بیان بود و ایشان توانستند با این 2 مهم اسلام را تبلیغ کنند.


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان اظهار داشت: کار روابط عمومی هدایتگری است که نیاز به توانایی، بیان و قلم دارد.


وی با اشاره به اینکه عملکرد روابط عمومی ها بسیار مهم و کلیدی است تاکید کرد: باید مسئولان و خود روابط عمومی ها به کارشان اهمیت دهند تا تاثیرگذار باشد.


بصیری افزود: جایگاه و حرمت روابط عمومی ها باید حفظ شود و به وظایف خود به خوبی عمل کنند و ارتباط با مردم برقرار شود.


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: روابط عمومی ها برنامه ریزی و اجرای برنامه دارند اما جای ارزیابی و نظرسنجی در این میان خالی است.


عباس تقی زاده افزود: برای برنامه ریزی بهتر داشتن داده های آماری و پژوهشی اهمیت دارد و اثر بخشی برنامه ها باید مورد توجه روابط عمومی ها قرار داشته باشد.


وی تصریح کرد: در آستانه سال جدید وظیفه و رسالت مسئولان و روابط عمومی ها امید آفرینی و افزایش نشاط اجتماعی است.


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان تاکید کرد: باید مدیران روابط عمومی فاصله بین مردم و مسئولان را کاهش دهند و با نخبگان جامعه تعامل داشته باشند.


وی گفت: باید از ظرفیت های ایام و مناسبت های ملی و مذهبی در جهت اجرای برنامه های دستگاه ها استفاده شود.


همچنین در این آیین اعضای هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان کرمان با رای گیری انتخاب شدند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی