درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:29   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37528صفحه نخست » خبر یکشنبه، 25 اسفند 1397 - 13:20
گزارش برگزاری نخستین جشنواره "رسانه و مدیریت شهری"
آیین اختتامیه نخستین جشنواره "رسانه و مدیریت شهری" با حضور رییس و اعضای شورای شهر رشت، شهردار منتخب، مدیریت شهری و اصحاب رسانه به همت شورای اسلامی و شهرداری رشت و با مشارکت خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار گردید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیین اختتامیه نخستین جشنواره "رسانه و مدیریت شهری" با حضور رییس و اعضای شورای شهر رشت، شهردار منتخب، مدیریت شهری و اصحاب رسانه به همت شورای اسلامی و شهرداری رشت و با مشارکت خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان در تالار گفتگوی شهرداری رشت برگزار گردید.


رییس شورا: تعریف ارتباطی علمی تر با رسانه ها، تحقق ایده برگزاری جشنواره

 


به گزارش شارا، رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به نقش پررنگ رسانه در گیلان اظهار داشت: همبستگی شورای شهر رشت و اصحاب رسانه در هم تنیده شده است و از نشانه های آن تعداد بالای رسانه های فعال در حوزه مدیریت شهری می باشد. جستجوی نام رشت در اینترنت نیز می تواند گواه این موضوع باشد که در حال حاضر رسانه ها نقشی پررنگ در انعکاس مطالب مرتبط با مدیریت شهری دارند.


سید امیر حسین علوی نزدیک بودن سال نو و تغییر سال را فرصتی برای نو شدن افکار انسان دانست و برای همگی آرزوی تحولی در جهت تعالی نمود.


وی با تشکر از ایده و مدل برگزاری، این جشنواره را اتفاقی مناسب و دوستانه در حوزه رسانه و مدیریت شهری بیان نمود.


رییس شورا با اشاره به وجود نگاه های متفاوت افراد به حوزه رسانه افزود: رسانه در برخی از دیدگاه های فکری به عنوان یک ابزار فرهنگی شناخته می شود و معتقدند، رسانه به عنوان منتقل کننده فرهنگ نقش پر رنگی را در معادلات جامعه به دوش می کشد.


علوی با اشاره به برخوردهای سلیقه ای با رسانه تصریح نمود: رسانه ها در شهر رشت ارتباط پر فراز و نشیبی را تجربه نموده اند و بر همین اساس این مدل جدید از سوی روابط عمومی شورا به جهت تعریف ارتباطی علمی تر با رسانه ها مطرح شد.
وی با اشاره به حجم بالای اطلاعات منتشر شده از سوی رسانه ها افزود: بمباران اطلاعاتی که از سوی رسانه ها به شکل تولید انبوهی از اطلاعات در جامعه در حال رخ دادن است، نباید موجب غفلت از موارد اساسی تر در جامعه شود.


رییس شورای شهر رشت از همه درخواست نمود، برای اعتلای نام رشت و فرهنگ اصیل رشتی و برای تسریع در پیشرفت شهرمان در کنار تمام تلاشهایی که میشود، جهت جبران قصورات گذشته اهتمام بورزیم.

رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا: جشنواره "رسانه و مدیریت شهری" گامی نو در جهت تعامل سازنده

 


رییس کمیسون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر رشت با تخصصی بودن موضوع جشنواره بیان داشت: برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری ایده ای بود که از سوی روابط عمومی شورا مطرح و با همکاری دیگر نهادها اجرا شد و اعضای شورا نیز در طی مسیر درگیر موضوعات مربوط به جشنواره شدند.


محمد حسن عاقل منش با اشاره به روند اجرایی جشنواره بیان نمود: با دعوت از دکتر ضیایی پرور مدیرکل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزاری کارگاه با عنوان " ظرفیت های اطلاع رسانی فضای مجازی" در راستای برگزاری یک جشنواره با غنای علمی کوشش شد.


وی با اشاره به استقبال خوب رسانه ها در ارائه مطالب به دبیرخانه جشنواره تصریح نمود: در انتخاب داوران تلاش شد، فارق از دسته بندی های جناحی و منفعت های شخصی افرادی متخصص در حوزه های مرتبط با رسانه انتخاب شوند.
وی همچنین ادامه داد: افراد فعال در حوزه رسانه ۱۸۰ اثر را به شکل مکتوب و ۱۰۰ اثر را نیز به شکل تصویری در حوزه مدیریت شهری به دبیرخانه جشنواره ارائه دادند که داوران تلاش نمودند با دقت لازم تمام آثار را بدون کوچکترین دخالتی از بیرون، بررسی نمایند.


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا، جشنواره رسانه و مدیریت شهری را یک ایده نو دانست و افزود: برگزاری این جشنواره یک فرصت برای خانواده مدیریت شهری و همچنین خانواده رسانه است که در این مسیر میتوان به نقاط مشترکی در جهت تعامل سازنده رسید.


عاقل منش نقد را ظرفیتی برای توسعه دانست و افزود: اگر بر اساس منافع جمعی، مجموعه یا فردی در یک فضایی که بر اساس تعامل است، مورد نقد قرار گیرد، آن نقد موجب ارتقای مجموعه و حتی خود رسانه خواهد شد.

اسامی برگزیدگان نخستین جشنواره "رسانه و مدیریت شهری" در سال ۹۷

 


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی شهر رشت - این جشنواره در روزهای پایانی سال ۹۷ با حضور رییس و اعضای شورای شهر رشت، شهردار منتخب، مدیریت شهری و اصحاب رسانه به همت شورای اسلامی و شهرداری رشت و با مشارکت خانه مطبوعات و اداره فرهنگ و ارشاد استان گیلان با عنوان "رسانه و مدیریت شهری" در پنج بخش برگزار گردید و اسامی برگزیدگان بدین شرح اعلام می شود.


بخش مقاله؛
۱- آقای رادنی دیدار، رتبه اول
با ارائه مقاله ای با عنوان "تراکم فروشی؛ سیاه، سپید یا خاکستری" که در روزنامه خزر منتشر گردیده بود.
۲- آقای حسین متقی طلب، رتبه دوم
با ارائه مقاله ای با عنوان" اهمیت مدیریت شهری در ارتقا جایگاه حقوق شهروندی" که در پایگاه خبری رشت پرس منتشر گردیده بود.
۳- آقای امیرحسین میلانچی ، رتبه سوم با ارائه مقاله ای با عنوان "توسعه پایدار رشت، حمل و نقل سبز " که در پایگاه خبری گیل خبر منتشر گردیده بود.


بخش گزارش خبری؛
۱- سرکار خانم شادی خورشیدی، رتبه اول
با ارائه گزارش خبری با عنوان " فریاد سراوان رشت، با اراده آرام می شود." که در خبرگزاری ایرنا منتشر گردیده بود.
۲- سرکار خانم ام البنین فتوحی، رتبه دوم
با ارائه گزارش خبری با عنوان "موج ناامیدی، گزارشی از مرکز نگهداری زنان بی سرپرست رشت" که در پایگاه خبری دیارمیرزا منتشر گردیده بود.
۳- سرکار خانم وحیده اسماعیلی، رتبه سوم
با ارائه گزارش خبری با عنوان " رشت، مقصد گردشگران می شود" که در روزنامه همشهری منتشر گردیده بود.


بخش گزارش مکتوب؛
۱- آقای معین حسن زاده، رتبه اول
با ارائه گزارشی مکتوب با عنوان "تاریخچه سرکوب رسانه ها در استان گیلان" که در پایگاه خبری رشت بیست منتشر گردیده بود.
۲- آقای شهرام شیرکوند از تهران، رتبه دوم
با ارائه گزارشی مکتوب با عنوان "اهمیت روان شناسی شهری در مدیریت شهری و نوآوری های اجتماعی"
۳- طبق نظر داوران هیچ کدام از آثار ارائه شده در این بخش حائز مقام سوم نشد.
 

بخش عکاسی خبری؛
۱- آقای فرزاد فخرایی، رتبه اول
با ارائه مجموعه عکس زباله
۲- آقای عباس عاشوری، رتبه دوم
با ارائه مجموعه عکس مستند ورزشی
۳- سرکارخانم مهتاب باقرزاده، رتبه سوم
با ارائه مجموعه عکس پیاده راه فرهنگی
 

بخش فضای مجازی؛
طبق نظر داوارن هیچ کدام از آثار ارائه شده در این بخش حائز مقام نشدند.

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد