درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 19:14   

مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"

  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود

  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
  فروش
  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود
  سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان منصوب شد
  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  قریب به 800 بسته اطلاع رسانی در ایستگاه های ورودی جنوب تهران توزیع شد
  اقدامات حمایتی بانک رفاه به آسیب دیدگان مناطق شمالی کشور/ تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 1000 فقره تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی
  حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور
  نوآوری‌گرایی
  جف بزوس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37570صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 21:11
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد: لزوم حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از لزوم حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک خبر داد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از لزوم حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک خبر داد.
 
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای، حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: برنامه‌ریزی و برقراری ارتباط چندسویه بین مخاطبان و سازمان با استفاده از شیوه‌های علمی و هنری یکی از رسالت‌های اصلی روابط عمومی است که خوشبختانه کارشناسان روابط عمومی دانشگاه با روحیه‌ای تعاملی، اطلاع‌رسانی دقیق بر پایه نیاز مخاطبان را در برنامه داشته و در راستای همبستگی بیشتر بین منافع دانشگاه و منافع عمومی گام برمی‌دارند.
 
 او ضمن تقدیر از حمایت های رسانه های جمعی، ارتباط صحیح با رسانه‌ها را از کلیدهای موفقیت عملکرد روابط عمومی دانشگاه برشمرد و افزود: رسانه یک واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط است که می‌تواند در ترسیم اهداف، اولویت‌ها و تبیین برنامه‌های سازمان نقش به‌سزایی داشته باشد.
 
 عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با رویکرد مشترک اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه‌های اطلاع‌رسانی مشترک دارند، گفت: بدون شک اطلاع دقیق از تعداد و کیفیت محتوای برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، نیازمند ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین حوزه‌هاست که اداره کل روابط عمومی با انتخاب رابطان خبری و انسجام بخشی اطلاع رسانی در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای اقدام کرده است.
 
 او با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش تأثیرگذار آن در جذب مخاطب بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های دانشگاه و روابط عمومی برای ارائه تصویر واقعی از دانشگاه تأکید کرد و گفت: رسانه‌های اجتماعی برای روابط عمومی‌ها، فرصت بی‌نظیری برای پایش افکار عمومی و بازخورد اطلاعات و خدمات دانشگاه به وجود می‌آورد.
 
 سلمانی با بیان اینکه امروزه حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک باید هدف اصلی روابط عمومی‌ها باشد، افزود: باید در راستای اهداف و فرمایش‌های مقام معظم رهبری گام برداشته و با شناخت درست شبکه‌های اجتماعی و استفاده مناسب از هر کدام از آنها در اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی و بینش افراد جامعه نسبت به دستاوردهای دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای گام‌های مؤثری برداریم.
 
 او، بررسی مشکلات و چالش‌های پیش‌روی اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و تلاش برای رفع آن، بسترسازی در فضای رسانه‌ای در حوزه دانشگاه و گسترش و تعمیق اطلاع‌رسانی با محور شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود دانشگاه را از جمله برنامه‌های روابط عمومی عنوان کرد.
 
 سلمانی افزود: در سال جاری بیش از 2200 فقره خبر، مصاحبه و گزارش از بخش‌های مختلف دانشگاه تهیه و تنظیم شده و در پرتال دانشگاه بارگذاری و به رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ها و روزنامه های کثیرالانتشار ارسال گردیده است، تعداد 20 نشست خبری در ستاد و استان ها برگزار و بیش از 50 ساعت مصاحبه زنده تلویزیونی و تولیدی از مسوولین دانشگاه در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمده که در مقایسه با سال های اخیر، 300 درصد رشد داشته است.
 
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  پنج دلیل استرس زا بودن حرفه روابط عمومی


  پراسترس ترین مشاغل 2019- "روابط عمومی" در بین 10 شغل اول


  هماهنگ‌کننده رویداد


  مسئول روابط عمومی


  روابط عمومی پزشکی


  هافینگتون پست


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:‌ اطلاع رسانی آن نیز باید خلاقانه و بدیع باشد


  منفی‌نگری


  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی