درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:47   

قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد

  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹

  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: روابط عمومی غیرحرفه ای چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد
  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی
  آداب معاشرت/ دعوت
  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد
  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹
  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای
  معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم: روابط عمومی‌ها ضعف تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر
  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37576صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 21:31
طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد
طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کلید خورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| طرح تدوین آیین نامه  تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی، در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کلید خورد.
 
 به گزارش شارا از
روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، بحث آگهی و تبلیغات در کسب و کارهای اینترنتی با وجود محدودیت‌ها و مسائل، دستخوش مشکلاتی از قبیل عدم احراز هویت فرد تبلیغ‌کننده، روشن نبودن قوانین موجود در حوزه تبلیغات و مسائل و چالش های حوزه پلتفرم‌ها و … می‌باشد که رسیدگی و ساماندهی به این حوزه را الزامی می‌سازد.
 
 با توجه به اشاره قانون تجارت الکترونیکی به این حوزه در مواد ۵۶ قانون تجارت الکترونیکی «تأمین کنندگان در تبلیغات باید مطابق با رویه حرفه ای عمل نمایند» و ۵۷ آن قانون « تبلیغ و بازاریابی برای کودکان و نوجوانان زیر سن قانونی»، می بایست ضوابط این دو ماده به موجب آئین نامه ای که در بند ب ماده ۷۹ قانون تجارت الکترونیکی به آن اشاره شده تدوین گردد و در آیین نامه مذکور مواد قانونی جهت رفع مسائل و بهبود وضعیت تبلیغات اینترنتی در ایران ارائه شود.
 
 در این راستا جلساتی در مرکز ملی فضای مجازی با موضوع تبلیغات و ضرورت تدوین آیین نامه برای رفع مشکلات و مسائل پیش روی کسب و کارهای اینترنتی فعال در این حوزه برگزار گردید. مقرر شد مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با همکاری برخی از ذی نفعان این حوزه )وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرکز تشخیص و پیگیری پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات نیروی انتظامی، مرکز امور اصناف و بازرگانان، و … ( ضمن بررسی قوانین و آیین نامه های موجود اقدام به تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی نماید و آیین نامه مذکور به تصویب هیات وزیران رسیده و به مرحله اجرا درآید. تدوین آیین نامه برای کسب و کارهای اینترنتی می تواند افق های روشنی برای این حوزه به همراه داشته باشد و مشکلات و مسائل موجود را مرتفع نماید.
 
 جلسات مختلفی مرتبط با موضوع تبلیغات در مرکز توسعه تجارت الکترونیکی برگزار شده و همچنین اولین جلسه هم اندیشی در خصوص تدوین آیین نامه مذکور با حضور ذی نفعان مدعو در این حوزه در مرکز برگزار گردید. شایان ذکر است پس از مشخص شدن چارچوب و تدوین نسخه اولیه از این آیین‌نامه، از سایر ذی نفعان از جمله اتحادیه کسب و کارهای مجازی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و نمایندگان کسب و کارهای فعال در این حوزه، جهت ارائه پیشنهادات و تجربیات مرتبط با هدف تکمیل آیین‌نامه در جلسات آتی تبلیغات دعوت خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان


  انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد


  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل


  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی