درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 20:58   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37526صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 25 اسفند 1397 - 13:16
توضیحات مدیرکل رسانه‌های داخلی درباره یارانه رسانه‌ها در سال 97
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، میزان یارانه‌های پرداختی، فرمول محاسبه و فرآیند توزیع آن را در سال 97 تشریح کرد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی، میزان یارانه‌های پرداختی، فرمول محاسبه و فرآیند توزیع آن را در سال 97 تشریح کرد.


به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمدرضا دربندی گفت: امسال با همکاری سازمان برنامه و بودجه و معاونت اداری مالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حدود 60 میلیارد تومان از بودجه مصوب برای پرداخت یارانه رسانه‌ها جذب و بعد از محاسبه به حساب صاحبان امتیاز رسانه‌ها واریز شده است.


وی با بیان اینکه نیمی از یارانه تخصیصی، طی دو ماه آ‌خر سال، تأمین اعتبار و پرداخت شده، افزود: در هفته گذشته نیز نوبت پنجم یارانه نشریات معادل 10 میلیارد تومان را برای واریز به وزارتخانه ارسال کردیم که در صورت جذب اعتبار، در روزهای آتی پرداخت خواهد شد.


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی همچنین با اشاره به اینکه در سال‌ 97، یارانه پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های غیردولتی در چهار نوبت پرداخت شده است، گفت: مشارکت در طرح‌ رتبه‌بندی خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری، فعالیت در یک زمینه تخصصی و فعالیت در استان‌های محروم و جدار مرزی کشور، از جمله معیارهای اصلی برای محاسبه یارانه رسانه‌های برخط بوده است.


دربندی همچنین از محاسبه و پرداخت پنج نوبت یارانه به روزنامه‌های محلی، استانی، منطقه‌ای و سراسری در سال97 خبر داد و گفت: فهرست تمام یارانه‌های واریزشده روی وبگاه معاونت مطبوعاتی منتشرشده است.


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در خصوص معیار تعیین میزان یارانه‌های پرداختی گفت: تعداد شماره‌های منتشره از نشریات که اعلام وصول آنها تاییدشده، تعداد صفحات منتشر شده (منهای صفحاتی آگهی) و نیز قطع نشریه، سه‌شاخص اصلی در محاسبه میزان یارانه‌های پرداختی به نشریات و روزنامه‌ها بوده است.


دربندی افزود: استفاده از شاخص‌های کیفی در محاسبه یارانه، در دستور کار سال آینده قرار خواهد گرفت؛ سابقه انتشار، محتوای تولیدی، میزان تأثیرگذاری و ضریب نفوذ نشریات، از جمله شاخص‌هایی است که تأثیر بیشتری در محاسبه یارانه برای سال 98 خواهد داشت.


مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی همچنین در خصوص کاغذ مطبوعات گفت: در سال 97 و به منظور حمایت از مطبوعات، 15 هزار تن کاغذ براساس میزان مصرف هر نشریه، با نظارت این اداره‌کل توزیع شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد