درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 08:14   

هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است

  هوش مصنوعی آنتروپیک به اندازه انسان‌ها متقاعدکننده است


ادامه ادامه مطلب یک

ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند

  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند


ادامه ادامه مطلب دو

نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر

  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  انتصاب مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران
  سرپرست حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل کتابخانه ملی منصوب شد
  «مجتبی‌پور» جایگزین «نعمتی» در روابط‌عمومی استانداری خراسان رضوی شد
  هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر انتخاب شدند
  سمیه‌سادات ابراهیمی مدیر‏کل‏ حوزه مدیرعامل، روابط‌عمومی و امور ‌‏بین‌الملل کانون شد
  پنج‌گانه‌ی اطلاعات: غول‌های اینترنتی در حال تغییر جهان
  نقد فیلم "جنگ داخلی" ساخته الکس گارلند: نگاهی عمیق‌تر
  روزنامه آلدن سرمقاله‌های هماهنگی را منتشر می‌کنند که گوگل را مورد انتقاد قرار می‌دهند
  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک
  ابزارهای هوش مصنوعی چشم و گوش ما را تضعیف می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 37479صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 22 اسفند 1397 - 14:29
ارقام عجیب‌وغریب پرداختی به برخی از رسانه‌ها توسط روابط عمومی شهرداری رشت// چرا طلب ما را پرداخت نمی کنید؟
محمدحسن علیپور عضو دیگر کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز در جلسه امروز با اشاره به اینکه بنده چون پول در اختیار ندارم نمی‌توانم رسانه‌ای را با خود همراه کنم اظهار کرد: شورا به معنای تصمیم و کار گروهی بوده و اگر قرار است کار جمعی انجام شود باید همه باهم و در کنار هم حرکت کرده و به‌صورت فردی به دنبال برگزاری میز خدمت و غیره نباشیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| محمدحسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت در شصت و پنجمین جلسه عصر امروز این کمیسیون در ساختمان شورای شهر واقع در خیابان سعدی با اشاره به برگزاری اختتامیه جشنواره رسانه و مدیریت شهری توسط روابط عمومی شورا و شهرداری رشت و با مشارکت خانه مطبوعات گیلان اظهار کرد: در حوزه مدیریت شهری می‌توانیم از ظرفیت رسانه‌ها استفاده کرد و این جشنواره می‌تواند نقطه آغازین این اقدام مهم باشد.

رسانه‌ها باید دولت و نمایندگان مردم را در جهت اصلاح امور نقد کنند
عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه گیلان همواره در مباحث فرهنگی جزو استان‌های پیشتاز است اظهار کرد: با نگاهی به پیشینه فعالیت رسانه‌ها در استان گیلان به این باور دست پیدا می‌کنیم.

احمد رمضانپور با بیان اینکه حدود چهل سال است که با رسانه‌ها ارتباط دارم افزود: امیدوارم جشنواره رسانه و مدیریت شهری به برخی از رسانه‌ها بیاموزد که از افراد باج‌خواهی نکنند، متأسفانه بارها شنیده‌شده که برخی از رسانه‌ها طی نشست‌های شبانه باهدف باج‌خواهی نسبت به برخی از جریانات فکری وارد عمل می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه رسانه‌ها باید دولت و نمایندگان مردم را در جهت اصلاح امور نقد کنند گفت: باید مابین نقد و تخریب فرقی قائل شد ولی متأسفانه عده‌ای یا تفاوت میان نقد و تخریب را نمی‌فهمند و یا به دنبال باج‌گیری هستند.

رمضانپور با اشاره به اینکه رسانه‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسؤولین هستند تصریح کرد: نقد رسانه‌ها باید منصفانه باشد و نباید به‌واسطه برخی از سفارشات عده‌ای از افراد را بدون علت مورد تخریب و تاخت‌وتاز قرار بدهند.

وی با بیان اینکه برخی از رسانه‌ها تا دیروز حتی یک موتور برای تردد در اختیار نداشتند افزود: امروز همان افراد ماشین‌های آخرین‌مدل زیر پایش قرار دارد و همه این‌ها از برکت باج‌خواهی محقق شده است.

رمضانپور با انتقاد از نحوه نظارت اداره ارشاد بر روی عملکرد برخی از رسانه‌ها بیان کرد: اداره ارشاد در خواب است و امروزه شاهد این هستیم که افرادی شب خوابیده و پس از بیداری در صبح اقدام به راه‌اندازی یک سایت خبری می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه در سال گذشته هم‌بارها اعلام کردم که هر فردی درباره بنده نقدهای تخریبی نوشته است را خواهم بخشید گفت: در سال ۹۷ نیز به این موضوع تأکیددارم اما امیدوارم افراد پس‌ازاین بفهمند.

محمدحسن علیپور عضو دیگر کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز در جلسه امروز با اشاره به اینکه بنده چون پول در اختیار ندارم نمی‌توانم رسانه‌ای را با خود همراه کنم اظهار کرد: شورا به معنای تصمیم و کار گروهی بوده و اگر قرار است کار جمعی انجام شود باید همه باهم و در کنار هم حرکت کرده و به‌صورت فردی به دنبال برگزاری میز خدمت و غیره نباشیم.

لایه‌های جشنواره رسانه و مدیریت شهری برای بنده نمایان نشده است
یکی دیگر از اعضای کمیسیون فرهنگی شورای رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه بسیاری از اعضای شورا نسبت به برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری بی‌اطلاع بودند اظهار کرد: به‌عنوان یک عضو شورای رشت در اواسط برگزاری جشنواره رسانه و مدیریت شهری پیرامون انجام آن به بنده اطلاع داده شد.

فرهام زاهد با تأکید بر اینکه به‌منظور حمایت از رسانه‌ها در اواسط برگزاری این جشنواره اظهارنظری انجام دادم افزود: برخی از رسانه‌ها طی تماس با بنده نسبت به اهداف برگزاری این جشنواره معترض بوده و اعلام کردند که گویا قرار است به‌جای تجلیل پایان سال از خبرنگاران فعال در حوزه شورا و شهرداری رشت، از رسانه‌هایی که فقط در این جشنواره شرکت می‌کنند تجلیل شود که بنده ضمن اعتراض به این موضوع نسبت به این اقدام واکنش نشان دادم.

وی با بیان اینکه لایه‌های جشنواره رسانه و مدیریت شهری برای بنده نمایان نشده است گفت: امیدوارم در سال آینده مدل برگزاری این جشنواره فراگیرتر و به شکل و سیاق بهتری اجرا شود.

زاهد با اشاره به انتقادات سال گذشته درباره نحوه و میزان پرداخت‌ها به برخی از رسانه‌ها بیان کرد: متأسفانه در آن برهه از زمان برخی از همکاران شورایی و تعدادی از رسانه بنده را دور زدند.

وی با بیان اینکه معتقدم پرداخت به رسانه‌ها باید در سه قالب مزایده، مناقصه و رپورتاژ انجام شود تصریح کرد: پس از بررسی برخی از پرداختی‌ها در قالب عنوان رسانه در واقعیت به تعدادی از افراد ازجمله صاحب یک مزون در تهران دست پیدا کردیم و حتی اگر تنها یک به‌اندازه روز، به اتمام عمر فعالیتم در شورای رشت فرصت در اختیار داشته باشم نحوه پرداخت به رسانه‌ها را شفاف‌سازی می‌کنم.

زاهد به پرداخت ارقام عجیب‌وغریب به برخی از رسانه‌ها توسط روابط عمومی شهرداری رشت اشاره کرد و گفت: متأسفانه در برخی از مدارک بررسی‌شده اسم رسانه، محل چاپ خبر یا آگهی، تاریخ درج خبر و غیره وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه تعدادی محدود از رسانه در یک خط فکری و با استقلال عمل درحرکت هستند بیان کرد: چنانچه برخی قصد داشته باشند به‌واسطه عدم مشارکت برخی از رسانه‌ها در جشنواره رسانه و مدیریت شهری نسبت به محدود کردن آنان اقدام کنند یقیناً با این مسئله برخورد خواهم کرد.

نحوه پرداخت به برخی از رسانه‌ها عایدی برای شهر رشت به همراه نداشته است
عضو دیگر کمیسیون فرهنگی شورای رشت نیز با اشاره به اینکه متأسفانه غلط‌های املایی و تایپی فراوانی در اخبار رسانه‌ها به چشم می‌خورد اظهار کرد: متأسفانه از دوران فعالیت ثابت‌قدم شهردار پیشین رشت، پول نیز وارد فضای رسانه شد.

بهراد ذاکری با تأکید بر اینکه معتقدم در جشنواره رسانه و مدیریت شهری نباید فقط به آثار ارسالی بسنده شود افزود: به نظر بنده باید تمامی آثاری که در طول یک سال توسط رسانه‌ها پیرامون موضوعات حوزه مدیریت شهری تهیه‌شده شرایط بررسی در این جشنواره را دارا باشد.

وی با تأکید بر اینکه با هزینه‌هایی که روابط عمومی شهرداری رشت به برخی از رسانه‌ها پرداخت کرده می‌توانستیم یک نشریه مستقل برای شهرداری راه‌اندازی کنیم گفت: متأسفانه نحوه پرداخت به برخی از رسانه‌ها همانند برند شهر خلاق خوراک رشت عایدی برای این شهر به همراه نداشته است.

ارسال ۲۸۰ اثر برای شرکت در جشنواره رسانه و مدیریت شهری رشت
سروش علیزاده دبیر جشنواره رسانه و مدیریت شهری رشت نیز در این جلسه با اشاره به اینکه طی مدت‌زمان کمتر از یک ماه حدود ۲۸۰ اثر برای شرکت در این جشنواره ارسال شد اظهار کرد: یک‌صد اثر در قالب مجموعه عکس و مابقی پیرامون خبر، گزارش و غیره است.

شهرداری رشت طلب ما را پرادخت نمی کند

یکی از مخاطبان ما نوشته است: بیش از دو سال است که به سفارش روابط عمومی شهرداری رشت، خدماتی در بازه های زمانی مختلف به مبلغ 15 میلیون تومان انجام شده که علیرغم پیگیری متعدد با روابط عمومی، شهردار و  امور مالی تاکنون وصول نشده و متاسفانه سرکاری بوده است.

آیا بهتر نیست روابط عمومی شهرداری قبل از بذل و بخشش های بی حساب و کتاب، اول بدهی های خود را به اصحاب رسانه و روابط عمومی پرداخت نماید؟

 

متعاقبا اسناد و شرح خدمات در یادداشت های مختلف به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  روابط‌عمومی در زندگی یک برند


  استفاده نادرست از ابزارهای ارتباطی در محل کار: یک مشکل جدی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  اخبار ممنوعه


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار: 13 نکته برای گسترش استراتژیک


  کالیبراسیون روابط‌عمومی


  استراتژی‌های کلیدی برای بهبود خدمات مشتری کسب‌وکار


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد