درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 اسفند 1397 - 00:51   

طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد

  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

"روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا

  "روابط عمومی اختاپوسی" در صدر مطالب پربازدید این هفته شارا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیر روابط عمومی محیط زیست همدان در جمع 5 مدیر روابط عمومی برتر محیط زیست کشور
  تقدیر قوه قضاییه از دکتر کاردگر و خدمات بیمه دانا
  اقدامات شاخص اداره‌کل روابط ‌عمومی استانداری‌ همدان در سال ۱۳۹۷
  تعامل رسانه ها و روابط عمومی ها تقویت شود
  سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان گفت: فعالیت روابط عمومی ها فرهنگی و جهت دار باشد
  انتشار ویژه نامه نوروزی بانک ملی ایران
  نقش روابط عمومی در گسترش افکار عمومی
  موزه بانک ملی ایران در ایام نوروز میزبان گردشگران است
  برداشت تا سقف پنج میلیون ریال از خودپردازهای بانک صادرات ایران امکان‌پذیر شد
  محمدرضا پارسیان سرپرست روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ تهران شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37524صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیجمعه، 24 اسفند 1397 - 17:50
انجمن بانکداران کانادا: بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین انجام می دهند
این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا که دو سال به طول انجامیده است نشان می‌دهد که پس از خدمات آنلاین نرم افزارهای موبایلی بیشترین کاربرد 23 درصدی، را در بین کاربران دارند و بیش ازسه چهارم کانادایی‌ها کارهای بانکی‌شان را آنلاین (از طریق بانکداری آنلاین) انجام می دهند که این رقم در مقایسه با دو سال پیش 68 درصد رشد داشته است.

به گزارش رسانه هدهد به نقل از سی تی وی، این نظرسنجی توسط انجمن بانکداران کانادایی انجام شده است بیش از 53 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند بانکداری آنلاین متداول‌ترین روش انجام کارهای بانکی‌شان است.


فقط 12 درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی اعلام کردند که خودشان حضوری کارهای بانکی‌شان را انجام می‌دهند و 10 درصد از آنها گفتند که با استفاده از ماشینهای بانکی کارهایشان را انجام می‌دهند.

نظرسنجی انجمن بانکداران کانادایی همچنین نشان داد که از 16 سال پیش که نظرسنجی مشابهی انجام شد و نشان می‌داد 40 درصد مردم از خدمات ABM استفاده می‌کنند، 30 درصد خودشان شخصا به بانک می‌رفتند و فقط 16 درصد از خدمات آنلاین استفاده می‌کردند تاکنون تغییرات زیادی به وجود آمده است .

این نظرسنجی آنلاین انجمن بانکداران کانادا ، از 4000 کانادایی بزرگسال در دسامبر 2018 به اتمام رسیده است.

گفتنی است بانکداری موبایلی یا Mobile Banking در واقع سامانه‌ای است که از طریق تلفن همراه و به صورت سیار به کاربران خدمات بانکی ارائه می‌دهد . در این روش معمولا با نصب یک نرم افزار روی گوشی موبایل می‌توانید از خدمات بانکی مثل میزان موجودی حساب، انتقال وجه و پرداخت قبوض استفاده کنید . البته خدمات متنوع دیگری نیز به کاربران ارائه می‌شود که بستگی به بانک مورد نظر شما دارد . از این موارد می‌توان به مشاهده چند گردش مالی اخیر ، درخواست دسته چک و … اشاره کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان مقاله سومین رخداد ملی بررسی مسائل و چالش های روابط عمومی


  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  «نوروز» کهنسال ترین آیین ملی در جهان


  نوروز؛ نمایش قدرت اُمید در انسان


  انتقال مطالعه از نوشتار به آنلاین ـ کشف یک خطر بزرگ برای اطلاع رسانی منصفانه - کنترل سرچ انجین ها با اعلان


  چگونه فرآیند نشان دار کردن یک ملت را آغاز کنیم؟


  انتصاب اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان مازندران


  روابط عمومی‌ها باید نخستین مطالبه گران گفتمان سازمانی باشند


  طرح تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای اینترنتی کلید خورد


  ضرورت اطلاع رسانی موثر مبتنی بر خدمت به مردم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: تیرماه ۹۸ برگزار می‌شود/ چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی