درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 19:09   

مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"

  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود

  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
  فروش
  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود
  سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان منصوب شد
  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  قریب به 800 بسته اطلاع رسانی در ایستگاه های ورودی جنوب تهران توزیع شد
  اقدامات حمایتی بانک رفاه به آسیب دیدگان مناطق شمالی کشور/ تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 1000 فقره تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی
  حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور
  نوآوری‌گرایی
  جف بزوس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37575صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 21:26
روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی و نخستین نهاد هشداردهنده و بازدارنده از گرفتارشدن سازمان‌ها به گرداب تجملات و تشریفات باشند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی و نخستین نهاد هشداردهنده و بازدارنده از گرفتارشدن سازمان‌ها به گرداب تجملات و تشریفات باشند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همایون امیرزاده عصر یکشنبه در آخرین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها در سال ٩٧، افزود: توجه بر اولویت های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سوی روابط عمومی وزارتخانه و روابط عمومی های معاونت ها و سازمان های تابعه از ضروریات است.


وی ادامه داد: همدلی، همکاری و هم افزایی درون خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله موضوعات مورد تاکید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است و روابط عمومی ها نیز باید به آن توجه داشته باشند.

** پرهیز از اشرافی گری و توجه به ساده زیستی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ساده زیستی و پرهیز از اشرافی گری و تشریفات باید از سوی روابط عمومی ها مورد توجه باشد. این موضوع به عنوان یکی از مولفه های گفتمان سازی درونی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد تاکید است که روابط عمومی به عنوان زبان صادق و گویای سازمان به این امر نگاه شعاری ندارد بلکه با هدف اطمینان از اجرای دقیق این سیاست در سال آینده، تمهیداتی در نظر گرفته است.


امیرزاده در عین حال تصریح کرد: اگر روابط عمومی ها از تسری آفت اشرافی گری بیمی نداشته باشند به طور قطع نمی توان به عمومی سازی فرهنگ دوری از تجمل گرایی و اشرافی گری در سازمان امیدوار بود.


وی افزود: بنابراین روابط عمومی ها باید نخستین نهاد هشداردهنده و بازدارنده از افتادن سازمان ها به گرداب تجملات و تشریفات باشند و طوری در این مسیر عمل کنند که برای مردم باورپذیر باشد و نکوهش اشرافی گری باید برای روابط عمومی ها به یک اعتقاد و باور واقعی تبدیل شود.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هرگاه در سازمان یا نهادی شرایط طوری برقرار شود که مدیران آن از انگشت نماشدن به واسطه تجمل گرایی بیمناک شدند، می توان به مقبولیت بیرونی آن سازمان امیدوار بود.

** تاکید بر اولویت برنامه های ٩گانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
امیرزاده در بخش دیگری از سخنان خود بر توجه و اهتمام روابط عمومی های این وزارتخانه بر کلان برنامه های ٩گانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد.


وی با اشاره به اهمیت مدیریت در شرایط سخت و دشوار، گفت: صرفه جویی در هزینه ها در عین کار و فعالیت زیاد با هزینه کم از دیگر موضوعات مورد تاکید است.


امیرزاده در پایان با تاکید بر ایجاد نظام گسترده ارتباطی افزود: ایجاد این نظام میان مدیران وزارتخانه با یکدیگر، مدیران و کارکنان، کارکنان و ارباب رجوع و ارتباط میان سازمان و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه ضروری است.


در ادامه نشست اعضای این شورا به بیان نقطه نظرات و برنامه های خود برای سال ٩٨ پرداختند و در پایان نیز از روسای روابط عمومی های وزارتخانه و سازمانها و مراکز تابع وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح، تقدیر شد.

** تشکیل شورای روابط عمومی با هدف هم افزایی
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا با اشاره به جزئیات و سیاستگذاری برگزاری شورای هماهنگی روابط عمومی ها، هم افزایی بین روابط عمومی های خانواده این وزارتخانه را از مهمترین اهداف این شورا در دوره مدیریت جدید روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد.


همایون امیرزاده با تشریح برخی از دستاوردهای هشت جلسه تشکیل این شورا در سال 97، گفت: مقرر شد سال 98 جلسات هر شورا به ترتیب در یکی از زیرمجموعه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شود.


وی یادآور شد: نخستین نشست شورای هماهنگی روابط عمومی ها در سال آینده در محل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) و مابقی جلسات نیز براساس ترتیب بندی انجام شده در سازمان ها و زیرمجموعه های وزارتخانه برگزار شود.


رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در عین حال تاکید کرد: شفاف سازی، اطلاع رسانی جامع، کامل و به موقع، به روزرسانی مرکز و تعامل درون وبرون سازمانی برای همکاران و افکار عمومی از مهمترین اولویت های این مرکز در ادامه سیاستگذاری قبلی خواهد بود.


امیرزاده با اشاره به توصیه های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مرکز روابط عمومی وزارتخانه تاکید کرد: سید عباس صالحی از ابتدای ورود و قبول مسئولیت به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این وزارتخانه در دولت دوازدهم همواره بر شفاف سازی، گفت وگو، تعامل با دیگران، اهتمام و توجه به همه استانها با توجه به برقراری عدالت فرهنگی و تکیه بر شعار «ایران تهران نیست» تاکید و در نشست ها، جلسات، دیدارهای جداگانه ای با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه نیز بر استمرار آن تاکید داشته و دارد.


وی گفت: ما نیز در این مرکز براساس سیاستگذاری و برنامه ها و اولویت های ترسیم شده در افق های این وزارتخانه جهت نیل به اهداف از پیش تعیین شده، حرکت خواهیم کرد.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  پنج دلیل استرس زا بودن حرفه روابط عمومی


  پراسترس ترین مشاغل 2019- "روابط عمومی" در بین 10 شغل اول


  هماهنگ‌کننده رویداد


  مسئول روابط عمومی


  روابط عمومی پزشکی


  هافینگتون پست


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:‌ اطلاع رسانی آن نیز باید خلاقانه و بدیع باشد


  منفی‌نگری


  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی