درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 19:11   

مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"

  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود

  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
  فروش
  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود
  سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان منصوب شد
  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  قریب به 800 بسته اطلاع رسانی در ایستگاه های ورودی جنوب تهران توزیع شد
  اقدامات حمایتی بانک رفاه به آسیب دیدگان مناطق شمالی کشور/ تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 1000 فقره تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی
  حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور
  نوآوری‌گرایی
  جف بزوس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37565صفحه نخست » بانک و بیمهیکشنبه، 26 اسفند 1397 - 20:56
زبان آذری به «بله» آمد
اپلیکیشن «بله» با هدف ارائه خدمات مالی و اجتماعی با استانداردهای جهانی به کاربران سراسر کشور مبتنی بر فرهنگ‌ها و قومیت‌های محلی، زبان آذری را به زبان‌های خود اضافه کرده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اپلیکیشن «بله» با هدف ارائه خدمات مالی و اجتماعی با استانداردهای جهانی به کاربران سراسر کشور مبتنی بر فرهنگ‌ها و قومیت‌های محلی، زبان آذری را به زبان‌های خود اضافه کرده است.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در نسخه جدید اندروید این اپلیکیشن، در منوی انتخاب زبان علاوه بر زبان‌های فارسی و انگلیسی، زبان آذری نیز در دسترس قرار گرفته است.


کاربران برای بهره مندی از این امکان جدید، می توانند نسخه قبلی اپلیکیشن خود را به روزرسانی کنند. زبان آذری برای کاربران ios نیز به زودی ارائه می‌شود.


«بله» به عنوان تنها اپلیکیشن ارتباطی و بانکی کشور، ضمن دارا بودن قابلیت های متداول یک پیام رسان، امکان بهره مندی از خدمات مالی نیز نظیر کارت به کارت، دریافت موجودی، دریافت صورت حساب، پرداخت قسط بانکی، درخواست پول و... را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.


اپلیکیشن «بله» هم‌اکنون بیش از ۳ میلیون کاربر دارد و علاوه بر بانک ملی ایران، 18 بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران می توانند از کارت های این بانک ها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.


گفتنی است، «بله» در اسفند ماه 1394در یکی از شرکت‌های زیرمجموعه شرکت داده‌ورزی سداد و با حمایت و پشتیبانی بانک ملی ایران توسعه یافت و هم‌اکنون به عنوان یکی از پیشتازان صنعت فین تک کشور در حال ارائه خدمات مالی و اجتماعی به کاربران خود است
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  پنج دلیل استرس زا بودن حرفه روابط عمومی


  پراسترس ترین مشاغل 2019- "روابط عمومی" در بین 10 شغل اول


  هماهنگ‌کننده رویداد


  مسئول روابط عمومی


  روابط عمومی پزشکی


  هافینگتون پست


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:‌ اطلاع رسانی آن نیز باید خلاقانه و بدیع باشد


  منفی‌نگری


  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی