درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:41   

قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد

  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹

  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی
  آداب معاشرت/ دعوت
  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد
  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹
  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای
  معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم: روابط عمومی‌ها ضعف تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر
  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران
  شهردار ارومیه: روابط عمومی به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند
  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37575صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 21:26
روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی و نخستین نهاد هشداردهنده و بازدارنده از گرفتارشدن سازمان‌ها به گرداب تجملات و تشریفات باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی و نخستین نهاد هشداردهنده و بازدارنده از گرفتارشدن سازمان‌ها به گرداب تجملات و تشریفات باشند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده عصر یکشنبه در آخرین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها در سال ٩٧، افزود: توجه بر اولویت های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی روابط عمومی وزارتخانه و روابط عمومی های معاونت ها و سازمان های تابعه از ضروریات است.


وی ادامه داد: همدلی، همکاری و هم افزایی درون خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله موضوعات مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و روابط عمومی ها نیز باید به آن توجه داشته باشند.

** پرهیز از اشرافی گری و توجه به ساده زیستی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری و تشریفات باید از سوی روابط عمومی ها مورد توجه باشد. این موضوع به عنوان یکی از مولفه های گفتمان سازی درونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تاکید است که روابط عمومی به عنوان زبان صادق و گویای سازمان به این امر نگاه شعاری ندارد بلکه با هدف اطمینان از اجرای دقیق این سیاست در سال آینده، تمهیداتی در نظر گرفته است.


امیرزاده در عین حال تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها از تسری آفت اشرافی گری بیمی نداشته باشند به طور قطع نمی توان به عمومی سازی فرهنگ دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری در سازمان امیدوار بود.


وی افزود: بنابراین روابط عمومی ها باید نخستین نهاد هشداردهنده و بازدارنده از افتادن سازمان ها به گرداب تجملات و تشریفات باشند و طوری در این مسیر عمل کنند که برای مردم باورپذیر باشد و نکوهش اشرافی گری باید برای روابط عمومی ها به یک اعتقاد و باور واقعی تبدیل شود.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هرگاه در سازمان یا نهادی شرایط طوری برقرار شود که مدیران آن از انگشت نماشدن به واسطه تجمل گرایی بیمناک شدند، می توان به مقبولیت بیرونی آن سازمان امیدوار بود.

** تاکید بر اولویت برنامه های ٩گانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
امیرزاده در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه و اهتمام روابط عمومی های این وزارتخانه بر کلان برنامه های ٩گانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.


وی با اشاره به اهمیت مدیریت در شرایط سخت و دشوار، گفت: صرفه جویی در هزینه ها در عین کار و فعالیت زیاد با هزینه کم از دیگر موضوعات مورد تاکید است.


امیرزاده در پایان با تاکید بر ایجاد نظام گسترده ارتباطی افزود: ایجاد این نظام میان مدیران وزارتخانه با یکدیگر، مدیران و کارکنان، کارکنان و ارباب رجوع و ارتباط میان سازمان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ضروری است.


در ادامه نشست اعضای این شورا به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود برای سال ٩٨ پرداختند و در پایان نیز از روسای روابط عمومی های وزارتخانه و سازمانها و مراکز تابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح، تقدیر شد.

** تشکیل شورای روابط عمومی با هدف هم افزایی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به جزئیات و سیاستگذاری برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ها، هم افزایی بین روابط عمومی های خانواده این وزارتخانه را از مهمترین اهداف این شورا در دوره مدیریت جدید روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.


همایون امیرزاده با تشریح برخی از دستاوردهای هشت جلسه تشکیل این شورا در سال 97، گفت: مقرر شد سال 98 جلسات هر شورا به ترتیب در یکی از زیرمجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.


وی یادآور شد: نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها در سال آینده در محل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و مابقی جلسات نیز براساس ترتیب بندی انجام شده در سازمان ها و زیرمجموعه های وزارتخانه برگزار شود.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تاکید کرد: شفاف سازی، اطلاع رسانی جامع، کامل و به موقع، به روزرسانی مرکز و تعامل درون وبرون سازمانی برای همکاران و افکار عمومی از مهمترین اولویت های این مرکز در ادامه سیاستگذاری قبلی خواهد بود.


امیرزاده با اشاره به توصیه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرکز روابط عمومی وزارتخانه تاکید کرد: سید عباس صالحی از ابتدای ورود و قبول مسئولیت به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه در دولت دوازدهم همواره بر شفاف سازی، گفت وگو، تعامل با دیگران، اهتمام و توجه به همه استانها با توجه به برقراری عدالت فرهنگی و تکیه بر شعار «ایران تهران نیست» تاکید و در نشست ها، جلسات، دیدارهای جداگانه ای با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نیز بر استمرار آن تاکید داشته و دارد.


وی گفت: ما نیز در این مرکز براساس سیاستگذاری و برنامه ها و اولویت های ترسیم شده در افق های این وزارتخانه جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده، حرکت خواهیم کرد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان


  انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد


  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل


  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی