درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
شنبه، 4 خرداد 1398 - 22:05   

شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد

  شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد


ادامه ادامه مطلب یک

تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا

  تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا


ادامه ادامه مطلب دو

مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد

  مدیرکل روابط عمومی ایرانسل معرفی شد


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پنج خصوصیت افراد برونگرا
  فیس بوک در سال ۲۰۲۰ ارز دیجیتال خود را عرضه می کند
  دولت الکترونیک، اقتصاد هوشمند ، روابط عمومی الکترونیک
  تجلیل از روابط عمومی های برتر ورزش و جوانان یزد در سال 97
  مسئول روابط عمومی فدراسیون گلف منصوب شد
  سلام آقای سخنگو
  کاغذ مطبوعات از فردا یکشنبه توزیع می‌شود
  نشست روابط عمومی های ادارات کل، فرمانداری ها و دانشگاه های جنوب کرمان در دانشگاه جیرفت برگزار شد
  شرکت «اپل» سریع‌ترین لپ تاپ خود را به بازار عرضه کرد
  تحلیل 350 میلیارد مطلب ر شبکه‌های اجتماعی توسط ارتش آمریکا
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37570صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 21:11
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد: لزوم حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از لزوم حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از لزوم حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: برنامه‌ریزی و برقراری ارتباط چندسویه بین مخاطبان و سازمان با استفاده از شیوه‌های علمی و هنری یکی از رسالت‌های اصلی روابط عمومی است که خوشبختانه کارشناسان روابط عمومی دانشگاه با روحیه‌ای تعاملی، اطلاع‌رسانی دقیق بر پایه نیاز مخاطبان را در برنامه داشته و در راستای همبستگی بیشتر بین منافع دانشگاه و منافع عمومی گام برمی‌دارند.
 
 او ضمن تقدیر از حمایت های رسانه های جمعی، ارتباط صحیح با رسانه‌ها را از کلیدهای موفقیت عملکرد روابط عمومی دانشگاه برشمرد و افزود: رسانه یک واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط است که می‌تواند در ترسیم اهداف، اولویت‌ها و تبیین برنامه‌های سازمان نقش به‌سزایی داشته باشد.
 
 عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با رویکرد مشترک اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه‌های اطلاع‌رسانی مشترک دارند، گفت: بدون شک اطلاع دقیق از تعداد و کیفیت محتوای برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، نیازمند ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین حوزه‌هاست که اداره کل روابط عمومی با انتخاب رابطان خبری و انسجام بخشی اطلاع رسانی در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای اقدام کرده است.
 
 او با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش تأثیرگذار آن در جذب مخاطب بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های دانشگاه و روابط عمومی برای ارائه تصویر واقعی از دانشگاه تأکید کرد و گفت: رسانه‌های اجتماعی برای روابط عمومی‌ها، فرصت بی‌نظیری برای پایش افکار عمومی و بازخورد اطلاعات و خدمات دانشگاه به وجود می‌آورد.
 
 سلمانی با بیان اینکه امروزه حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک باید هدف اصلی روابط عمومی‌ها باشد، افزود: باید در راستای اهداف و فرمایش‌های مقام معظم رهبری گام برداشته و با شناخت درست شبکه‌های اجتماعی و استفاده مناسب از هر کدام از آنها در اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی و بینش افراد جامعه نسبت به دستاوردهای دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای گام‌های مؤثری برداریم.
 
 او، بررسی مشکلات و چالش‌های پیش‌روی اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و تلاش برای رفع آن، بسترسازی در فضای رسانه‌ای در حوزه دانشگاه و گسترش و تعمیق اطلاع‌رسانی با محور شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود دانشگاه را از جمله برنامه‌های روابط عمومی عنوان کرد.
 
 سلمانی افزود: در سال جاری بیش از 2200 فقره خبر، مصاحبه و گزارش از بخش‌های مختلف دانشگاه تهیه و تنظیم شده و در پرتال دانشگاه بارگذاری و به رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ها و روزنامه های کثیرالانتشار ارسال گردیده است، تعداد 20 نشست خبری در ستاد و استان ها برگزار و بیش از 50 ساعت مصاحبه زنده تلویزیونی و تولیدی از مسوولین دانشگاه در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمده که در مقایسه با سال های اخیر، 300 درصد رشد داشته است.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ تکامل حرفه روزنامه نگاری


  گزارش نشست هم‌اندیشی مدیران روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری تأمین‌اجتماعی


  سخنگوی دولت معرفی شد


  از مسوول و کارشناس روابط عمومی بیمه سلامت گیلان تجلیل شد


  مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان منصوب شد


  تاکید معاون سیاسی استاندار سمنان بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دستگاه های اجرایی


  اتهامات تازه آمریکا علیه جولیان آسانژ به دادگاه ارائه شد


  سرپرست معاونت بازرگانی «تهران رسانه» منصوب شد


  وجه تمایز روابط عمومی


  انتصاب رییس روابط عمومی پتروشیمی شهید تندگویان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی