درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 17 فروردین 1399 - 17:39   

روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا

  روزنامه ها در فهرست جدید کسب و کارها و خدمات ضروری در کانادا در دوران شیوع کرونا


ادامه ادامه مطلب یک

شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس

  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس


ادامه ادامه مطلب دو

راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس

  راهکارهایی برای شادتر بودن در دوران کروناویروس


ادامه ادامه مطلب سه

تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه

  تبدیل یک چالش به فرصتی برای صنعت بیمه


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت پروژه نمونه کارها؛ فرآیند تصمیم گیری منطقی
  مبارزه با COVID-19 یک جنگ است
  نحوه حمایت دولت از فعالان حوزه نشر اعلام شد
  صنعت برق همیشه بیدار/ پیام مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اصفهان
  «صداقت و عمل درست» عامل شادی انسان
  چهار نکته آسان برای برجسته کردن رویداد مجازی
  تعطیلی روزنامه‌ها در عصر کرونا، معادله‌ای چند مجهوله
  معاون نیروی انسانی و سازماندهی فولاد مبارکه مطرح کرد: فولاد مبارکه معین کشور در مقابله با ویروس کرونا
  مدیرعامل گروه فولاد مبارکه خبر داد: تحقق «رونق تولید» در سال ۹۸و عزم راسخ برای «جهش تولید» در سال ۹۹
  شرکتهای گروه فولاد مبارکه پیشتاز در مهار کرونا ویروس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37583صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 23:58
افزایش افسردگی در بین نوجوانان و جوانان در سالهای اخیر می تواند با شبکه های اجتماعی مرتبط باشد
بنا به یک مطالعه جدید که در مجله علمی «ژورنال روانشناسی غیرعادی» منتشر شده است، درصد نوجوانان و جوانانی که مبتلا به مشکلات روحی، افسردگی، و افکار خودکشی هستند، و آنهایی که دست به خودکشی زده اند، در دهه گذشته افزایش یافته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بنا به یک مطالعه جدید که در مجله علمی «ژورنال روانشناسی غیرعادی» منتشر شده است، درصد نوجوانان و جوانانی که مبتلا به مشکلات روحی، افسردگی، و افکار خودکشی هستند، و آنهایی که دست به خودکشی زده اند، در دهه گذشته افزایش یافته است.
 
 به گزارش رادیوی عمومی ملی «ان پی آر»، هرچند این نرخ در بین بزرگسالان بالای ۲۶ سال نیز بالا رفته است، ولی این افزایش در بین نوجوانان و جوانان زیر ۲۶ سال به مراتب چشم‌گیرتر است.
 
 پژوهشگران معتقد هستند افزایش مصرف تلفن‌های هوشمند و
شبکه های اجتماعی در این سال ها، که بر زندگی نوجوانان و جوانان کم سن و سال از جنبه های مختلف تأثیر گذاشته است، می تواند از دلایل عمده این افزایش جهشی در مشکلات روحی این گروه سنی باشد.
 
 به گفته پژوهشگران، پریشانی روحی مثل «عصبی بودن، نا امیدی و این افکار که هر کاری در زندگی زحمت دارد» در بین افراد بین سنین ۱۸ و ۲۵، حدود ۷۱ درصد افزایش یافته است. درصد خودکشی نیز در بین نوجوانان ۱۸ تا ۱۹ سال بین سالهای ۲۰۰۸ و ۲۰۱۷ – به موازات افزایش مصرف تلفن های هوشمند و شبکه های اجتماعی - ۵۶ درصد بالا رفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نیاز به یک انقلاب در روزنامه نگاری


  روز جهانی درستی‌سنجی/ چه کسی باید درستی اخبار و شایعات را در ایران بررسی کند؟


  نقش پول در دموکراسی ـ چه کِسی باید نامزد مقام ریاست جمهوری شود؟ (نظریهِ مهم اندی رونی روزنامه نگار آمریکایی)


  چک لیست روابط عمومی برای کارآفرینانی که با بحران COVID-19 درگیرند


  گوگل گزارش‌هایی روزانه از رفت‌وآمد مردم در طول بحران کرونا منتشر می‌کند


  اخبار کرونا؛ با اخبار جعلی چه کنیم؟


  تحولات خواسته و ناخواسته شیوع کروناویروس


  «اینفودمیک» در عصر «پاندمیک» کووید-۱۹


  وظیفه روابط عمومی اعتمادساز در بحران سرمایه اجتماعی


  پدیده کرونا


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله "چهارمین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی ایران"