درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:53   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37529صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 25 اسفند 1397 - 13:34
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران: هدف از طراحی اپلیکیشن «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است
عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: هدف از طراحی اپلیکیشن «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران گفت: هدف از طراحی اپلیکیشن «صاپ»، تسهیل خدمات پرداخت الکترونیکی است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، رضا صدیق در مراسم معارفه مدیر شعب بانک صادرات ایران در استان خراسان‌جنوبی به روند رو به رشد بانکداری الکترونیک در کشور اشاره کرد و افزود: این بانک برای رفع نیازهای مشتریان در بخش بانکداری الکترونیکی و تسهیل در ارائه خدمات به آن‌ها، اقدام به طراحی محصولات جدید کرده که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد بهره‌برداری از این محصولات باشیم.


وی در ادامه به تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردی بانک پرداخت و اظهار کرد: تغییر نگاه‌ها از بانکداری سنتی به سوی بانکداری الکترونیکی یک ضرورت است و بانک صادرات ایران برای موفقیت در بخش توسعه و ترویج بانکداری الکترونیکی برنامه‌های متنوعی دارد.


عضو هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران، تلاش و همت همکاران شاغل و بازنشسته را مهم‌ترین عامل در مسیر بهبود وضعیت بانک دانست و خاطرنشان کرد: سال ١٣٩٨، سال رشد و جهش بانک صادرات ایران خواهد بود و با بهره‌گیری از ظرفیت تمامی همکاران خود به سودآوری خوبی خواهیم رسید.


صدیق همچنین با اشاره به کاهش روند زیان‌دهی بانک صادرات ایران گفت: این زیان حاصل برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و تلاش همکاران بوده است. همچنین بدهی بانک صادرات ایران به بانک مرکزی بهبود یافته و به زودی حساب ما نزد بانک مرکزی مثبت خواهد شد.


وی با اشاره به مزیت‌های اپلیکیشن «صاپ» بانک صادرات ایران گفت: این سامانه اولین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران (بعد از موبایل بانک) به سایر بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه به‌صورت مستقیم را ارائه می‌کند. همچنین بدون مراجعه به شعبه می‌توان این سامانه را فعال کرد و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توان فعالیت‌های مالی را از طریق سامانه‌ای امن با کاربری آسان انجام داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی