درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 تیر 1398 - 05:07   

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب یک

انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است

  انقلاب نسل پنجم اینترنت نزدیک است


ادامه ادامه مطلب دو

انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان

  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


ادامه ادامه مطلب سه

مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد

  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بررسی راهکارهای رسانه ای توسعه گردشگری
  انتقاد تند خبرگزاری مهر از روابط عمومی ها/ فاشیست‌هایی که در نقد را می‌بندند
  تجلیل شورای اسلامی شهر قیامدشت از تلاش های واحد روابط عمومی شهرداری در اعتلای نام قیامدشت
  مدیر کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری البرز: روابط عمومی ها در صف مقدم اطلاع رسانی
  نقش روابط عمومی‌های آموزش و پرورش در تنویر افکار عمومی بسیار مهم است
  برگزاری برنامه "دوشنبه های خبری" توسط روابط عمومی استانداری کرمانشاه
  نیروگاه سیکل ترکیبی اسلام آباد با مشارکت ٢٢٠ میلیون یورویی بانک صادرات ایران در آستانه بهره‌برداری قرار گرفت
  ٤٦ هزار صندوق امانات بانک صادرات ایران، محلی مطمئن برای حفظ دارایی‌های ارزشمند
  تقدیر استاندار گیلان از بانک ملی ایران در بیست‌و یکمین جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز
  بانکداری سازمانی بانک ملی ایران با بام سازمانی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37555صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 28 اسفند 1397 - 08:00
آوازه موسسه
دکتر عباس مقبل با عرض - آوازه شرکت موضوعی نیست که بتوان به صورت مستقیم آن را مدیریت کرد. از اینرو مدیران می بایست از طریق برنامه های هویت سازی، مدیریت موثر کارکنان و ایجاد کانال های ارتباطی تلاش نمایند آوازه را مدیریت نمایند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| پژوهش ها حاضر نشان می دهند، آوازه منبع کیفی با ارزشی است که می تواند مزیت رقابتی ایجاد نماید و از جمله آن دسته از سرمایه هایی است که مستقیما به موفقیت شرکت مربوط می شود. اما باید توجه داشت که آوازه به خودی خود به وجود نمی آید بلکه به هویتی ستوده نیاز دارد که آن نیز صرفا از طریق ارایه تصویری سازگار که طی زمان شکل می گیرد به وجود می آید.

 

 از آنجا که آوازه انعکاس قضاوت مخاطبان از ویژگی های متمایز و برجسته شرکت است، بنابراین می تواند میزان تمایل ذینفعان برای حمایت از سازمان را نشان دهد. متخصصان معتقدند آوازه می تواند مزایای ذیل را برای شرکت ها به همراه داشته باشد.


1. در حوزه هایی که محصولات مشابه و هم قیمت تولید می شود، ترجیح خرید با شرکتی است که آوازه بهتری دارد.


2. در هنگام تعارضات و مناقشات، از شرکتی که آوازه بهتری دارد بیشتر حمایت می شود.


3. ارزش شرکت خوشنام در بازارهای مالی بیشتر است.


باید تاکید کرد که آوازه شرکت موضوعی نیست که بتوان به صورت مستقیم آن را مدیریت کرد. از اینرو مدیران می بایست از طریق برنامه های هویت سازی، مدیریت موثر کارکنان و ایجاد کانال های ارتباطی تلاش نمایند آوازه را مدیریت نمایند. مدیران همواره باید به یاد داشته باشند که آوازه شرکت در همه جا حاضر است و برآیند کلی رفتار شرکت و کارکنان آن محسوب می شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  قتل دست اندرکاران نشریات در باغ شاه


  وزیر علوم آیین‌نامه جدید ارتقای ساختار و عملکرد روابط عمومی‌ها را ابلاغ کرد


  خسرویی که به دریا زد


  انتصاب مدیرکل روابط عمومی استانداری هرمزگان


  5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران و راه کارهای غلبه بر آنها


  کتاب« آداب معاشرت» منتشر شد


  ضرورت تشکیل پلیس نشر


  خود مدیریتی با هوش هیجانی


  توجه بیشتر روابط عمومی ها به تولید محتوا در راستای مدیریت مصرف آب و برق


  مجوز انتشار 27 نشریه دستگاه‌های دولتی صادر شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: رانندگی با روابط عمومی حداکثر دید