درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 13:56   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37515صفحه نخست » بانک و بیمهجمعه، 24 اسفند 1397 - 00:38
استاندار کرمانشاه: نقش بانک ملی ایران در کمک و بازسازی مناطق زلزله زده بی نظیر بود
در دیدار برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، از نقش موثر و حمایتی این بانک در کاهش مشکلات مردم مناطق زلزله زده استان تقدیر شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در دیدار برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، از نقش موثر و حمایتی این بانک در کاهش مشکلات مردم مناطق زلزله زده استان تقدیر شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، استاندار کرمانشاه با عنوان اینکه سیستم بانکی به خصوص بانک ملی ایران با تلاش و پرداخت به موقع تسهیلات نقش به سزایی در رفع مشکلات مردم مناطق زلزله زده داشت، از مدیران و کارکنان این بانک برای خدمات رسانی روزهای اول زلزله سال گذشته نظیر راه اندازی شعب سیار بانکی و دستگاه های سیار خودپرداز در شهرستان های ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب در راستای خدمت رسانی بهتر به زلزله زدگان تقدیر کرد.


وی گفت: نقش بانک ملی ایران در بازسازی و کمک به مناطق زلزله زده بی نظیر بوده است و تصمیمات خوبی در خصوص تسریع در پرداخت تسهیلات برای واحدها و اماکن زلزله زده گرفته شد که از محل کمک های بانک ملی ایران برای مناطق زلزله زده در موارد متعددی مثل فضاهای آموزشی و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها استفاده شده است .


وی از مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران بابت کمک به توسعه اقتصادی کشور و همچنین به صورت ویژه از خدمات بانک ملی در استان قدردانی کرد و گفت: بانک ملی ایران بزرگ ترین بانک جهان اسلام است و در حادثه زلزله استان ،شبکه بانکی به ویژه بانک ملی ایران به عنوان پیشتازان عرصه خدمات رسانی فراتر از انتظار اقدام کرد و از همه دستگاه های متولی زلزله و خدمات رسان در این زمینه پیشی گرفت.


برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران نیز از تلاش های استاندار در خصوص پیشبرد اهداف استان تقدیر و آمادگی این بانک را برای مساعدت و همراهی در جهت این اهداف و پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال زا و توسعه ای استان اعلام کرد.


در این دیدار حمید رضا فتحی بیرانوند مدیر امور شعب منطقه یک کشور،مختار محمدی رییس اداره کل حسابداری و بودجه و بهزاد جلیلیان رییس اداره امور شعب استان کرمانشاه بانک ،عضو هیات مدیره را همراهی می کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی