درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:12   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
  آشنایی با روابط عمومی
  فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
  مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران: جایگاه روابط عمومی ها نیازمند تغییر اساسی است
  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی: روابط عمومی های برتر معرفی می شوند
  مصوبات چهاردهمین جلسه کارگروه ساماندهی کاغذ منتشر شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37512صفحه نخست » تازه های شبکه روابط عمومیپنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 14:45
می‌دانیم رسانه‌ها دنبال مچ‌گیری نیستند
استاندار خراسان رضوی در نشست صمیمی با اعضای قرارگاه رسانه‌ای پیشنهاد داد قرارگاه به عنوان معین رسانه‌ای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی انتخاب و در قالب تفاهم‌نامه‌ای مشترک، زمینه برقراری ارتباط مستقیم میان دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه را فراهم آورد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| استاندار خراسان رضوی در نشست صمیمی با اعضای قرارگاه رسانه‌ای پیشنهاد داد قرارگاه به عنوان معین رسانه‌ای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی انتخاب و در قالب تفاهم‌نامه‌ای مشترک، زمینه برقراری ارتباط مستقیم میان دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه را فراهم آورد.
 
 علیرضا رزم حسینی با بیان اینکه «به دنبال همدلی و ارتباط نزدیک با رسانه‌ها هستیم» گفت: می‌دانیم رسانه‌ها به دنبال مچ‌گیری نیستند. به همین علت، تمایل داریم سطح ارتباط دستگاه‌های اجرایی با اصحاب رسانه افزایش یابد.
 
 وی ادامه داد: به منظور تسهیل ارتباطات، از این پس معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی جلسات مشترکی را با مدیران رسانه‌ها برگزار و مدیرکل
روابط عمومی استانداری هم در جلسات قرارگاه رسانه‌ای شرکت خواهد کرد.
 
 وی تأکید کرد: به هیچ عنوان از اصحاب رسانه انتظار نداریم که فقط نقاط قوت کارنامه عملکرد دستگاه‌های اجرایی را منعکس کنند. درخواست ما این است که در کنار انعکاس نقاط ضعف، به دستاوردهای دولت هم اشاره شود تا در شرایط سخت امروز، امید مردم به آینده افزایش یابد.
 
 چرا خبرهای خوب منتشر نمی‌شود؟
 استاندار خراسان رضوی با طرح این سؤال که چرا رسانه‌ها نباید درباره مشهد خبرهای خوب به بیرون منعکس کنند گفت: ضرورت دارد اصحاب رسانه خراسان رضوی اخبار امیدآفرین و مثبت از استان و مشهد را به گونه‌ای منتشر کنند که بازخوردهای ملی و حتی بین‌المللی داشته باشد.
 
 رزم حسینی از الزامی شدن تدوین پیوست فرهنگی در مناقصات حوزه معدن به عنوان یک اقدام فرهنگی ارزشمند یاد کرد و گفت: باید گفتمان فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در جامعه راه‌اندازی کنیم و رسانه‌ها در این زمینه می‌توانند نقش‌آفرینی کنند.
 
 استاندار خراسان رضوی بیان کرد: ما در مجموعه مدیریتی استان از هرگونه حاشیه سیاسی بی‌ثمر پرهیز می‌کنیم زیرا پرداختن به برخی مسائل سیاسی نتیجه‌ای ندارد.
 
 رزم حسینی سامان‌دهی حاشیه شهر را هم یکی از اولویت‌های دستگاه‌های اجرایی برشمرد و گفت: تاکنون ۴ جلسه درباره سکونتگاه‌های غیررسمی مشهد برگزار کرده‌ایم که در یکی از آن‌ها وزیر راه و شهرسازی حضور داشت اما هنوز به جمع‌بندی خاصی نرسیده‌ایم و هر کاری که تاکنون در حاشیه شهر انجام گرفته مسکن بوده است.
 
 وی تأکید کرد: در صورتی که به یک طرح واحد برای سامان‌دهی حاشیه شهر مشهد رسیدیم همه دستگاه‌های حکومت را پای کار می‌آوریم تا اقدامات لازم در این راستا انجام بگیرد و نتایج مطلوبی حاصل شود.
 
 استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی دیگر از برنامه‌های اصلی دولت است افزود: به طور جدی پای کار کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم و برای تحقق این مهم، اجرای طرح عملیاتی را از برخی مناطق حاشیه شهر از ابتدای سال آینده کلید خواهیم زد.
 
 تصور می‌کنند مشهد گوآنتانامو است
 مدیرعامل مؤسسه فرهنگی شهرآرا هم در این نشست گفت: متأسفانه اخبار خوبی از مشهد در رسانه‌های استانی و جهانی منتقل نمی‌شود. در گذشته به این مسئله بدبین بودم و تصور می‌کردم که شاید دچار توهم شده‌ایم اما حالا می‌توان این واقعیت را درک کرد.
 
 مجید خرمی افزود: طرح لبخند که روی تابلوهای تبلیغاتی شهری اجرا شد دارای عمده شاخص‌ها برای انعکاس در سطح رسانه‌های بین‌المللی بود و حتی یورونیوز هم گزارشی از این اتفاق تهیه کرد اما در مرحله پخش با موانعی رو‌به‌رو شد و به پخش نرسید.
 
 وی ادامه داد: منتشر نشدن خبر خوبی مانند طرح لبخند در حالی است که هفته قبل پس از لغو کنسرت زند وکیلی در مشهد، بسیاری از رسانه‌های ملی و حتی بین‌المللی به موضوع پرداختند و خبر آن را ابعاد گسترده پخش کردند.
 
 خرمی گفت: برخی تصور می‌کنند که مشهد یک زندان مانند گوآنتانامو است و اقشار مختلف مردم در حوزه‌های مختلف اسیر شده‌اند، درحالی که واقعا اینگونه نیست.
 
 مدیرمسئول روزنامه شهرآرا با بیان اینکه در قرارگاه رسانه‌ای با وجود اختلاف دیدگاه‌های سیاسی، روی مسائل مشترک همدلی خوبی شکل گرفته است، تأکید کرد: انتشار برنامه دستگاه‌های اجرایی قبل از اجرایی شدن، ضمن افزایش اثرگذاری فعالیت‌ها، می‌تواند حس خوبی را در مردم ایجاد کند.
 
 سعید احدیان، مدیرمسئول روزنامه خراسان، هم در این نشست گفت: همیشه اختلاف نظرهای سیاسی وجود دارد اما وقتی پای منافع ملی به میان می‌آید، همه رسانه‌ها با تکیه بر نقاط مشترک پای کار می‌آیند.
 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


  درباره حلقه مفقوده‌ای به نام روابط عمومی و مشاور رسانه‌ای


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی