درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 30 مهر 1398 - 18:59   

لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل

  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


ادامه ادامه مطلب یک

مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد

  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد


ادامه ادامه مطلب دو

مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه

  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد

  مدیر روابط عمومی استانداری لرستان معرفی شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۷ روند رسانه های اجتماعی در سال ۲۰۲۰
  سرپرست اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی منصوب شد
  نشست شورای مدیران‌ روابط عمومی صنعت بیمه به میزبانی بیمه دی برگزار شد
  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت
  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها
  بحران روابط عمومی: چگونه آن را برطرف کنیم؟
  دیجیتال
  مسئولیت اجتماعی و آموزش؛ دو رکن پیشرو بودن فولاد مبارکه
  مدیر روابط عمومی صندوق احیاء منصوب شد
  تغییرات گوگل در گوشی‌های پیکسل
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37580صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 23:50
درآمد اپل از سرویس ویدئو تا سال ۲۰۲۴ به ۱۰ میلیارد دلار می رسد
اپل به زودی سرویس استریم ویدئویی خود را رونمایی می کند و طبق پیش بینی کارشناسان، می تواند تا سال ۲۰۲۴ به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری برسد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اپل به زودی سرویس استریم ویدئویی خود را رونمایی می کند و طبق پیش بینی کارشناسان، می تواند تا سال ۲۰۲۴ به درآمد ۱۰ میلیارد دلاری برسد.
 
 به گزارش زومیت،
اپل در رویداد ۲۵مارس خود، سرویس های خبری و (به احتمال زیاد) استریم ویدئویی خود را رونمایی خواهد کرد. کارشناسان اعتقاد دارند سرویس جدید توزیع محتوای مد نظر کوپرتینویی ها، در صورت رسیدن به آمار کاربران ۱۰۰ میلیون نفر، درآمدی بین ۷ تا ۱۰ میلیارد دلار برای آنها به همراه خواهد داشت. پیش بینی رسیدن به آن آمارها، بسته به افزایش سرعت پیشرفت در سرویس و وفاداری کاربران انجام شده است که در کنار خرید بالای محتوا، می تواند پیش بینی را به حقیقت پیوند دهد.
 
 سرویس ویدئو اپل
 دنیل آیوز، کارشناسی که تحلیل اخیر را درباره ی اپل انجام داد، اعتقاد دارد که روندهای خرید و ادغام خصوصا در حوزه رسانه باید در اپل انجام شوند. او می گوید:
 
 اگرچه اپل هیچ گاه فرآیندهای خرید و ادغام را به عنوان استراتژی اصلی به کار نمی برد، به عقیده ما در بحث تولید محتوا، تولید به صورت داخلی مسیری آهسته و دشوار خواهد بود. درنتیجه، آنها بیش ازپیش به این نتیجه می رسند که به خرید و ادغام هایی بزرگ تر نیاز دارند.
 
 آیوز درباره فرآیندهای خرید و ادغام، شرکت هایی همچون A24، Lionsgate، Sony Pictures، CBS/Viacom، Netflix و MGM را به عنوان اهداف احتمالی کوپرتینویی ها معرفی می کند. درحال حاضر، همکاری های کوچکی با چند عدد از همان شرکت ها انجام می شود. از میان آنها می توان به فیلم On the Rocks اثر سوفیا کاپولا اشاره کرد که برای A24 و اپل ساخته شد.
 
 درباره خود سرویس ویدئو، به نظر می رسد اپل هنوز در مراحل پایانی برنامه ریزی باشد و احتمالا، سرویس تا پاییز رونمایی نخواهد شد. در بحث درآمدی نیز پیش بینی می شود کوپرتینویی ها بین ۲۵ تا ۳۵ درصد از هزینه اشتراک ماهیانه کاربران را دریافت کنند.
 
 اخبار پیشین حاکی از آن هستند که اپل حداقل یک میلیارد دلار برای تولید محتوای اختصاصی سرمایه گذاری کرده است. از میان محصولات آن سرمایه گذاری ها می توان سریال تلویزیونی Time Bandits را مثال زد که اقتباسی از رمان های Foundation اثر ایزاک آسیموف محسوب می شوند. البته، سرمایه گذاری های اپل در مقایسه با رقیبانی همچون نت‎فلیکس (با سرمایه گذاری ۱۳ میلیارد دلاری در سال ۲۰۱۸) آنچنان قابل توجه نیست.
 
 آیوز در ادامه تحلیل اقتصادی خود برای اپل، ارزش سهام شرکت را در پایان دوره ۱۲ ماهه، حداکثر ۲۰۰ دلار پیش بینی می کند. او مشکلات متعددی همچون محبوبیت آیفون، توانایی ترکیب مناسب نرم افزارها و سرویس ها و رقابت شدید در چین را برای تخمین خود مثال می زند.
 
 افراد مشهوری همچون جی جی آبرامز، جنیفر گارنر و استیو کارل در رویداد ۵ فروردین اپل حضور خواهند داشت که آن مراسم را به نوعی پرستاره می کنند. همان طور که قبلا گفته شد، احتمالا سرویس خبری Apple News Magazines نیز در آن رویداد رونمایی خواهد شد. احتمال دیگر آن است که سخت افزار جدیدی همچون آیپد، ایرپاد، ایرپاور یا حتی نسخه جدیدی از آیپاد تاچ هم در آن رویداد معرفی شود. به هر حال، شایعات پیرامون رویداد پیش رو هنوز با قوت ادامه دارند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتقاد یک استاد دانشگاه از تعدد خبرگزاری ها و ضعف دفاتر روابط عمومی سازمانها


  روزنامه نگار انقلابی آمریکا که در انقلاب های روسیه و مکزیک شرکت داشت


  تقویم روز فناوری/ روزنامه ها در عصر اینترنت - تحولات 2004 تا 2008


  تقویم روز ارتباطات/ قطعنامه مهم هلسینکی درباره روزنامه نگار و روزنامه نگاری


  ۴ روش تاثیرگذاری بیشتر خبر


  چرا دیدن شخصیت های سینمایی و تلویزیونی متنوع برای کودکان اهمیت دارد؟


  سواد آمارى


  نگذاریم شخصیت بزرگسال درون ما ساکت باشد


  لزوم پاسخگویی روابط عمومی‌ها در روزهای تعطیل


  حقوق سالانه مدیرعامل مایکروسافت


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: اولین رویداد تجربه محور روابط عمومی ایران برگزار می شود