درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 27 تیر 1398 - 01:29   

روز جهانی اموجی

  روز جهانی اموجی


ادامه ادامه مطلب یک

دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد

  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد


ادامه ادامه مطلب دو

جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته

  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته


ادامه ادامه مطلب سه

چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد

  چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فراخوان داد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان منصوب شد
  عصرانه به وقت گردشگری با موضوع رسانه و گردشگری
  انگیزه، خلوص نیت، دقت و هنرمندی لازمه کار در روابط عمومی است
  چگونه روزنامه‌نگاری تحقیقی می‌تواند جلوی فساد، جرایم سازمان‌یافته و پنهان‌کاری سیستماتیک را بگیرد؟
  چند چیز که هرگز نباید در رستوران سفارش بدهید
  دروغ، خیانت و قلدری در سازمان ملل متحد
  جلوگیری از گرمازدگی در روزهای داغ تابستان/ پنج نکته
  پایش خبرنگاران استان قزوین و دعوت در نشست‌های خبری با رویکرد جدید
  فیس بوک صفحه رادیو اینترنتی ژاپنی صداوسیما را مسدود کرد
  روز جهانی اموجی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37553صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 26 اسفند 1397 - 08:00
چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟
پروفسور چادهوری - با بهره گیری از مشاوران کارآزموده,‌ درباره ایده اصلی که استراتژی بر آن قرار استوار خواهد بود تصمیم گیری نمایید. ایده باید قوی و ساده باشد به گونه ای که ویژگی های منحصر به فرد یک ملت را در برگیرد و پایه و اساسی برای کل برنامه قرار گیرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| (1) گام نخست ایجاد گروه کاری متشکل از نمایندگان دولت,‌ صنایع, هنرها, آموزش، روابط عمومی و رسانه هاست.


(2) از طریق تحقیقات کمی وکیفی نظر مردم (داخلی و خارجی) را درباره کشور مورد نظر جویا شوید.


(3) با رهبران ایده پرداز مشاوره نمایید تا نقاط قدرت و ضعف ملی را بررسی کرده و نتیجه را با ماحصل مطالعات داخلی و خارجی مقایسه کنید.


(4) با بهره گیری از مشاوران کارآزموده,‌ درباره ایده اصلی که استراتژی بر آن قرار استوار خواهد بود تصمیم گیری نمایید. ایده باید قوی و ساده باشد به گونه ای که ویژگی های منحصر به فرد یک ملت را در برگیرد و پایه و اساسی برای کل برنامه قرار گیرد. بهترین راه برای انجام این کار نوشتن یک صفحه, و سپس یک بند و در آخر یک جمله است که ممکن است در نهایت به عنوانی دلهره آور تبدیل شود.


(5) ارایه ایده اصلی بایستی به صورت تصویری باشد. طراحان نباید تنها به نشان و آگهی های گردشگری توجه کنند بلکه همه چیز, از طرح فرودگاه هایی که مسافران به آنها وارد می شوند، تا سفارت خانه هایی که در خارج از کشور نماینده ملت محسوب می شوند را باید در نظر بگیرند.


(6) تلاش کنید تا پیام های گردشگری,‌ سرمایه گذاریهای داخلی و صادارت با یکدیگر هماهنگ باشند به گونه ای که مناسب هر یک از مخاطبان شوند.


(7) سیستم ارتباطی توسط گروه کاری ایجاد نمایید. این پروژه باید جزء فعالیت های دولت قرار گیرد تا از حمایت های سازمان های تجاری, صنایع, هنر و رسانه بهره مند گردد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین مجله طنز


  شش واقعیت درباره روابط عمومی که هر بازاریاب باید بداند


  انجمن متخصصان روابط عمومی سه کارگاه آموزشی کاربردی برگزار می کند


  مدیر جدید روابط عمومی همراه اول منصوب شد


  فرماندار فیروزکوه: شورای هماهنگی روابط عمومی در نشر اخبار امید بخش نقش ایفا کند


  مدیر روابط عمومی بیمه تجارت‌نو؛ همکاری کارشناسان روابط عمومی با رسانه ها می تواند به جلب رضایت مشتریان این شرکت منجر شود


  کتاب روابط عمومی در عصر هوشمند منتشر شد


  6 گام برای مدیریت شهرت رسانه های اجتماعی شما در سال ۲۰۱۹


  هیئت رئیسه کمیته حقوقی، اطلاع رسانی و بانوان خانه احزاب تعیین شد


  تشریح آخرین فعالیت های کمیته اطلاع رسانی قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده خوزستان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ارسال مقاله به شانزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران