درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
چهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 09:47   

قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد

  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹

  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (تیزر)
  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد: روابط عمومی غیرحرفه ای چیزی جز پوچی و نیستی برجای نمی گذارد
  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی
  آداب معاشرت/ دعوت
  قطع دسترسی هواوی به اندروید چه تاثیری بر مصرف‌کننده دارد
  از نیکون تا هواوی؛ رقابت «بهترین» دوربین‌ها در سال ۲۰۱۹
  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای
  معاون مطبوعاتی اداره کل ارشاد استان قم: روابط عمومی‌ها ضعف تأثیرگذاری بر افکار عمومی دارند
  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر
  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37519صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 24 اسفند 1397 - 16:28
روابط‌عمومی آبفای استان تهران باید الگوی سایر روابط‌عمومی‌ها باشد
مدیرعامل آبفای استان تهران در نخستین نشست مشورتی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گفت: آبفای استان تهران بزرگ‌ترین شرکت وزارت نیرو و بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی شهر تهران بعد از شهرداری است و روابط‌عمومی آن باید الگوی مناسبی برای سایر روابط‌عمومی‌های کشور باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل آبفای استان تهران در نخستین نشست مشورتی با مدیران روابط عمومی شرکت‌های زیرمجموعه گفت: آبفای استان تهران بزرگ‌ترین شرکت وزارت نیرو و بزرگ‌ترین دستگاه اجرایی شهر تهران بعد از شهرداری است و روابط‌عمومی آن باید الگوی مناسبی برای سایر روابط‌عمومی‌های کشور باشد.

محمدرضا بختیاری افزود: گرچه اهمیت روابط‌عمومی بر کسی پوشیده نیست، اما نوع نگاه مسئولان به این حوزه نیز بسیار اثرگذار است.


او تصریح کرد: اهمیت روابط‌عمومی نزد من به حدی است که برای انتخاب مدیر جدید روابط‌عمومی آبفای استان تهران بیش از انتخاب معاونان شرکت حساسیت به خرج دادم و جمع‌بندی نهایی این انتخاب حدود شش ماه طول کشید.


او تاکید کرد: نمی‌توان کسی را در جایگاه مدیر روابط‌عمومی نشاند که از دل خود مجموعه آب و فاضلاب نبوده و با الفبای روابط‌عمومی آشنا نباشد.


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه روابط عمومی خاطرنشان کرد: ایجاد وفاق، هم‌دلی و عِرق سازمانی و جلب اعتماد مردم نسبت به فعالیت‌های سازمان از وظایف حیاتی روابط‌عمومی است.


بختیاری با تاکید بر اهمیت عِرق سازمانی میان همکاران شرکت گفت: زمانی می‌توانیم بگوییم که آبفای استان تهران در بُعد درون‌سازمانی موفق عمل کرده‌ است که حمیت سازمانی را بین همکاران ایجاد کرده باشد؛ به گونه‌ای که دیگر نیاز نباشد به عنوان مثال روی کار تکنیسنی که لوله‌ها را جوش‌ می‌زند نظارت مداوم باشد.


بختیاری با تاکید بر توجه به اثرگذاری فعالیت‌های روابط‌عمومی گفت: از کارهای معمولی که اثرگذاری ندارد بپرهیزید، ایده‌های نو بیاورید، در پی کارهای اثرگذار رسانه‌ای باشید و با زبان هنر با مردم صحبت کنید.


مدیرعامل آبفای استان تهران با اشاره به این‌که فرهنگ‌سازی صرفا به معنای برگزاری نشست خبری و برگزاری جشنواره نیست، گفت: روی مباحث روان‌شناسی اجتماعی تمرکز کنید و جست‌وجو کنید با چه شیوه‌هایی می‌توان اعتماد ۱۴ میلیون مشترک آب و فاضلاب استان تهران را به دست آورد.


رئیس هیئت مدیره آبفای استان تهران تاکید کرد: هریک از مدیران شرکت‌‌های آب و فاضلاب استان تهران باید جامعه هدف خود را به‌درستی بشناسند و شیوه‌های ویژه آن جامعه را برای فرهنگ‌سازی به کار ببرند و طبیعی است که شیوه‌ای از فرهنگ‌سازی که برای مردم مناطق شمال تهران درست و بجاست، ممکن است نزد مردم ساکن در شهرهای اطراف تهران حتی ضدارزش تلقی شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


  نشست متخصصان روابط عمومی برگزار شد


  کتاب سال روابط عمومی ایران منتشر شد


  مدیرعامل بانک رفاه: نقش روابط عمومی در تعالی سازمان


  انصاری جایگزین شجاعی کیاسری در روابط عمومی وزارت کشور شد


  دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بابل


  برگزاری سمینار آموزشی «روابط عمومی و فناوری‌های نوین ارتباطی» در کرمان


  مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز: رمز موفقیت هر مدیری انتخاب مدیر روابط عمومی حرفه ای است


  روابط عمومی بادیگاردی


  کسب افتخار توسط روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی