درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:45   

قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد

  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹

  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی
  آداب معاشرت/ دعوت
  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد
  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹
  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای
  معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم: روابط عمومی‌ها ضعف تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر
  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران
  شهردار ارومیه: روابط عمومی به عنوان گوش شنوا و چشم بینای سازمان پاسخگوی مطالبات شهروندان باشند
  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37546صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 25 اسفند 1397 - 20:48
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از روند خدمت رسانی به مشتریان در شعب فردوسی و دانشگاه
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعب فردوسی و دانشگاه این بانک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان در روزهای پایانی سال قرار گرفت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با حضور در شعب فردوسی و دانشگاه این بانک در جریان روند خدمت رسانی به مشتریان در روزهای پایانی سال قرار گرفت.
 
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برات کریمی در شعبه مستقل فردوسی با تقدیر از خدمات ارائه شده به مشتریان، بر لزوم تکریم هر چه بیشتر آنها تاکید و خاطرنشان کرد: دارایی اصلی بانک، مشتریان هستند و از این رو حتی در روزهای شلوغ پایان سال هم نباید خللی در خدمت رسانی به آنها وارد شود.
 
 وی همچنین از خدمات کارکنان بانک در این ایام تقدیر و خاطرنشان کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.
 
 کریمی همچنین با اشاره به این که وصول مطالبات معوق می تواند قدرت تسهیلات دهی بانک را افزایش دهد، اظهار کرد: خوشبختانه همه توان بانک در این زمینه بسیج شده و با تلاش همه مدیران و کارکنان، بانک در حال پیگیری پرونده هاست.
 
 کریمی در بازدید از شعبه دانشگاه نیز لزوم خدمت رسانی بیش از پیش به مشتریان با هدف جلب رضایت حداکثری آنها را رویه جاری در بانک ملی ایران دانست و افزود: شعب بانک باید تا جایی که ممکن است سودآور شوند.
 
 عضو هیات مدیره بانک ملی ایران همه مشتریان را برای بانک ارزشمند خواند و گفت: بسیاری از مشتریان قدیمی و معتبر بانک ملی ایران از دیرباز ارتباط خود را با بانک حفظ کرده اند و بانک نیز این اقدام آنها را ارج می نهد.
 
 وی سپس با حضور در جمع مشتریان بانک، برای ارائه خدمات هر چه بهتر به آنها، راهکارهای لازم را ارائه کرد.
 
 در جریان این دو بازدید که سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی، اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران و حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل بانک نیز حضور داشتند، روسای شعب فردوسی و دانشگاه گزارشی از وضعیت شعب ارائه دادند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان


  انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد


  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل


  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی