درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:49   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37545صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 25 اسفند 1397 - 20:45
سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون ارتقا یافت
سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون باهدف پاسخگویی بیشتر به نیاز مخاطبان، ارتقا یافت.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سامانه اینترنت بانک توسعه تعاون باهدف پاسخگویی بیشتر به نیاز مخاطبان، ارتقا یافت.
 
 
به گزارش شارا به نقل از اداره کل روابط عمومی بانک توسعه تعاون، این بانک به‌منظور تأمین نیاز مشتریان، طراحی خدمات تخصصی را مطابق با خواسته آن‌ها در دستور کار قرار داده است و در این راستا خدمات جدیدی را بر روی سامانه اینترنت بانک عملیاتی نمود.
 
 بر این اساس مشتریان گرامی می‌توانند علاوه بر خدمات قبلی از خدمات جدیدی از قبیل انتقال وجه پایا مستمر گزارش‌ها، انتقال وجه ساتنا مستمر گزارش‌ها، استعلام شبای پایا گروهی، استعلام شبای ساتنا گروهی، مشاهد سقف مجاز انتقال وجه در هریک از انواع انتقال وجه‌ها، مشاهد سقف مجاز ثبت و امضای درخواست کارتابلی در هر یک از انواع انتقال وجه‌ها، انتقال وجه کارت به کارت سه‌جانبه (در حال حاضر کارت پاسارگاد به سایر بانک‌ها فعال گردید)، خدمات پرداخت قبض از طریق کارت و گزارش، فعال‌سازی رمز دوم پویای کارت، برداشت وجه بدون کارت جهت ایجاد رمز سوم کارت و قابلیت دریافت نظرسنجی مشتریان بهره‌مند شوند.
 
 همچنین بانک توسعه تعاون همگام با پیشرفت فناوری‌های جدید بسترهای لازم برای توسعه خدمات بانکداری بر پایه اینترنت و تلفن همراه را نیز فراهم کرده است.
 
 گفتنی است؛ سیستم اینترنت بانک توسعه تعاون، ارائه‌دهنده مجموعه‌ای از خدمات بانکی است که به‌منظور رفـاه مشـتریان و کـاهش مراجعه حضوری به شعب، در فضای مجازی راه‌اندازی شده است. استفاده از خدمات اینترنت بانک از طریق وب‌سایت بانک به آدرس www.ttbank.ir ( لینک مستقیم https://modern.ttbank.ir ) فراهم‌شده و تمامی درخواست‌های ثبت‌شده در ایـن سیستم یا به‌صورت آنلاین اعمال‌شده (مانند پرداخت اقساط) یا به‌صورت آفلاین توسط کـاربر بانـک موردبررسی قـرار می‌گیرد. هر یک از کاربران می‌توانند درخواست‌های ثبت‌شده را پیگیری کـرده و از آخـرین وضـعیت آن‌ها اطـلاع حاصـل نمایند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  چهارمین دوره جشنواره نشریات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از امروز آغاز می‌شود


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی