درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:52   

قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد

  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹

  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند
  امام جمعه ایلام: رسالت اصلی رسانه و روابط عمومی امید آفرینی در جامعه است
  فرماندار ملایر: عملکرد شفاف روابط عمومی ها به نفع مدیران است
  مسوول روابط عمومی امور منابع آب اسلامشهر عضو هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شد
  استاندار مرکزی: روز روابط عمومی فرصتی برای یادآوری و مطرح کردن تلاش های بی وقفه فعالان روابط عمومی است
  مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: روابط عمومی غیرحرفه ای چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد
  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی
  آداب معاشرت/ دعوت
  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37524صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 24 اسفند 1397 - 17:50
انجمن بانکداران کانادا: بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین انجام می دهند
این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، این نظرسنجی توسط انجمن بانکداران کانادایی انجام شده است بیش از 53 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند بانکداری آنلاین متداول‌ترین روش انجام کارهای بانکی‌شان است.


فقط 12 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که خودشان حضوری کارهای بانکی‌شان را انجام می‌دهند و 10 درصد از آنها گفتند که با استفاده از ماشینهای بانکی کارهایشان را انجام می‌دهند.

نظرسنجی انجمن بانکداران کانادایی همچنین نشان داد که از 16 سال پیش که نظرسنجی مشابهی انجام شد و نشان می‌داد 40 درصد مردم از خدمات ABM استفاده می‌کنند، 30 درصد خودشان شخصا به بانک می‌رفتند و فقط 16 درصد از خدمات آنلاین استفاده می‌کردند تاکنون تغییرات زیادی به وجود آمده است .

این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا ، از 4000 کانادایی بزرگسال در دسامبر 2018 به اتمام رسیده است.

گفتنی است بانکداری موبایلی یا Mobile Banking در واقع سامانه‌ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می‌دهد . در این روش معمولا با نصب یک نرم افزار روی گوشی موبایل می‌توانید از خدمات بانکی مثل میزان موجودی حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض استفاده کنید . البته خدمات متنوع دیگری نیز به کاربران ارائه می‌شود که بستگی به بانک مورد نظر شما دارد . از این موارد می‌توان به مشاهده چند گردش مالی اخیر ، درخواست دسته چک و … اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان


  انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد


  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل


  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی