درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:03   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37527صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 25 اسفند 1397 - 13:17
پایگاه های خبری و اطلاع رسانی به عنوان بازوی روابط عمومی هستند
روابط عمومی در هر یک ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها است که به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن ایفای نقش می کنند و باید جایگاه و وظیفه خودشان را به خوبی بشناسند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی در هر یک ادارات یکی از اساسی ترین و مهم ترین واحد ها است که به منظور اطلاع رسانی و پل ارتباطی قوی مابین کارکنان سازمان و محیط بیرونی آن ایفای نقش می کنند و باید جایگاه و وظیفه خودشان را به خوبی بشناسند.

 

 روابط عمومی در ادارات نقش تعیین کننده ای دارد و باید عملکرد و رویدادهای اداره متبوع خود را از طریق رسانه ها به مردم معرفی کند و از سوی دیگر پیشنهادات، خواسته ها، انتقادها و نیازهای مردم را هم با مدیر خود در میان بگذارد، در حقیقت این وظیفه سازمان است که به این شبهات و درخواست ها پاسخ دهد بنابراین روابط عمومی برای رسیدن به این هدف به کمک رسانه ها نیاز دارد. پایگاه های خبری و اطلاع رسانی به عنوان بازوی روابط عمومی ظرفیت‌ بزرگی محسوب میشوند که مدیران می توانند از فضای رسانه برای اطلاع‌رسانی به مردم استفاده کنند و در این راستا روابط عمومی‌ها کانال ارتباطی مدیران و خبرنگاران هستند.

 

 اما متاسفانه دیده میشود برخی از مدیران روابط عمومی چنین مقوله مهمی را درنظر نگرفته و با مرزی بندی بین رسانه ها ،کارکردهای آن سازمان را با چالش مواجه می کند. مرتضی عاطفی جزو همین دسته از مدیران محسوب میشود. از آنجا که وی هیچگونه تجربه و تخصصی در امر روابط عمومی نداشته و بیکباره بعنوان مدیر روابط عمومی استانداری گیلان انتخاب شده نشان داده است که مناسب این جایگاه نبوده و بدلیل ضعف عملکرد ،عدم ارتباط گیری با روابط عمومی دیگر دستگاه ها و تبعیض بین رسانه ها مختلف، موجب شده مورد انتقاد بسیاری از فعالان رسانه ها قرار گیرد که یک نمونه آن را میتوان در سفر اخیر ریاست محترم جمهور در گیلان دانست.


منبع خبر: سایت خبری شعار سال

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی