درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 11:18   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
  آیا اتحادیه‌ها می‌توانند هوش مصنوعی را متوقف کنند؟
  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار
  مدیریت شهرت آنلاین در عصر هوش مصنوعی: تاریکی و روشنی
  آینده ما در دست ماست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37502صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 23 اسفند 1397 - 01:28
دومین مجمع شورای روابط عمومی های شهر تهران برگزار شد
دومین مجمع شورای روابط عمومیهای شهرستان تهران به ریاست مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و با حضور دستگاه های عضو این مجمع در تالار اجتماعات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی واقع در خیابان گاندی برگزار شد.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دومین مجمع شورای روابط عمومیهای شهرستان تهران به ریاست مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران و با حضور دستگاه های عضو این مجمع در تالار اجتماعات شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی واقع در خیابان گاندی برگزار شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی فرماندرای تهران، "ایمان قربانی" مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران هدف از برگزاری مجمع روابط عمومی های شهرستان تهران در شستا را آشنایی با این سازمان عنوان کرد و افزود: این مجمع به صورت دوره ای در ادارات و سازمان های مختلف برگزار می گردد تا ضمن آشنایی همه دستگاه ها با حوزه کاری دیگر سازمان ها ، تعامل و هم افزایی در بحث اطلاع رسانی شهرستان تهران بصورت مطلوب انجام پذیرد.


"حسین محمدی" مدیر روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی نیز به برگزاری چهاردهمین همایش روابط عمومی الکترونیک اشاره کرد و افزود: شستا مجموعه ای است که در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و .. فعالیت می کند و در زمینه مشکلات اقتصادی کشور و صنعت مجموعه ای توانمند است .


وی یکی از وظایف خطیر روابط عمومی ها را اطلاع رسانی و آگاهی بخش به مردم برای برون رفت از چالش های اقتصادی کشور عنوان کرد و افزود: شستا با حدود 42 میلیون نفر عضو در عرصه های مختلف اقتصادی کشور فعالیت دارد و سالانه حدود چهار هزار میلیارد تومان درآمد دارد. این مجموعه صرفا شامل شرکت های بزرگ نیست و شرکت های کوچک و کم بازده را نیز در بر دارد و در روند اشتغال و اقتصاد کشور نقش بزرگی را ایفا می کند.


محمدی همچنین به ایفای نقش مجموعه شستا در مسایل اجتماعی و بیمه اجتماعی اشاره کرد و افزود: این شرکت با تعداد 400 شرکت فعال و برخی کارخانه ها در تلاش است تا برخلاف تصورهای موجود در مورد این سازمان اتفاقات بهتری را رقم زند.
وی افزود: امیدواریم در مدتی که در شستا خدمت می کنیم در حوزه ارتباطات بتوانیم خدمات درست و منطقی به مردم و جامعه بدهیم ، مردمی که خود نیز بخشی از جامعه شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی هستند.


" تقوی نژاد" معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران نیز به روند اجرای کارهای مطلوب در سازمان خود اشاره کرد و افزود: از وظایف مرکز ارتباط و بین الملل شهرداری تهران رصد نمودن، راهبری و مدیریت در حوزه ارتباطات است.


معاون مرکز ارتباطات شهرداری تهران افزود: 127 مدیر روابط عمومی در حوزه های مدیریت، معاونت و ... در شهرداری تهران فعالیت دارند و در مجموع 1200 پرسنل در روابط عمومی های زیر مجموعه شهرداری مشغول فعالیت هستند . برخی از این شرکت ها و سازمان ها نظیر خدمات اجتماعی و میادین میوه و تره بار نقش مهمی در حوزه ارایه خدمات به شهروندان دارند .


وی ادامه داد: شهرداری تهران با وجود بدهی و حجم گسترده حوزه فعالیت خود، توانسته خدمات خوبی ارایه دهد بویژه در بحث خدمات اجتماعی به عنوان مثال در سال گذشته با وجود سامانسراها و گرمخانه ها حتی یک مورد فوتی کارتن خوابها را نداشتیم .


تقوی نژاد همچنین افزود: روابط عمومی مناطق 22 گانه شهرداری و معاونت ها در حوزه های مختلف شهری، فرهنگی، اجتماعی و ... آمادگی لازم برای تعامل با دستگاه های شهرستان را اعلام نمود.


" محمدی" مدیر روابط عمومی بانک ملی به خدمات ارزنده بانک ملی برای ارائه به مشتریان اشاره کرد و افزود: تعداد تسهیلات و خدمات ارایه شده از سوی بانک ملی به مردم بیش از 50 درصد سایر بانک ها بوده و این بانک علاوه بر ارایه خدمات بانکی در حوزه مسوولیت ها اجتماعی مناطق محروم نظیر مدرسه سازی و کارهای فرهنگی نظیر ایجاد موزه بانک ملی نیز خدمات ارزشمندی را به ثبت رسانده است.


محمدی به انجام و ارایه خدمات سامانه سیبا برای اولین بار در کشور اشاره کرد و افزود: این خدمات به دلیل هزینه بسیار در ابتدای امر، تنها توسط بانک ملی حمایت شد و اولین بانکی که از کارت ملی رونمایی کرد، بانک ملی است.


"حیدری" مدیر روابط عمومی خبرگزاری کار ایران مسوولیت رسانه در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم را بسیار مهم عنوان کرد و افزود: با سرعت تحولات در حوزه اخبار و اطلاع رسانی ، مسوولین حوزه خبر نیز باید خود را با این سرعت وقف دهند. امروزه رسانه ها ، شبکه های اجتماعی و مجموعه هایی که در این حوزه فعالیت می کنند نه تنها حقیقت را به مخاطبین ارسال می کنند بلکه پا را فراتر نموده و برای قبول و پذیرش حقایق در جامعه نقش پر رنگی را ایفا می کنند که نشان دهنده مسوولیت بزرگی است که بر عهده ماست.


وی ادامه داد: با وجود خبرگزاری غیر دولتی که در یک دهه اخیر پا به عرصه گذاشتند قطعا ما در جریان پیشرفت تکنولوژی از مرز خبر گزاری ها فراتر خواهیم رفت.


مدیر روابط عمومی خبرگزاری کار ایران به نوع و فعالیت خبرگزاری ایلنا اشاره کرد و افزود: ماهیت این خبرگزاری اطلاع رسانی در حوزه کار و جامعه است و باید تلاش کنیم نقاط ضعف و قدرت خود را بشناسیم و برای کارآفرینان و کارفرمایان فرصتی را به وجود آوریم تا مشکلات و معضلات خود را حل نمایند.


وی ادامه داد: به هر حال با توجه به اتفاقات کشور ، تمام آنهایی که در حوزه برنامه ریزی دستی بر آتش دارند سال 98 را سالی سخت تر می دانند و تلاش ما باید در راستای ایجاد انگیزه و امید باشد تا بتوانیم این دوره را با سربلندی و موفقیت طی نماییم.


"غلامرضا کاظمی دینان" رئیس شورای سیاست گذاری در راستای برگزاری چهاردهمین همایش روابط عمومی و هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت افزود: با ارتباطات خیلی از مسائل را می توان حل کرد و از خیلی مشکلات و معضلات می توان با موفقیت رد شد.


وی افزود: روابط عمومی آگاه ، دانا و توانمند باعث افزایش شادی و نشاط در سازمان مربوطه و توسعه پایدار در جامعه می شود.


"محمد سلطانی فر" رئیس کمیته علمی برگزاری چهاردهمین همایش روابط عمومی و هشتمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت نیز افزود: نقطه تحول در جامعه، روابط عمومی ها هستند و هر یک از روابط عمومی ها باید در حوزه و مسیر خود بازنگری داشته باشند تا بتوانیم با چالش ها مقابله کنیم .


سلطانی فر افزود: با صرفه جویی می توانیم از شرایط سخت و بحران در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و ... در سال 98 با موفقیت عبور کنیم.


"رستمی" مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف، استفاده از ظرفیت و توان علمی دانشجو ها، استفاده از فن آوری های نوین در تهیه اخبار ، اطلاعات ، حتی بروشور و تقویم و استفاده از خبرهای مثبت را از راهبردهای روابط عمومی دانشگاه عنوان کرد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  ۷ نمونه از سوگیری در تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد