درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:48   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37546صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 25 اسفند 1397 - 20:48
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعب فردوسی و دانشگاه این بانک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان در روزهای پایانی سال قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعب فردوسی و دانشگاه این بانک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان در روزهای پایانی سال قرار گرفت.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در شعبه مستقل فردوسی با تقدیر از خدمات ارائه شده به مشتریان، بر لزوم تکریم هر چه بیشتر آنها تاکید و خاطرنشان کرد: دارایی اصلی بانک، مشتریان هستند و از این رو حتی در روزهای شلوغ پایان سال هم نباید خللی در خدمت رسانی به آنها وارد شود.
 
 وی همچنین از خدمات کارکنان بانک در این ایام تقدیر و خاطرنشان کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.
 
 کریمی همچنین با اشاره به این که وصول مطالبات معوق می تواند قدرت تسهیلات دهی بانک را افزایش دهد، اظهار کرد: خوشبختانه همه توان بانک در این زمینه بسیج شده و با تلاش همه مدیران و کارکنان، بانک در حال پیگیری پرونده هاست.
 
 کریمی در بازدید از شعبه دانشگاه نیز لزوم خدمت رسانی بیش از پیش به مشتریان با هدف جلب رضایت حداکثری آنها را رویه جاری در بانک ملی ایران دانست و افزود: شعب بانک باید تا جایی که ممکن است سودآور شوند.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همه مشتریان را برای بانک ارزشمند خواند و گفت: بسیاری از مشتریان قدیمی و معتبر بانک ملی ایران از دیرباز ارتباط خود را با بانک حفظ کرده اند و بانک نیز این اقدام آنها را ارج می نهد.
 
 وی سپس با حضور در جمع مشتریان بانک، برای ارائه خدمات هر چه بهتر به آنها، راهکارهای لازم را ارائه کرد.
 
 در جریان این دو بازدید که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک نیز حضور داشتند، روسای شعب فردوسی و دانشگاه گزارشی از وضعیت شعب ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز آغاز می‌شود


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی