درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    یایگاه امکانات  
پنجشنبه، 2 خرداد 1398 - 14:24   

آشنایی با روابط عمومی

  آشنایی با روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی

  سه خاصیت انسانی دشوارساز زندگی


ادامه ادامه مطلب دو

درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام

  درز اطلاعات میلیون‌ها حساب کاربری تاثیرگذار در اینستاگرام


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی

  فراخوان چهاردهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رونمایی سند راهبردی روابط عمومی شهرداری مشهد
  تغییر انتقال پیام از حالت عمومی به افقی مزیت ارتباطات عصر جدید
  اقدامات و فعالیت های روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر در دولت تدبیر و امید
  همایش مدیران روابط عمومی با حضور استاندار مازندران
  معرفی روابط عمومی های برتر ادارات شهرستان فراشبند
  مستندسازی در روابط عمومی (فیلمبرداری)
  آموزش و پژوهش در روابط عمومی
  فرماندار کنگان: روابط عمومی ادارات شهرستان کنگان تقویت شوند
  معاون سیاسی، امنیتی فرماندار اسدآباد: نیاز به نگاهی نوین در حوزه روابط عمومی وجود دارد
  نقش ارتباطات در بهبود کیفی نظام اجتماعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37510صفحه نخست » بانک و بیمهپنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 14:41
بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از شعب تهرانپارس و نارمک
مدیر عامل بانک ملی ایران صبح امروز به صورت سرزده از حوزه و شعبه تهرانپارس و همچنین شعبه نارمک بازدید کرد و با کارکنان این شعب بدون تشریفات اداری و در فضایی صمیمانه به گفت و گو نشست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر عامل بانک ملی ایران صبح امروز به صورت سرزده از حوزه و شعبه تهرانپارس و همچنین شعبه نارمک بازدید کرد و با کارکنان این شعب بدون تشریفات اداری و در فضایی صمیمانه به گفت و گو نشست.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین زاده در این بازدیدها ضمن تقدیر از تلاش کارکنان، به ویژه در روزهای پایانی سال ،خواستار تلاش حداکثری برای ایجاد رضایت خاطر مشتریان در این ایام شد.


وی در این بازدید ها از نزدیک در جریان مسائل شعب مذکور قرار گرفت و رهنمود های لازم برای رفع این مسائل و ارتقای وضعیت حوزه و این شعب را ارائه کرد.


حسین زاده با اشاره به گسترش خدمات الکترونیک بانک و لزوم معرفی آنها به اقشار جامعه، بر ضرورت ارتباط موثر کارکنان با مشتریان تاکید کرد.


مدیرعامل بانک ملی ایران اظهار کرد: بانک ملی ایران در حوزه بانکداری الکترونیک محصولات متنوع و منحصر به فردی در نظام بانکی دارد و کارکنان باید از این امکانات برای رشد موقعیت شعب خود استفاده کنند.


وی گفت:مدیران و کارکنان شعب باید محصولات نوین را به مشتریان معرفی کنند و آموزش های لازم را به آنها بدهند با این کار هم مشتریان طعم شیرین خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران را خواهند چشید و هم از میزان تراکم شعب بانک کاسته خواهد شد و همین موضوع به شعب اجازه خواهد داد با فراغ بال بیشتری به مشتریان سرویس بدهند.


حسین زاده بر استفاده حداکثری شعب از خدمت بانک آفیسر بانک که در نظام بانکی فقط بانک ملی ایران آن را در اختیار دارد ،تاکید کرد و ابراز داشت:مشتریان باید در جریان این محصول منحصر به فرد قرار بگیرند و با امکانات آن آشنا شوند بر این اساس لازم است شعب کارکنان جوان و خوشفکر خود را برای این خدمت به کار گیرند.


وی پتانسیل منطقه شرق تهران را با توجه به گستره و تراکم جمعیتی آن بالا عنوان کرد و بر تقویت فعالیت های بازاریابی شعب این منطقه تاکید کرد.


حسین زاده با بیان اینکه کارکنان شعب باید خوش برخوردی با مشتریان را سرلوحه کار خود قرار دهند، ادامه داد: علی رغم مراجعات فراوان مردم به بانک ها و ازدحام جمعیت در ایام پایان سال، رفتار کارکنان بانک ملّی ایران باید الگوی تمام عیاری برای همه باشد به گونه ای که تمامی مراجعه کنندگان از نحوه برخورد و رفتار آنها به نیکی یاد کنند.


در این دیدارها، کارکنان شعب مذکور پیشنهادها و مشکلات خود را در فضایی صمیمانه ارایه کردند و حسین زاده به سوالات ونظرات آنها پاسخ داد.


بازدید بدون هماهنگی قبلی و تشریفات اداری و دیدار صمیمانه با کارکنان شعب، از برنامه های مستمر مدیرعامل و‌ اعضای هیات مدیره بانک ملّی ایران است.


در جریان بازدید از شعبه تهرانپارس،محمد رضا صدری رییس اداره امور شعب شرق تهران و رییس حوزه تهرانپارس آخرین وضعیت شعب این منطقه را تشریح کردند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آشنایی با روابط عمومی


  تقویم روز ارتباطات/ ورود نخستین چاپخانه مدل گوتنبرگ به ایران


  روابط عمومی؛ تلفیقی از علم و خلاقیت


  حمایت ۶۰۰ میلیون دلاری دولت فدرال از رسانه‌های کانادایی در آستانه انتخابات


  انتصاب رئیس روابط عمومی فدراسیون هندبال


  ارتقاء سطح روابط عمومی شهرداری های استان تهران با ابلاغ استاندار تهران کلید خورد


  نشست شورای روابط عمومی ورزش و جوانان استان تهران


  روابط عمومی، گوش های شنوا


  استاندار ایلام: روابط عمومی ها القاگر آرامش حقیقی به جامعه باشند


  نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی ملایر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: گزارش سومین رخداد ملی بررسی مسایل و چالش های روابط عمومی