درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
دوشنبه، 5 فروردین 1398 - 19:10   

مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"

  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود

  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیریت بحران در حوادث غیرمترقبه (آشنایی اجمالی با اقدامات راهبردی و اجرایی در حوادث)
  فروش
  بیل گیتس بریتانیا محکوم می شود
  سرپرست روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کردستان منصوب شد
  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی
  قریب به 800 بسته اطلاع رسانی در ایستگاه های ورودی جنوب تهران توزیع شد
  اقدامات حمایتی بانک رفاه به آسیب دیدگان مناطق شمالی کشور/ تخصیص 500 میلیون ریال کمک بلاعوض و 1000 فقره تسهیلات قرض الحسنه 50 میلیون ریالی
  حضور فعالانه کارکنان بانک رفاه استان های گلستان و مازندران در یاری رساندن به هموطنان سیل زده مناطق شمالی کشور
  نوآوری‌گرایی
  جف بزوس
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37543صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 25 اسفند 1397 - 15:42
استقرار نظام‎های‏: مدیریت تطبیق قوانین و مقررات و مدیریت شکایات مشتریان منطبق با استانداردهای بین‏المللی در بانک آینده
بانک آینده موفق شد؛ به ‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین ‎المللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎ المللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏ گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک آینده موفق شد؛ به ‎عنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بین ‎المللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بین‎ المللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان هم‎سویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیش‏ گفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، گواهی‎نامه‏ های مربوط به استانداردهای پیش‎ گفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکتNobel Certification، صادر شده است.


توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، به ‎عنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش ‏های خدمات‎ رسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان و عملیاتی کردن نظام‎ها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیت‏های بانکی، از اولویت‎های برنامه استراتژیک بانک آینده است.

آینده روشن است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  پنج دلیل استرس زا بودن حرفه روابط عمومی


  پراسترس ترین مشاغل 2019- "روابط عمومی" در بین 10 شغل اول


  هماهنگ‌کننده رویداد


  مسئول روابط عمومی


  روابط عمومی پزشکی


  هافینگتون پست


  رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات:‌ اطلاع رسانی آن نیز باید خلاقانه و بدیع باشد


  منفی‌نگری


  مطبوعات چاپی در ایران "در سال ۹۸ از نفس می‌افتند"


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان ثبت نام سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی