درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 3 اردیبهشت 1398 - 07:00   

حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق

  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق


ادامه ادامه مطلب دو

تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای

  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای


ادامه ادامه مطلب سه

ربات هوشمند و کلیسای مشتعل

  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت راز فروشگاه های کاستکو برای آگاهی مشتریان
  هوش مصنوعی؛ عرصه‌ای تازه برای حقوق و اخلاق
  تعویق عرضه گوشی‌ تاشوی جدید سامسونگ
  تحریم 24 ساعته فضای مجازی توسط فوتبالیست‌های حرفه‌ای
  سرمایه‌ اهدایی میلیاردرها: تبدیل نوتردام به بنای یادبود ریاکاری‌
  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران
  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند
  ربات هوشمند و کلیسای مشتعل
  کسب درآمد ۴.۵ میلیارد دلاری نت فلیکس با ۱۴۹ میلیون کاربر
  دردسر جدید نقشه گوگل برای تاکسی اینترنتی ایرانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37587صفحه نخست » انتصابات روابط عمومیدوشنبه، 27 اسفند 1397 - 11:41
محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منصوب کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دکتر فرهاد افشار شهردار منطقه ۲۰ تهران با صدور حکمی، محمدرضا پارسیان را به سمت سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران منصوب کرد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ در حکم شهردار منطقه ۲۰ تهران خطاب به محمدرضا پارسیان آمده است: با توجه به دانش و تجربیات ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت سرپرست اداره روابط عمومی منطقه منصوب می گردید. امید است با بهره گیری از توانایی های فردی و بکارگیری همه ظرفیت های موجود در سطح محلات نسبت به افکارسنجی جهت شناسایی مطالبات شهروندان با رعایت فرهنگ شهروند مداری، اطلاع رسانی و پوشش خبری مناسب و همچنین در راستای تحقق شعار «ری، شهر ایرانی اسلامی پیشرو» گام برداشته و با ارائه خدمت بی منت، خالصانه و صادقانه و همچنین جلب اعتماد شهروندان همه توان و تجربه خویش را بکار گیرید.

محمدرضا پارسیان دانش آموخته کارشناسی روابط عمومی و دانشجوی کارشناسی ارشد ارتباطات و از فعالان عرصه روابط عمومی و رسانه کشور با بیش از یک دهه سابقه فعالیت می باشد.

در کارنامه حرفه ای سرپرست اداره روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران، دبیرکلی سلسله نشست های علمی و عملی روابط عمومی ایران، مشاور عالی فراکسیون روابط عمومی و رسانه مجلس شورای اسلامی، مشاور روابط عمومی و امور بین الملل خانه مطبوعات شهرستان های استان تهران، ریاست انجمن علمی روابط عمومی دانشکده خبر جمهوری اسلامی و همکاری در برگزاری جشنواره ها، سمپوزیوم ها، همایش ها و کنفرانس های ملی و بین المللی روابط عمومی و نیز ارتباط با رسانه ها در حوزه های مختلف دیده می شود.

گفتنی است؛ پیش از این مرتضی حسنی مسئولیت روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران را بر عهده داشت.

 

شارا این انتصاب شایسته را تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت دارد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  حضور انتشارات کارگزار روابط عمومی در نمایشگاه بین الملی کتاب تهران


  فوت یک روزنامه نگار اینوستیگیتیو معروف


  ده کار که روابط عمومی ادارات هرگز نباید انجام دهند


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون دوم: حتی الامکان از عبارات شخصی استفاده کنید


  برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی به کمک هوش مصنوعی


  قوانین پنج گانه برقراری ارتباط‌های موثر/ قانون سوم: اگر مایل نیستید برخی اظهارات شما نقل قول شوند، اصلا آن‌ها را عنوان نکنید


  با اختلال اضطراب چه می‌توان کرد؟


  طراحی سایت و مدیریت آن چگونه است؟


  مخاطب قرن 21 چه انتظاری از نشریه دارد؟


  هماهنگی فعالیتهای رسانه‌یی بخش کشاورزی گیلان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی